Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

מקרה שהצחיק אותי לא מזמן- ראיתי נהג אוכל גזר תוך כדי נהיגה.

צלפים אוכלים גזר כדי לשפר את הראייה. אולי הנהג מיהר ל"עבודה"? :lol:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יכול להיות. כל אחד והעבודה שלו...

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

בדיוק יצא לי לנסוע אחרי מישהו שפשוט החליט לנסוע באמצע הכביש, כשאין לי יכולת לעקוף אותו :?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

נעזוב את הקיטורים, אבל ברוח השפן ברמזור - השבוע עמד מאחורי מכונית עם נהגת צעירה, שהשתשה בבוזז שערות באף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש הרבה לא מאותתים, אבל יש גם הרבה מאותתים. אני אומר שאחד מכל 5 רכבים לא מאותת.

 

אגב כשאמרתי 1 מ10 כן מאותתים, לא התכוונתי לאנשים שמשתמשים בוינקרים באופן כללי אלא על מקרים.

תן לי לאתגר אותך, בפעם הבאה שאתה יוצא עם האוטו תגיע לכיכר ותספור, בוא נראה אם תראה ש4 מתוך 5 כן מאותתים :-P

 

אגב יש עוד המון תופעות אבל ה2 האלו ספציפית, הן משהו מיוחד.

 

תופעה נוספת, דוקא חדשה יחסית היא חניית הרכב באמצע הכביש. שמתי לב לתופעה בימי שישי בשכונות צפופות בירושלים בזמן ארוחת השבת. לא יודע אם זה בכל הארץ או רק בירושלים אבל בכל פעם שאני בא עם אשתי לאכול אצל ההורים שלי או שלה בירושלים בשישי בערב, אין ערב שבו אני לא רואה אנשים שפשוט לא מצאו חנייה ומשאירים את הרכב שלהם באמצע הכביש.

יש 2 נתיבים, חוסמים אחד והולכים לאכול. מה הבעיה, הרי ברור שכולם יעקפו את הרכב ואם פתאום מגיעים 2 רכבים מ2 הצדדים אז אחד יחכה.

לא יודע מאיפה יש לישראלים את הביצים לעשות את זה אבל הנה עוד תופעת טבע :lol:

פורסם

אני איתך לגבי האיתותים זה כזה מעצבן, לפעמים אתה עוצר בעצור במקום עם כמה פניות, ואז בא רכב משמאלך ואתה לא יודע אם הוא נוסע ישר או פונה ימינה, והוא לא מאוטט אז אתה חושב שהוא נוסע ישר, ואז פתאום פונה לך שמאלה, יכלתה כבר לצאת לכביש אבל לא הוא לא אוטט ליפני ואז הוא עיכב אותך, ועוד יכול לבוא רכב אחריו, זה כזה מעצבן אני מקלל את הנהג בקול מרוב עצבים.

 

עוד משהו מעצבן זה שאנשים נוסעים בערב-לילה עם אורות גבוהים, בכוונה כאילו? למה לסנוור למה? מיילה במקומות ללא תאורה או משהו, אבל סתם ככה מדליקים אורות גבוהים ונוסעים מול הפרצוף שלך!

 

או מאיזה זקן מחליט לנסוע 15 קמש ואתה מצפצף לו והוא לא שומע או שעושה את עצמו, והוא לא יתן לך לעקוף אותו הוא ימשיך לזחול!

 

או שיש את האלה שלא זזים בנתיב בשמאלי

 

או אלה שפתאום יוצאים לך מאיזה חצר, או פתח של בית, עם כל האף של האוטו בלי להסתכל בכלל, ועוד שניה אתה עומד להכנס בו ובסוף מי אשם? אני אשם, כי אני נכנסתי בו, לא הוא נכנס בי! ולך תוכיח עכשיו.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

התופעות הקשות אינן אצל הנהג הישראלי אלא אצל הישראלי. זה בא לידי ביטוי גם בכביש.

בעיקרון, הרושם המתקבל הוא שמרבית הישראלים שמים פס על הסביבה שלהם. אז בשביל מה או בשביל מי לאותת...?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

למי שרוצה עוד קצת דברים להתעצבן מהם: פעם הבאה שהאידיוט התורך חותך אותכם, או עובר נתיב עליכם, או כל דבר דומה - אם יוצא לכם, תנסו לתפוס את המבט של הנהג שביצע את העבירה או סתם לראות את הפנים שלו. לאחרונה שמתי לב שבמצבים כאלו 99.9% מהעבריינים עושים פרצוף חצי מחויך של "כן, אני יודע שלא אותתי וכמעט נכנסתי בך, אבל אתה על הז** שלי ואני גאה בזה". ציפיה לביטוי כלשהו של התנצלות, כמו הרמה של היד או כל דבר אחר המקובל בעולם? אין סיכוי. לא רק שלא סופרים אחד את השני, גם מתגאים בזה, או לכל הפחות לא מבינים מה לא בסדר במה שעשו.

