Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם

אני מעוניין להתקין גאנט 17 על מנוע 1.6

האים הרכב יסע כרגיל?

האם יהיה עומס יתר על האוטו?

מהם ההשלכות הצפויות בעקבות ההגדלה לגאנט 17?

 

נ.ב:מדובר על אימפרזה 2002 1.6

imprza new age

פורסם

אכן, מגביר בלאי.

אתה תרגיש את זה בעיקר בצריכת הדלק (לרעה) ובאחיזה(לטובה [אני מאמין שתגדיל גם רוחב צמיג]).

הקטנת החתך תגרום לנסיעה יותר גבשושית במקצת.

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

אם הקוטר החיצוני של הגלגל נשאר זהה, לא יהיה שינוי מבחינת עומס על המנוע והגיר.

 

אם הקוטר החיצוני יהיה שונה, אז המידה שאתה רוצה להרכיב לא חוקית לרכב שלך.

 

 

פורסם

אם הגודל מאושר לרכבך, סביר שהקוטר של הצמיג לא השתנה במידה משמעותית.

אם תכתוב מה מידת הצמיג הקיים אצלך עכשיו, אפשר לבדוק בקלות מה יהיה ההפרש.

פורסם

אם הרכב בו אתה נוהג הוא הרכב מהסמלון, וזאת המידה שאתה רוצה להרכיב 215.45.17, המידה חוקית לחלוטין ואין בעיה לאשר ברישיון.

 

לאחרונה עליתי במידה מ185.65.15 ל 215.45.17 באלפא שלי, 5 דקות במכון הרישוי לאישור, ותשלום של 31 שקלים לאגרה.

 

הצמיג הנוכחי גדול בס"מ בודד לעומת הצמיג הקודם (והקודם היה שחוק לחלוטין, לכן אני מאמין שבפועל ההפרש קטן עוד יותר).

לאחר השינוי:

לא השתנה:צריכת הדלק, מהירות בסל"ד נתון.

השתנה לטובה: יכולת בלימה ואחיזת כביש, תחושת היגוי.

השתנה לרעה: נוחות נסיעה (וגם זה במקרים מאוד ספציפיים).

פורסם

המידה של הג'אנט שלך, בסה"כ סטנדרטית, זה לא שאתה צריך למצוא עכשיו ג'אנט במרווח ברגים 5X98.

במידה שלך קיימות הרבה דוגמאות, חלקן יקרות יותר, חלקן ממש זולות.

×
×
  • תוכן חדש...