Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://www.ebay.com/itm/MEElectronics-Over-the-Ear-Sports-Fi-M6-First-Gen-Headset-Bulk-Package-/130982442462?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item1e7f2975de

 

יש אותם בכמה גרסאות, זאת הגרסה הכי פשוטה ללא אריזה (כולל אריזה סביבות 20$) , יש גם בגירסה שכוללת מיקרופות סביבות 25$ ויש גרסת ספורט ששונה רק בחומר שממנו החוט עשוי וכוללת מחזיק טלפון ליד , יש שם השוואה בעמוד מוצר.

 

מבחינת איכות לא תמצא משהו טוב יותר במחיר כזה, האוזניות האלו פלוס מינוס ברמה של ביטס מקורי.

 

 

נראה בומבה! רק נשאר להחליט איזה גרסא אני צריך ואפשר להזמין.

 

תודה רבה! :-D

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גוועאלד, הזמנתי כבל 5V לרכב למיני USB והגיע לי הדבר הבא

 

25699-5.jpg

 

איך הופכים את זה לשמיש? :-o

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

מה שחסר בתמונה זה רק המשך הכבל (דק, בלי שום אביזר מסוים או קופסה באמצע) וזהו?

אם כן, אסור לך לחבר אותו לשום אביזר הצורך 5V.

זה מיועד לאביזרים שצריכים 12V (למרות שזה ממש מוזר לי, לא נתקלתי בחיבור miniUSB 12V).

פורסם

שלום,

 

 

הנה כמה ג'דג'טים מומלצים בחלקם מהעת האחרונה:

 

מטען ג'אמפ-סטארט לרכב של anker:

http://www.amazon.com/gp/product/B00O1T056A/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&m=A294P4X9EWVXLJ&tag=ianker-20&linkCode=as2&camp=217145&creative=399373&creativeASIN=B00O1T056A

 

האמת, לא יצא לי להשתמש בו עדיין, אבל הוא נראה ממש מגניב ותופס בערך 30X15X10 ס"מ מקום ברכב כולל הקופסה שלו (מגיע ארוז מאוד יפה). משמש גם בתור פנס וסוללה להטענה.

 

אוזניות quietcomfort 20 של בוז:

http://www.amazon.com/Bose-QuietComfort-Acoustic-Cancelling-Headphones/dp/B00D42A16E/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1432753880&sr=8-1&keywords=bose+quietcomfort+20

אני רואה שיש עליהן עכשיו הנחה ל-250 דולר. יקר אבל הכי טובות בהפרש. פשוט עולם אחר כשיושבים בטיסה או בסביבה רועשת.

 

ארנק big skinny:

http://www.amazon.com/Big-Skinny-Compact-Leather-Bi-Fold/dp/B004BPW2EW/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1432753973&sr=8-6&keywords=big+skinny+wallet

יש להם המון סוגים. האמת, יצאו מעצבנים רצח בפרויקט קיקסטאטר שלהם שתמכתי בו, אבל המוצרים בפירוש טובים. היה לי לפני כן ארנק עור רגיל ובהשוואה ישירה הארנק הזה נוח משמעותית ובעיקר דק משמעותית. אצלי ההבדל היה בערך 75% לעומת הארנק הקודם אבל מניסיון שעשיתי עם חבר שמחזיק ארנק מגודל עם המון כרטיסים ושטויות - ההבדל היה קרוב לחצי בגודל. בסוף אגב אני משתמש ב-card holder שלהם שנשאר קטן ודק גם עם 10 כרטיסים ודי הרבה שטרות בתוכו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בנוגע לסוללת ליפו להתנעה, אני הרבה זמן רוצה ליקנות כזה, הבעיה היא שמסוכן להשאיר אותם ברכב למקרה צרה כי מכשיר מבוסס סוללת ליתיום לא ישרוד את הטמפ' ברכב בקיץ הישראלי(כיף למי שגר בארצות קרירות) וסכנת שריפה מדאיגה אותי יותר מאשר רכב לא מניעה:

כתוב גם בחוברת שימוש של המטען הזה:

OperatingTemperature 0~40°C / 32~104°F

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

hwgeek, בדיוק מה שרציתי לכתוב.

בנוסף, חיפשתי לפני כשנה את המוצרים הללו (ואף פרסמתי הודעה בנושא) ולא מצאתי מוצר מהימן מספיק שהקיבולת שלו אמיתית ולא סתם כותבים 20,000mah על סוללה שהיא 6000mah.

פורסם

זה מה שקניתי: http://www.ebay.com/itm/380698675378?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

על איזה מתח הוא עובד ומה אני צריך לעשות כדי לחבר אותו למצת באוטו?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

יש לחבר את החוט האדום למקור מתח של 12v, אחרי הסוויץ' או לפני, מה שתבחר.

