Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדמה לי שאתה מחפש אוירה של בית קפה או מסעדה ולא פאב. זה לא מחייב " ארוחה".

לא יודע איך המקומות הבאים בראשון לציון בערב: דיקסי ליד העירייה וגן העיר. פרנצ'סקה בים-איטלקית. פיש- דגים ופירות ים לא רחוק מן הים[נסיעה קצרה]. בכל המקומות יש להזמין מקום מראש. כולם מאופינים בכך שאינם חלק מאזור מסעדות הומה.

מן הסתם, בתל אביב המגוון רחב יותר.

"חשוב לה אז חשוב גם לי...". יפה לשמוע ומאחל לכם מה שתרצה.

אם יתעורר קושי או היסוס, אמור לה"[פנדוב ממליץ עלי".

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התחנה היא מקום נהדר לטיול של שבת בבוקר עם הילדים, בשביל ילדות גדולות זו עלולה להיות מנת יתר של שמאלץ.

 

פרנצ'סקה בים-איטלקית.

 

לא מכיר את המקומות הנוספים שציינת, אולם לפני מספר שבועות שימשתי נהג תורן לאחותי בערב שישי כשיצאה לבלות עם חברותיה בפרנצ'סקה (21:00-23:30). המסעדה לא הייתה עמוסה מדי, אך החניון היה מפוצץ ומלא בבונים וכך גם הטיילת כולה למעשה. רעש הקריוקי מהפאב השכן גרם לכל האזור להישמע כמו הבמה המרכזית בערב יום העצמאות. אז אמנם לחנות אפשר היה בלי בעיה במרחק מספר דקות הליכה, אך הסביבה המיידית של המסעדה הייתה מאד לא סימפטית.

פורסם

ראשון - 55 and more.אני אהבתי ממש.

 

יפו - פשפשים - שאפה, מרגוזה.

 

תל אביב רבתי - ברוטשילד - קפה 12 בלילה, ברחבה על ברחוב.

נווה צדק - jajo wine bar

 

עוד בתל אביב נפתח בר שלא ראיתי בכמה חודשים האחרונים שנקרא פטריק בר אירי ומטבח, מישהו היה?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

כמה מחמאות על נורמה ג'ין, עד כדי כך טוב? איך האוכל? יש לקרניבורים מה לחפש שם? כשאני שותה אני נהיה רעב. מאוד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

+1.

אצלי (עד שהמקום עבר) פאב הבית היה הפרינדס (טוב נו כי הכרתי את הברמנים, אבל מי לא?).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כמה מחמאות על נורמה ג'ין, עד כדי כך טוב? איך האוכל? יש לקרניבורים מה לחפש שם? כשאני שותה אני נהיה רעב. מאוד.

 

מקום נחמד. פעם אחרונה שהייתי הייתה לפני שנתיים. היו להם אחלה נקניקיות שם (עם הכרוב!). מה שכן, התור בכניסה היה בלתי נסבל וזה גם לא היה מקום מאוד שקט.

הייתי מחפש קודם כל שקט. צעקות יהיו לכם שתתחתנו, אין מה להגיע לזה בדייטים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ברחוב רוטשילד-

בינצ'י: מקום נחמד, טיפה קטן מחירים סבירים, יש שם גם אוכל למקרה ש.. המקום לא רועש ויש מוזיקה נחמדה.

ברנרד: ישבתי שם פעם אחת אותו הסגנון כמו הבינצ'י.

הסמטה 41: חברים הלכו, אני לא הייתי אבל אמרו שהמקום לא משהו.

 

ברחוב הרצל-

קאצה- מקום טוב עם מחירים נוחים וגם אוכל טוב, מלצריות נחמדות :lol:, טיפה רועש אבל אפשר לשבת בקומה למעלה,ואז יש פחות רעש.

רנאטו- לא הייתי שמעתי שנחמד.

אידאה- גם לא הייתי אבל לפי מה שהבנתי רועש, כנראה לא מה שאתה מחפש.

בארסה- אין לי מושג שמעתי מבנדוד שלי שהמקום נחמד יש שם אוכל, ולא רועש.

 

מעל המדרחוב (אין לי מושג מה שם הרחוב)-

הברון- מוזיקה טיפה רועשת, ומחירים סבירים אבל המקום נמצא באזור נחמד, אולי אחרי זה אפשר לטייל במדרחוב.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
כמה מחמאות על נורמה ג'ין, עד כדי כך טוב?

 

תלוי את מי שואלים.

 

הביקור האחרון שלי שם היה בדצמבר 2009, ערב באמצע השבוע. לקחתי לשם עשרה קולגות מחו"ל שנהנו מאד ממבחר הבירה וגם מתפריט האוכל הסביר פלוס. הגענו בשעה שמונה עם הזמנה מראש וחיכתה לנו שורה של שולחנות מחוברים, אבל קל היה לראות שהמקום אינו בנוי לקבוצות כאלה (לפחות באותה תקופה). כשסיימנו בשעה עשר המקום כבר היה עמוס, צפוף ורועש מאד. השירות לאורך הביקור היה בסדר גמור, לא בולט לטובה ולא לרעה, וכך גם הפסקול. למעשה, חוץ ממבחר הבירות העשיר ושפע החניה באזור אני לא יכול להיזכר שם בשום דבר יוצא דופן. בסה"כ אבל אפשר לומר שהחוויה שלנו הייתה חיובית.

 

אז למה תלוי את מי שואלים? משום שידידתי תושבת האזור יודעת לספר גם על מסיבת יום הולדת שנערכה שם וכללה מספר נהגים תורנים שלא הזמינו שתיה אלא רק נשנושים במחיר נמוך. צוות הבר לא היסס להבהיר להם (במקום, לא מראש) שיש מינימום הזמנה לאדם ואם אין בכוונתם לעמוד בה, הם מוזמנים לנסות במקום אחר. הצהרה זו נעשתה, כך סופר, באופן בוטה וללא גינונים מיוחדים, מה שגרם לאותה חבורה להחרים את המקום מאותו יום ואילך.

