Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נורמה ג'ין - איכותי, אוכל לפנים, מוסיקה לא חזקה מדיי.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אני יכול להמליץ על מסעדה.

עד העצם (בשרית!~!) במתחם ארפורט סיטי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם זה לא רחוק מדי בשבילך, המא, או ההרצל (הם אחד מול השני) ברחובות, הם מקומות מעולים, בשישי מומלץ להזמין מקום מראש.

בשניהם יש מרפסת, בהרצל היא קטנה ואינטימית וגם אם יעשנו, לא תרגיש את זה.

במא היא קצת יותר גדולה אבל גם כן מאוררת מאד.

אם תסע לשם - תגיד ואכוון אותך למקומות חנייה פוטנציאליים, אגב בנס ציונה על הכביש הראשי (ויצמן) יש את הויצמן 22, גם הוא לא רע בכלל, אך אין לי מושג מה הולך שם בימי שישי - הייחוד של כל אלה הוא הקומה השנייה והמרפסת שהיא שונה מאד מהאופי האפלולי והרועש של רוב הפאבים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

in flames - מה הכוונה לא כדאי לשלוח?

עוד מקומות יתקבלו בברכה. :-P

 

טעות הקלדה :) טאפאטוק לא מושלימת

אני כבר לא זוכר מה רציתי להגיד

 

בכל מקרה, יש שם מבחר עצום של בירה ואת חניון הקריה לא רחוק

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

ליאור, לא זכור לי שם המקום אך מעל מסעדת אולאס בחוף ראשון ישנו גג פתוח עם בריזת ים. אני לא מעודכן בנוגע לתפריט או לאוירה.

מקום נחמד עם אופצייה לטיול על שפת הים.

פורסם

פנדוב - אתה מדבר על "הקיבוץ" בחוף ראשון.

מקום נחמד, מחירים סבבה, קטנוני משהו הדמי תשלום בכניסה, ימי שישי בד"כ רועש כי זה בסגנון ה"גוטה" במרכז העיר. אותם בעלים כדרך אגב לפי מה שהבנתי.

 

יש את ה-55 דראפטס ביס פלאנט, הומה בימי שישי

יש את הבארסה/רנאטו ודומיהם בהרצל

ודווקא ברחוב רוטשילד לאחרונה נפתחו כמה פאבים עם ישיבה על הרחוב או בתוך המקום עצמו, נראים נחמד, המלצות מחברים הם דווקא נהנו וזה גם טיול ברוטשילד בערב - מאוד רומנטי והתיקונים בכביש עם המדרכות ההפוכות בצדי הדרך מוסיף לאווירה.

 

 

אלו כמובן בתחומי המובלעת ראשון לציון

Confidence In Motion

פורסם

אתמול דווקא ישבתי ברנאטו - חמוד לגמרי.

אם אתה רוצה, יש את האסו, אבל הוא כבר לכיוון הדאנסבר.

 

אם אתה בגיל 25 ומעלה - הסוהו אחלה בערב, גם מסעדה וגם בר לאחר השעה 9 וממליץ להזמין מקומות בד"כ אם ניתן.

כל אלו בעיקר באיזור המזרח ראשון לציון באיזור תעשיה. חוץ מהאסו.

 

במערב אני פחות מכיר אבל אם אני במערב זה למטרת סרט / טמפל בר וכו'.

Opel Adam S 2017

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
נורמה ג'ין - איכותי, אוכל לפנים, מוסיקה לא חזקה מדיי.

 

+1 בר הבית.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

ברוב הברים והפאבים שצויינו כאן יצא לי לבקר, בחלקם יותר מפעם אחת. בכל המקרים אחרי השעה 9 כבר לא יכולתי לשמוע את עצמי חושב מרוב רעש/ז*יוני שכל/מוזיקה בווליום גבוה/עשן סיגריות, קל וחומר ביום שישי בערב. למיטב זכרוני גם לא ליד כל המקומות האלה יש חניונים מוסדרים, וזה ידוע שמקומות חניה רגילים בת"א נדירים כמו חדי קרן לבקנים.

 

נדמה לי שיש לנו בעיה בהבנת הנקרא. הבחור מחפש מקום שקט ולא הומה, כלומר מן הסתם לא במרכז העיר העמוס ולא במוקדי הבילוי הסטנדרטיים. מה בין זה לבין מה שאתם מציעים לו?

פורסם

שתי האופציות המנצחות שלי-

- שוק הפשפשים, ישיבה בג'ופאה או במקום בסביבה, ולאחר מכן טיול ברחובות יפו העתיקה.

- שאטו שועל, על כיכר רבין, ולאחר מכן אוטו אבן גבירול ממול.

 

כמובן שהחלק השני בכל אופציה יקרה אם יש "קליק".

 

תבלה!

 

נ.ב

לא קובעים דייט ראשון בשישי. זה כלל חשוב. הכל הומה ועמוס.

172

פורסם

ממש לא דייט ראשון וגם לא יודע אם לקרוא לפעמם הקודמת דייט, מכירים מזה תקופה ובקשר יומיומי.

כמובן שציפיות לחוד ומציאות לחוד ולכן מעדיף מקום פחות ''רשמי'' כמו מסעדה ומקום יותר קליל כמו פאב אבל עם טאצ' משלו, כלומר לא סתם עוד פאב הומה אדם ואפוף עשן ורעש. כפי שדריש כתב וצדק, שיהיה מקום איכותי עם תפריט איכותי וחשוב לה שלא יהיה רועש ואם זה חשוב לה אז זה חשוב מאוד לי.

 

aino - מה זה בדיוק מתחם התחנה ומה יש שם?

טומי - במקומות שציינת, יש צורך להזמין מקומות מראש ובנוגע לחנייה, יש?

 

המון תודה למגיבים, לא מובן מאליו :-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...