את החוט השחור יש לחבר לאדמה.

ממליץ לבצע את החיבור עם אלה:

http://m.ebay.com/itm/261885705818?varId=560726245689&txnId=1625781733016

 

גם חזק מכנית וגם מבודד מעולה. שים לב שיש צורך בכלי ייעזודי בכדי ללחוץ את הסופית.

פורסם
שלום,

 

 

הנה כמה ג'דג'טים מומלצים בחלקם מהעת האחרונה:

 

מטען ג'אמפ-סטארט לרכב של anker:

http://www.amazon.com/gp/product/B00O1T056A/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&m=A294P4X9EWVXLJ&tag=ianker-20&linkCode=as2&camp=217145&creative=399373&creativeASIN=B00O1T056A

 

האמת, לא יצא לי להשתמש בו עדיין, אבל הוא נראה ממש מגניב ותופס בערך 30X15X10 ס"מ מקום ברכב כולל הקופסה שלו (מגיע ארוז מאוד יפה). משמש גם בתור פנס וסוללה להטענה.

 

 

אני חושב שהרעיון של המכשירים האלה הוא מעולה, אבל לא ברור לי איך אחרי טעינה ראשונית אני שומר על המכשיר טעון.

משאיר ברכב ומחבר קבוע לשקע שייש לי בתא המטען, נראה לי מתכון לצרות.

 

משיהו יודע?

פורסם
זה מה שקניתי: http://www.ebay.com/itm/380698675378?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

על איזה מתח הוא עובד ומה אני צריך לעשות כדי לחבר אותו למצת באוטו?

כבר "אספ" כתב לך מה צריך לבצע, אני יכול להוסיף המלצה שכדאי לך לבדוק עם וולטמטר\מולטימטר את המתח הסופי ולא לסמוך על היצרן הסיני. פרוב אחד על השמאלי ופרוב שני על הימני (תמונה מצורפת להמחשה):

mini-USB.jpg

 

אני חושב שהרעיון של המכשירים האלה הוא מעולה, אבל לא ברור לי איך אחרי טעינה ראשונית אני שומר על המכשיר טעון.

משאיר ברכב ומחבר קבוע לשקע שייש לי בתא המטען, נראה לי מתכון לצרות.

משיהו יודע?

אתה טוען את המכשיר והוא אמור להישאר טעון ברמה מספקת בין חודש ל-3 חודשים.

לדעתי, כדאי פעם בחודש לקחת את המכשיר מהרכב (שלדעתי בכלל יש סיכון בהשארת סוללות ליתיום ברכב החם),

להשתמש במכשיר קצת בבית (טעינת מכשיר כלשהו כמו סלולרי למשל - העיקר לפרוק מהסוללה הניידת), ואז להטעין את המכשיר שוב ל-100%.

פורסם

אם אני צריך לקחת את המכשיר לפריקה וטעינה פעם בחודש הביתה זה הופך ממכשיר שאמור לעבוד בשבילך למכשיר שאתה עובד בשבילו.

 

הרי ברור שאני אשכח ובפעם היחידה שאני אתקע בלי מצבר המכשיר לא יהיה טעון...

פורסם (נערך)
בנוגע לסוללת ליפו להתנעה, אני הרבה זמן רוצה ליקנות כזה, הבעיה היא שמסוכן להשאיר אותם ברכב למקרה צרה כי מכשיר מבוסס סוללת ליתיום לא ישרוד את הטמפ' ברכב בקיץ הישראלי(כיף למי שגר בארצות קרירות) וסכנת שריפה מדאיגה אותי יותר מאשר רכב לא מניעה:

כתוב גם בחוברת שימוש של המטען הזה:

אני קניתי את זה

http://www.ebay.com/itm/16800mAh-12-16-19V-Jump-Starter-Car-Emergency-Charger-Battery-Booster-Power-Bank-/371199253635?cmd=ViewItem&hash=item566d331c83&pt=LH_DefaultDomain_0

וכבר 4 חודשים המכשיר אצלי בבג'ז של הרכב ולא מראה בעיית "חום" (עדיין בקרטון שלו )

יש אחריות שנה ורשום שעומד עד 85 מעלות צלסיוס (אם קונים אז לפחות לא משהו שבאמת יכול לסכן)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

קובי, תוכל לבצע בדיקת מתח (וולט) למכשיר?

 

ועדיין לא הבנתי למה חלק מהמוכרים\יצרנים כותבים שצריך לנתק את אחת הקטבים מהמצבר לפני שמבצעים התנעה.. יש למישהו הסבר?

הרי בהנעה ממצבר של רכב אחר, מחברים פלוס לפלוס ומינוס למינוס וזהו, לא מנתקים שום דבר.

×
×
  • תוכן חדש...