 

אבל אולי זה סתם עודף המרמור שלי על המצב בכבישים ועל הברבריות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אני מאותת רק כשצריך, זאת אומרת כשיש רכב מאחורי, אלא אם כן הוא רחוק אז האיתות לא רלוונטי. או כשאני עומד בפקק בנתיב שפונה שמאלה או ימינה ברמזור ומאחורי מכוניות שממשיות ישר ואני האואו האחרון אז אני מאותת כדי להדגיש ולהראות להם שאני עומד ושיש כאן נתיב בפניה. בקשר לכיכר זה נכון, הנהגים פה על הפנים ותמים חותכים. אני תמיד נותן להם לעבור קודם ולא לנסוע איתם במקביל.

כן זה ממש חכם להתחיל לחשוב 10 פעמים כל פעם לפני שצריך לאותת "יש רכב מאחורה, אין רכב, צריך, לא צריך" במקום פשוט לעשות את זה אוטומטי כל פעם שאתה עובר נתיב, יוצא/נכנס לחניה, בקיצור להיות בן אדם. למה לא מקבלים על זה דוחות מישהו מוכן להסביר לי?! הרבה יותר מסוכן מלנסוע 20 קמ"ש מעל המותר בכביש החוף! אני תמיד מאותת גם עם הקטנוע וגם עם הבמוו (ניראה לי האי30 קבריו היחידה בארץ שמשתמשת באיתות).:evil::evil::evil:

לבחור שדיבר על הכיכרות אתה מבין שאפשר לעמוד יום שלם בכיכר בגלל אידיוטים שלא מאותתים, למה אני צריך לעמוד ולתת זכות קדימה לרכבים שלא ממשיכים בכלל בכיוון. אם היו מאותתים זה היה מקצר את הזמן של כולנו כי היינו נותנים זכות קדימה לרכבים שבאמת עוברים אותנו בכיכר ולא לכאלה שלא עוברים אותנו בכלל וסתם לא בא להם לאותת. כשאני במשאית של העבודה אני נכנס לכיכר אם מישהו לא מאותת כי מבחינתי הוא ממשיך ישר ושיצפור עד מחר. אני נוהג הרבה שעות ביום ומה שהולך כאן בכבישים זה גן חיות, מי שטוען אחרת פשוט נוהג רק לעבודה והביתה ולא באמת נמצא על הכביש הרבה זמן. אני כבר מזמן שוקל להתגייס למשטרה כי פשוט נמעס.

פורסם

יש לי משהו מעצבן:

כל הנהגי משאיות ואוטובוסים שיוצאים לעקיפה כשהם רואים שמאחוריהם בנתיב השמאלי מגיעים כמה רכבים לעקיפה, ולא מעניין אותם בכלל שהם עושים פקק ובקושי עוקפים.

(אהמ אגד)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
כן זה ממש חכם להתחיל לחשוב 10 פעמים כל פעם לפני שצריך לאותת "יש רכב מאחורה, אין רכב, צריך, לא צריך" במקום פשוט לעשות את זה אוטומטי כל פעם שאתה עובר נתיב, יוצא/נכנס לחניה, בקיצור להיות בן אדם. למה לא מקבלים על זה דוחות מישהו מוכן להסביר לי?! הרבה יותר מסוכן מלנסוע 20 קמ"ש מעל המותר בכביש החוף! אני תמיד מאותת גם עם הקטנוע וגם עם הבמוו (ניראה לי האי30 קבריו היחידה בארץ שמשתמשת באיתות).:evil::evil::evil:

לבחור שדיבר על הכיכרות אתה מבין שאפשר לעמוד יום שלם בכיכר בגלל אידיוטים שלא מאותתים, למה אני צריך לעמוד ולתת זכות קדימה לרכבים שלא ממשיכים בכלל בכיוון. אם היו מאותתים זה היה מקצר את הזמן של כולנו כי היינו נותנים זכות קדימה לרכבים שבאמת עוברים אותנו בכיכר ולא לכאלה שלא עוברים אותנו בכלל וסתם לא בא להם לאותת. כשאני במשאית של העבודה אני נכנס לכיכר אם מישהו לא מאותת כי מבחינתי הוא ממשיך ישר ושיצפור עד מחר. אני נוהג הרבה שעות ביום ומה שהולך כאן בכבישים זה גן חיות, מי שטוען אחרת פשוט נוהג רק לעבודה והביתה ולא באמת נמצא על הכביש הרבה זמן. אני כבר מזמן שוקל להתגייס למשטרה כי פשוט נמעס.

