Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן .

נסעתי מקודם בכביש 44 לכיוון מזרח - פניתי שמאלה לכביש 4 , ממול יש מצלמת גאסטו הכתומה ולעניין : אני מגיע על כביש 44 מזרח בנתיב שמאלה ויש לי ירוק . פתאום מבחין ב3 פלאשים מהמצלמה ממול עכשיו ממה שמתי לב אף אחד בממול לא עבר באדום או עבר במהירות, ולא ראיתי אף אחד לידי מה שאומר שכנראה עלי. כנראה שנסעתי מעל המותר (?) לא בדיוק שמתי לב. רק ראיתי פלאשים יש מצב שהוא צילם אותי ואני ממולו ? הבנתי שיש כמה מצלמות כאלה בארץ השאלה אם המצלמה הזו היא כזאת .

תודה למי שיודע.

פורסם

ברוך הבא לפורום.

כנראה שהמצלמה היתה בבדיקה.

סע לשלום אל דאגה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ברוך הבא לפורום.

כנראה שהמצלמה היתה בבדיקה.

סע לשלום אל דאגה.

 

 

ל'

תודה רבה, מה הסיכוי שזה באמת בדיקה? ב2 בלילה? ויש סיכוי שזה דווקא דו כיווני?

פורסם

נשמע כמו בדיקה או כיול.

בצילום אמת יש שני פלאשים ולא שלושה, והמצלמות לא נוהגות לצלם ממול אלא את אחורי הרכב שביצע את העבירה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא כ"כ נכון, אני מכיר מצלמה גסטו שמצלמת לשני הכיוונים, (המצלמה בכביש 3).

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

לכן כתבתי "לא נוהגות" ולא שאינן יכולות או שאינן מופעלות לשני הכיוונים.

לא נוהגות זה אומר שכמעט בכל המקרים אין צילום לשני הכיוונים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לא כ"כ נכון, אני מכיר מצלמה גסטו שמצלמת לשני הכיוונים, (המצלמה בכביש 3).

השאלה אם גם בכביש 44 זה ככה

נשמע כמו בדיקה או כיול.

בצילום אמת יש שני פלאשים ולא שלושה, והמצלמות לא נוהגות לצלם ממול אלא את אחורי הרכב שביצע את העבירה.

הגיוני שיש סתם בדיקה או כיול בלילה של שישי ? מה הסיכוי שזה מצלמה כזו בכביש 44?

פורסם

איפה המצלמה בדיוק בכביש 44 ולאיזה כיוון נסעת?

עד כמה שאני זוכר בכביש 44 אין מצלמות שמצלמות נגד כיוון הנסיעה

ובכל מקרה המצלמות לא מצלמות שלוש פעמים (=שלושה פלאשים) אלא פעמיים (=שני פלאשים).

 

היה כאן נדמה לי עוד שרשור על מצלמה שעשתה 3 פלאשים והתברר שזה כיול

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הצילום נעשה מאחור, כך לא משנה מה סיבת הפלאש, לא אתה צולמת

 

אל תהיה מודאג

כן .. אלא אם כן זו מצלמה דו כיוונית ? וקיימות כאלה בארץ ומזה אני מודאג..

 

איפה המצלמה בדיוק בכביש 44 ולאיזה כיוון נסעת?

עד כמה שאני זוכר בכביש 44 אין מצלמות שמצלמות נגד כיוון הנסיעה

ובכל מקרה המצלמות לא מצלמות שלוש פעמים (=שלושה פלאשים) אלא פעמיים (=שני פלאשים).

 

היה כאן נדמה לי עוד שרשור על מצלמה שעשתה 3 פלאשים והתברר שזה כיול

אני חושב 3 פלאשים חחח אני רק זוכר שראיתי פלאשים מטורפים מהמצלמה וגם הסתכלתי וראיתי שזה משם ..

נסעתי על כביש 44 מכיוון חולון אזור לכיוון צריפין - לכיוון מזרח ופניתי שמאלה לכביש 4 צפון .

פורסם

למיטב זכרוני המצלמה הזו מכוונת מערבה ומצלמת רק מערבה.

אמנם לא יוצא לי לנסוע בכיוון שנסעת הרבה, אבל אני לא זוכר שם אפילו פסי דריכה שנחוצים להפעלת המצלמה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...