Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שני שלבים:

1. בדיקה באינטרנט ובעתונים - המודעות נועדו בעיקר למשוך את הקהל.

2. העודה האמיתית - לפנות כמה שעות וללכת ממשרד למשרד באזור סוכנויות הרכב ומגרשי הליסינג באזור מגוריך.

כך עשיתי לפני כ-4 חודשים, נסעתי עם אשתי מהצק פוסט על צומת קרית אתא וחזרה ונכנסנו לכל סוכנות רכב וסוכנות ליסינג, שם קיבלנו את ההצעות לפי הדרישות שלנו. התהליך ארך כשבוע שבועיים (משהו בסביבות 4-5 סיורים), כאשר תחילה חיפשנו רכב משומש ובהמשך שינינו את טעמנו עד שבחרנו ברכב שנרכש בסופו של דבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שני שלבים:

1. בדיקה באינטרנט ובעתונים - המודעות נועדו בעיקר למשוך את הקהל.

2. העודה האמיתית - לפנות כמה שעות וללכת ממשרד למשרד באזור סוכנויות הרכב ומגרשי הליסינג באזור מגוריך.

כך עשיתי לפני כ-4 חודשים, נסעתי עם אשתי מהצק פוסט על צומת קרית אתא וחזרה ונכנסנו לכל סוכנות רכב וסוכנות ליסינג, שם קיבלנו את ההצעות לפי הדרישות שלנו. התהליך ארך כשבוע שבועיים (משהו בסביבות 4-5 סיורים), כאשר תחילה חיפשנו רכב משומש ובהמשך שינינו את טעמנו עד שבחרנו ברכב שנרכש בסופו של דבר.

 

תודה! האם לקראת סוף שנה יש מצב לדוגמא שיהיו מבצעים על טויוטה קורלה? אהבתי את מה שראיתי על הרכב הזה.

פורסם

אין לי מושג. בשני החיפושים האחרונים שלי אחר רכב בדקתי בסוכנויות טיויוטה, בשני המקרים הרכב קסם לי, אבל המחיר לא. הרושם שלי הוא שמדובר ביבואן עם מדיניות מחירים נוקש. כמוכן - בסוכנויות ה-"0 ק"מ מליסינג" לא נתקלתי בטויוטות. אמנם חיפשתי רכב יותר קטן, אבל לא ראיתי בסוכנויות הליסינג יאריס\ספייס-ורסו\אייגו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
האם עכשיו מהיבואן או אולי מחברות הליסינג (0 ק"מ)? איפה אפשר לבדוק את כל המבצעים?

 

תודה!

 

ערב טוב.

 

הבנתי לפי דבריך שאתה מחפש רכב משפחתי ? אם כן אנו מציעים את הפוקוס 1.6 ברמת

גימור " SPORT " במחיר מצוין .

תוכל לראות את המיפרט של הרכב .

כמובן שהרכב פרטי ואתה תהיה יד ראשונה.

אשמח אם תיצור איתנו קשר.

×
×
  • תוכן חדש...