 

אולי אתה נהג כזה שצריך לחשוב 10 פעם אם לאותת. אני מודע לכביש ואני מרוכז, ולכן אני יודע איפה לאותת ואיפה זה סתם. לפעמים אני מרגיש פחות מרוכז או חושב על משהו אחר אז יוצא שאני סתם מאותת גם כשאין למי, ואני מרגיש אידיוט כי אני שם לב שאני סתם מאותת למרות שלא היה לי כח לבדוק ואני לא מרוכז ב 100 אחוז.

פורסם
אולי אתה נהג כזה שצריך לחשוב 10 פעם אם לאותת. אני מודע לכביש ואני מרוכז, ולכן אני יודע איפה לאותת ואיפה זה סתם. לפעמים אני מרגיש פחות מרוכז או חושב על משהו אחר אז יוצא שאני סתם מאותת גם כשאין למי, ואני מרגיש אידיוט כי אני שם לב שאני סתם מאותת למרות שלא היה לי כח לבדוק ואני לא מרוכז ב 100 אחוז.

 

אף פעם לא תצא סתם אידיוט אם תאותת בטעות, אין סיבה הגיונית שלא לאותת גם אתה בטוח שאין אף אחד איתך בכביש, אולי נמצא בשדה המת שלך רכב או חס ולחילה אופנוען בלאגניסט שמנסה לחתוך אותך ממש קרוב והאיתות הזה שאתה מפעיל למרות שלא ראית אותו יזהיר אותו.

 

נקודה למחשבה, כל הכבוד לך שאתה מודע לחשיבות האיתותים והעברת האינפורמציה הזאת בכביש בין נהג לנהג, רוב הנהגים על הכביש לא מודעים לחשיבות הדבר אפילו ומי שכן אני מניח שימצא את דרכו לפורום הזה. לדעתי כדאי לך לאותת בלי קשר למי נמצא על הכביש, זה לא יכול להזיק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אגב כשאמרתי 1 מ10 כן מאותתים, לא התכוונתי לאנשים שמשתמשים בוינקרים באופן כללי אלא על מקרים.

תן לי לאתגר אותך, בפעם הבאה שאתה יוצא עם האוטו תגיע לכיכר ותספור, בוא נראה אם תראה ש4 מתוך 5 כן מאותתים :-P

 

אגב יש עוד המון תופעות אבל ה2 האלו ספציפית, הן משהו מיוחד.

 

תופעה נוספת, דוקא חדשה יחסית היא חניית הרכב באמצע הכביש. שמתי לב לתופעה בימי שישי בשכונות צפופות בירושלים בזמן ארוחת השבת.

הרוב מאותתים גם בכיכרות. אבל אני עדיין לא מבין למה אתה מתרגש דווקא מאיתותים - זו התופעה המינורית יחסית לשאר התופעות שהרבה יותר מסוכנות. למדתי לא להסתמך על איתותים. מבחינתי איתות משמש רק לדבר אחד: ככה אני רואה נהגים שמבקשים להשתלב ונותן להם.

 

לגבי חנייה, זה קורה בכל מקום ולא רק בסופי שבוע, בערים עם מצוקת חנייה ליד חנויות זה כל הזמן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הרוב מאותתים גם בכיכרות. אבל אני עדיין לא מבין למה אתה מתרגש דווקא מאיתותים - זו התופעה המינורית יחסית לשאר התופעות שהרבה יותר מסוכנות. למדתי לא להסתמך על איתותים. מבחינתי איתות משמש רק לדבר אחד: ככה אני רואה נהגים שמבקשים להשתלב ונותן להם.

 

לגבי חנייה, זה קורה בכל מקום ולא רק בסופי שבוע, בערים עם מצוקת חנייה ליד חנויות זה כל הזמן.

 

האמת היא שזה קורה גם במקומות בלי מצוקת חנייה,

 

אני רואה ברחובות לידי שיש בצד אחד של המדרכה חנייה מסודרת ופנויה ברוב שעות היום, אבל השכנים בבתים ממול לא יחצו את הכביש כדי להגיע לרכב שלהם, הם חייבים להחנות את הרכב על הכביש ממש ממול לחניה הפנויה.

 

זאת חוצפה אמיתית, רחוב שלם שבו תושבי הרחוב לקחו לעצמם נתיב אחד כחניה פרטית (רחוב דו סטרי עם נתיב אחד לכל כיוון),

וכך רק רכב אחד יכול לעבור בכל פעם.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...