Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעין צ'יפ חדש - נמכר בגרושים- יעיל ? ראה EBAY


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

what is it? The mod itself is a small resistor that tells your engine control unit (ECU) that all of the air coming into the engine is cold and therefore dense and packed with oxygen. The ECU then takes this info and tells the injectors to fuel slightly more. This in turn makes for a more powerful detonation in the cylinders and releases the full potential of your engine.

 

Is my car compatible? This mod will work on any vehicle built after 1988 and normally aspirated.

 

What will it do for me? This mod will allow your engine to release it's full potential, your power curve will be smoother with flat spots ironed out, your 0-60 will be quicker so you can get off the line faster and your car will experience an increase in top end speed.

פולו 1.6 שנת 2000

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך שהבנתי,מה שזה עושה זה בעצם לתת תערובת עשירה מדי שלא לצורך..

המנוע יקבל יותר דלק בלי שלמעשה יהיה לו יותר אוויר,ומה שתקבל זה קרוב לוודאי ירידה בביצועים.

 

בקיצור: :?

לא הייתי מתעסק עם זה.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

הרבה שטויות מסתובבות באיביי.

לרוב-אם זה נראה יותר מידי טוב בשביל להיות אמיתי, אז זה המקרה.

לדוגמא מוצר שמחירו 10 דולר, אתה מרכיב תוך 5 דקות מוסיף לך ''בין 10 ל-15 אחוז מהעוצמה המקורית'', אין דבר כזה לצערנו...:x

 

אני לא הייתי מסתכן בהתקנה של כאלה מוצרים באוטו שלי :?

פורסם

לדוגמא מוצר שמחירו 10 דולר, אתה מרכיב תוך 5 דקות מוסיף לך ''בין 10 ל-15 אחוז מהעוצמה המקורית''

 

מה?!?!

 

E&A משקרים?!?!?!?!?!?!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

לי יש את הדבר הזה..אני קניתי אותו מEBAY....

זהו בעצם נגד, שמתחבר בIAT. במקום חיישן שמחובר באופן רגיל ברכב, אני יכול להגיד שההעצה שלי עלתה ולא בקצת אלא באופן יפה מ3000 סל"ד....

רק מ3000 סל"ד זה עובד...

עלה לי עם משלוח משהו כמו 45-50 ש"ח!!!

אני ממליץ לכם גם....מקסימום זרקו אותו:).

לדעתי זה עוזר אולי זה פסיכולוגי...אבל הסחיבה וההעצה שלי עלתה..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
לי יש את הדבר הזה..אני קניתי אותו מEBAY....

זהו בעצם נגד, שמתחבר בIAT. במקום חיישן שמחובר באופן רגיל ברכב, אני יכול להגיד שההעצה שלי עלתה ולא בקצת אלא באופן יפה מ3000 סל"ד....

רק מ3000 סל"ד זה עובד...

עלה לי עם משלוח משהו כמו 45-50 ש"ח!!!

אני ממליץ לכם גם....מקסימום זרקו אותו:).

לדעתי זה עוזר אולי זה פסיכולוגי...אבל הסחיבה וההעצה שלי עלתה..

בקיצור - בדיחת קרש...:twisted:

פורסם
לי יש את הדבר הזה..אני קניתי אותו מEBAY....

זהו בעצם נגד, שמתחבר בIAT. במקום חיישן שמחובר באופן רגיל ברכב, אני יכול להגיד שההעצה שלי עלתה ולא בקצת אלא באופן יפה מ3000 סל"ד....

רק מ3000 סל"ד זה עובד...

עלה לי עם משלוח משהו כמו 45-50 ש"ח!!!

אני ממליץ לכם גם....מקסימום זרקו אותו:).

לדעתי זה עוזר אולי זה פסיכולוגי...אבל הסחיבה וההעצה שלי עלתה..

3 שנים סדיר, חצי שנה קבע, 10 שנים מילואים - ועדיין לא נתקלתי בנגד ששווה 50 ש"ח.

אבל במקום פסיכולוג זה נשמע עסק לא רע. אבל עדיף לא להתקין אותו על הרכב כדי לא להפסיד עוד כסף על צריכת הדלק המוגברת.

פורסם

נגד באמת לא שווה 50 ש"ח רוב השקלים הלכו על משלוח....אבל אתה צודק לא שווה, תמדוד את כח הנגד שלי....ותקנה לך כזה ב2 שקל...

 

אני לא מוכר אותם ולי אין אינטרס..

מדעית זה יכול בהחלט לעזור....הIAT משדר דברים מסויימים למחשב/מנוע....ואם אתה משנה את מה שהוא משדר ע"פ עזרתו של הנגד תיאורטית זה יכול לעזור....אז למה לצחוק על זה???

 

אולי אתם צודקים וזה לא עוזר....לי יש את זה ולי זה עזר!

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

בא ניתן לך רמז קטן DIMAL , המחשב מנוע מנצל די הרבה חיישנים כדי להגיע לתערובת מדויקת היעילה למנוע וזה לאחר שהרבה מאוד מנועים מגיעים ברמה די גבוהה בימינו עם מחשוב מתקדם , חיישנים מתקדמים והמון שעות פיתוח.

לא יעזור מה תגיד , אבל אני לא משתכנע מזה שנגד שישנה את כמות הדלק הנכנסת יעזור יותר מפסיכולוגית ולכיס של בעלי תחנות הדלק.

נראה לי החברות היו שמות את זה בכל אוטו שיוצא לכביש בכזו עלות :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

חברה אם זה באמת היה עוזר זה היה מותקן ממזמן בכל הרכבים כבר ביצוור בכזאת עלות לעלות את הביצואים כל חברה הייתה קופצת על זה אז תחשבו בעצמכם עד כמה זה אמיתי...

פורסם

מה הקשר?? למה שיהיה מותקן בכל אוטו???? אז כל אוטו היה מגיע עם סופר צ'יפ ואגזוז לחץ סעפות מורחבות טורבו, ופילטר פתוח?????

 

ישנם המון שיפורים לרכבים זה ברור וידוע, וחוץ מרכב שמתחרה לדוגמא בתחרויות כמו סוברו אימפרזה טורבו וכד', לרוב רכבים לא יגיעו עם שיפורים משמעותיים....טורבו מקסימום.

 

אגב, מה תגידו על צ'יפ למנוע שמחליף את הצ'יפ הרגיל שקיים גם הוא לא משפר את הביצועים???

אתם לא חייבים לענות..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

תלוי מאוד איזה מנוע ואיזה צ'יפ אבל צ'יפ בתור שיפור יחיד ... לא יותר מדי ויש כמה וכמה שניסו...

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

קשה לי להאמין שזה שיפר לך את הביצועים. במיוחד רק מ3000 סל"ד מרגישים. מזה השטויות האלה מה התקנת מגדש טורבו או נגד.

ממה שהבנתי צ'יפים בארץ די יקרים. אבל יכולים לשפר את הביצועים עם משלבים אותם עם עוד משהו

לדוגמה לחבר שהיה איתי בצבא היה מיצובישי כריזמה ידנית(113 כ"ס).

אחרי התקנה של אגזוז לחץ וצ'יפ ההספק עלה ל 140 כ"ס שזה יפה.. אבל מה שהיה יותר יפה זה איך שנראה בעליה הגאים של הונדה סיוויק כשהם רואים את הכריזמה שעברה אותם בפתיחה!!!


×
×
  • תוכן חדש...