Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ושוב אני שואל למה לעזזל לא מחלקים ע לזה דוחות בארץ?!

 

 

מי יחלק על זה דו"ח? שוטר שבעצמו לא מאותת? מקושר לעבריינים וכ'ו וכ'ו וכ'ו? גם לשוטרים יש אינטרסים. והם לא ירדפו אחריך או יצלמו את הרכב שלך בגלל שלא אותתת.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבנתם את הנקודה שאני מנסה להעביר. אני לא יוצא על הבחור, כל הכבוד שהוא מהאחוזים הבודדים של הישראלים שכן מאותת, סתם מסביר לו שכדאי שיהפוך את זה לאוטומטי וזהו. שבוע שבועיים של איתותים קבועים והוא יעשה את זה על אוטומט בכל מצב.

ליראן3331...מה הבעיה לעצור רכב שראית שלא מאותת קבוע ?! ולתת לו דוח! לא פעם אני נוסע אחרי רכב שלא מאותת בכלל. לא יודע מזה הידית הזאת אפילו.

פורסם

אם מישהו שמקושר למשטרה באיזה שהוא דירוג גבוה יכול להסביר פה בפורום למה לא נותנים דו"חות על אי איתות ועל מהירות "גבוה" יעשו הכל כדי לתפוס את העבריין?

לפי מחקרים (לא כאלה שעושים בארץ כי יש להם אינטרס כספי) אי אי איתות גורם יותר לתאונות דרכים מאשר מהירות (בגלל כל המצלמות החדשות).

פורסם
אם מישהו שמקושר למשטרה באיזה שהוא דירוג גבוה יכול להסביר פה בפורום למה לא נותנים דו"חות על אי איתות ועל מהירות "גבוה" יעשו הכל כדי לתפוס את העבריין?

לפי מחקרים (לא כאלה שעושים בארץ כי יש להם אינטרס כספי) אי אי איתות גורם יותר לתאונות דרכים מאשר מהירות (בגלל כל המצלמות החדשות).

 

התשובה היא פשוטה גם בלי להיות מקורב למשטרה- כסף.

 

יש מכשיר שמודד את המהירות וקביל בבית המשפט- אפשר לסחוט את האזרח על נסיעה ב120 בכביש שמתאים למהירות זו.

 

 

 

אמרתי כבר בשרשור הזה ואגיד שוב- בכדי להוריד את מספר תאונות הדרכים באופן משמעותי יש לשנות את תפיסת הנהגים לגבי חוקי הדרך- יש לאכוף את החוקים ה"קטנים" בדיוק כמו החוקים ה"גדולים".

כאשר תהיה אכיפה אפקטיבית של איתותים, זחילה בנתיב השמאלי שלא לצורך, סטייה מהנתיב, חסימת נתיב שלא לצורך, נסיעה במהירות גבוהה בשטח עירוני, עקיפה מהשול, הדחפות לראש התור ומצלמות באזורי בתי הספר בערים, במקום בכבישים המהירים.

 

תקחו את כל זה ותוסיפו לימוד נהיגה נכון ולא לימוד לקראת טסט, משטרה שאוכפת את החוקים כדי לשמור על אזרחים ולא כדי להכניס כסף, משטרה שנותנת דוגמא אישית נכונה ולא דוגמה שלילית.

 

אז רבותי, ורק אז- תשתרש כאן תרבות נהיגה לכלל הנהגים.

 

 

אלו היו 2 הסנט שלי לפני השינה, לילה טוב ושבוע בטוח בכבישים ובכלל.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
התשובה היא פשוטה גם בלי להיות מקורב למשטרה- כסף.

 

יש מכשיר שמודד את המהירות וקביל בבית המשפט- אפשר לסחוט את האזרח על נסיעה ב120 בכביש שמתאים למהירות זו.

 

 

 

אמרתי כבר בשרשור הזה ואגיד שוב- בכדי להוריד את מספר תאונות הדרכים באופן משמעותי יש לשנות את תפיסת הנהגים לגבי חוקי הדרך- יש לאכוף את החוקים ה"קטנים" בדיוק כמו החוקים ה"גדולים".

כאשר תהיה אכיפה אפקטיבית של איתותים, זחילה בנתיב השמאלי שלא לצורך, סטייה מהנתיב, חסימת נתיב שלא לצורך, נסיעה במהירות גבוהה בשטח עירוני, עקיפה מהשול, הדחפות לראש התור ומצלמות באזורי בתי הספר בערים, במקום בכבישים המהירים.

 

תקחו את כל זה ותוסיפו לימוד נהיגה נכון ולא לימוד לקראת טסט, משטרה שאוכפת את החוקים כדי לשמור על אזרחים ולא כדי להכניס כסף, משטרה שנותנת דוגמא אישית נכונה ולא דוגמה שלילית.

 

אז רבותי, ורק אז- תשתרש כאן תרבות נהיגה לכלל הנהגים.

 

 

אלו היו 2 הסנט שלי לפני השינה, לילה טוב ושבוע בטוח בכבישים ובכלל.

 

 

מסכים איתך לחלוטין! בכלל קראתי ככה את השרשור בריפרוף וחלק מהזמן התעצבנתי, וחלק מהזמן אמרתי שאני דיי סקפטי לגביי היכולת שלנו לשנות.

נראה לי כל אחד יכול להיות אחראי רק על עצמו. היום איזה מישהו חתך אותי כמו משוגע, לא אותת ולא כלום. לי יש מערכת התרעה לרכב אז זה ציפצפץ לי ובלמתי כמובן (הציל אותי כמה פעמים האמת) . אבל נמאס לי לחיות בתרבות נהיגה הזאת. אם כל אחד ינהג קצת יותר בסדר, המדינה שלנו תראה אחרת...


×
×
  • תוכן חדש...