Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

25% הנחה בPROCLIPUSA + הצעה לבעלי אייפון 5 ו-4S


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל לידיעת כולם - יש 25% הנחת בלק פריידי באתר של פרוקליפ (התושבות הכי טובות שיש לסלולר ברכב, למי שלא מכיר).

הבעיה שהמשלוח שלהם לארץ יקר (משהו כמו 30-40$ אם אני זוכר נכון).

http://www.proclipusa.com/

 

אז מה ההצעה ?

אני נמצא בארה"ב כרגע. יש לי ברכב כבר תושבת לאייפון 4S, ועכשיו קניתי 5S אז צריך להחליף רק את התושבת של הטלפון.

עשיתי טעות וקניתי (כבר לפני חודשיים) תושבת שמתאימה רק לאייפון בלי כיסוי, זאת :

 

http://www.proclipusa.com/phone-holders/device/apple/iphone-5-5s/padded-holder-with-tilt-swivel-for-cable-attachment-514422-19045.cmsv?p_leftorright=0

 

תושבת מעולה, עם כיסוי בד ששומר על המכשיר משריטות, המכשיר נכנס חלק כמו חמאה, ולא זז מילימטר.

(המחיר הסופי היום למשלוח בארה"ב הוא 47$ בערך).

אבל החלטתי להתחיל ללכת עם באמפר על האייפון, אז זה לא מתאים לי.

עכשיו קניתי נוספת מתכווננת שמתאימה גם למכשיר עם כיסוי.

http://www.proclipusa.com/phone-holders/device/apple/iphone-5-5s-with-a-case/adjustable-holder-for-wraps-skins-shields-and-super-thin-cases-514435-19369.cmsv?p_leftorright=0

 

אז מי שיש לו אייפון 5/5S והולך בלי כיסוי (מדבקות זה בסדר), ורוצה תושבת -

אני יכול להשלים את הקניה של הקליפס לדשבורד לפי דגם הרכב הרצוי, ולמכור את שניהם במחיר הוגן לכולם, וכמובן שהוא יקבל

את הכל לארץ.

קליפס עולה 30$ (החישוב הוא 30$ פחות 25%, ועוד 8.5% מס, ועוד 5.5$ משלוח בארה"ב).

את התושבת (חדשה כמובן) אני מוכן לתת ב-40$. ככה שיוצא 70$ לכל העסק.

למי שרצה פרוקליפ והיה לו יקר מדי, זו הזדמנות.

(הזמנה של כל הסט לארץ מהאתר הייתה יוצאת 120$, וזה לפני מיסים בארץ).

 

בנוסף - גם התושבת של האייפון 4S למכירה, אבל רק לקראת סוף ינואר כשאני חוזר לארץ.

(את התושבת של ה-5 אני יכול לשלוח תוך שבועיים לארץ עם חבר).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...