 

אז שווה ביקור? אני חושב שכן, אבל מאידך כדאי גם לשמור על פרופורציות ולא לטפח תקוות גדולות עקב המלצות של אחרים.

 

ברחוב רוטשילד...

 

רק לשם הבהרה: כל ההמלצות שלך נמצאות בראשל"צ, נכון?

 

(אני שואל משום שבהודעות קודמות דובר על רוטשילד בת"א)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תלוי את מי שואלים.

 

אז שווה ביקור? אני חושב שכן, אבל מאידך כדאי גם לשמור על פרופורציות ולא לטפח תקוות גדולות עקב המלצות של אחרים.

 

רק לשם הבהרה - היית שם פעם אחת בקבוצה גדולה לפני 4 שנים.

הבנאדם מבקש המלצה לדייט זוגי, אנשים פה הולכים לשם קבוע (גם סחבק משתדל להיות שם פעם בשבוע).

לדעתי המקום לסיטואציה הנ"ל, אם בסופ"ש כדאי להזמין מקום.

מצד שני - כולה פאב לדייט, לא קונים רכב.. :wink:

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

כן מדובר בראשל"צ, למרות שלפי תיאורי הפאבים הבנתי שאנשים דיברו על ראשון.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
רק לשם הבהרה - היית שם פעם אחת בקבוצה גדולה לפני 4 שנים.

הבנאדם מבקש המלצה לדייט זוגי, אנשים פה הולכים לשם קבוע (גם סחבק משתדל להיות שם פעם בשבוע).

לדעתי המקום לסיטואציה הנ"ל, אם בסופ"ש כדאי להזמין מקום.

מצד שני - כולה פאב לדייט, לא קונים רכב.. :wink:

 

אתה צודק בכל מילה, חוץ מהמשפט האחרון.

 

אמנם "כולה פאב לדייט", אבל מדובר בדייט חשוב ומכונן שיכול לקחת את היחסים לשלב הבא (אם שמת לב למה שהוא כתב). זה לא חייב להיות הפאב הכי טוב בארץ, אבל חשוב שלא יהיו גורמים מסיחים במהלך השיחה כמו רעש, עשן או בחורים חסונים בלבוש צמוד. :lol:

 

כמובן שזה גם לא צריך להיות שקט ורומנטי מדי, כך שבמידת הצורך - אם השיחה לא תתפתח היטב או שהתנאים לא ירגישו נכונים - אפשר יהיה לעשות abort mission והידידה כלל לא תרגיש שהיא בדייט.

פורסם
מקום נחמד. פעם אחרונה שהייתי הייתה לפני שנתיים. היו להם אחלה נקניקיות שם (עם הכרוב!). מה שכן, התור בכניסה היה בלתי נסבל וזה גם לא היה מקום מאוד שקט.

הייתי מחפש קודם כל שקט. צעקות יהיו לכם שתתחתנו, אין מה להגיע לזה בדייטים.

 

תלוי את מי שואלים.

 

הביקור האחרון שלי שם היה בדצמבר 2009, ערב באמצע השבוע. לקחתי לשם עשרה קולגות מחו"ל שנהנו מאד ממבחר הבירה וגם מתפריט האוכל הסביר פלוס. הגענו בשעה שמונה עם הזמנה מראש וחיכתה לנו שורה של שולחנות מחוברים, אבל קל היה לראות שהמקום אינו בנוי לקבוצות כאלה (לפחות באותה תקופה). כשסיימנו בשעה עשר המקום כבר היה עמוס, צפוף ורועש מאד. השירות לאורך הביקור היה בסדר גמור, לא בולט לטובה ולא לרעה, וכך גם הפסקול. למעשה, חוץ ממבחר הבירות העשיר ושפע החניה באזור אני לא יכול להיזכר שם בשום דבר יוצא דופן. בסה"כ אבל אפשר לומר שהחוויה שלנו הייתה חיובית.

 

אז למה תלוי את מי שואלים? משום שידידתי תושבת האזור יודעת לספר גם על מסיבת יום הולדת שנערכה שם וכללה מספר נהגים תורנים שלא הזמינו שתיה אלא רק נשנושים במחיר נמוך. צוות הבר לא היסס להבהיר להם (במקום, לא מראש) שיש מינימום הזמנה לאדם ואם אין בכוונתם לעמוד בה, הם מוזמנים לנסות במקום אחר. הצהרה זו נעשתה, כך סופר, באופן בוטה וללא גינונים מיוחדים, מה שגרם לאותה חבורה להחרים את המקום מאותו יום ואילך.

 

אז שווה ביקור? אני חושב שכן, אבל מאידך כדאי גם לשמור על פרופורציות ולא לטפח תקוות גדולות עקב המלצות של אחרים.

 

 

 

רק לשם הבהרה: כל ההמלצות שלך נמצאות בראשל"צ, נכון?

 

(אני שואל משום שבהודעות קודמות דובר על רוטשילד בת"א)

 

תודה לכם. מסתבר שכששאלתי חבר היום הוא אמר אותו דבר. מקום סבבה, אבל שום דבר מיוחד. הוא היה שם לא מזמן. אחלה מבחר של בירות, המבורגר לא משהו בכלל, וחוץ מזה סביר בהחלט.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אולי איזו הופעה חיה ואקוסטית באיזה מושב נידח, אולי בית קפה שומם באיירפורט סיטי.

מסכים עם הרעיון, עשוי לשמש גם כמסננת טובה.

אם התגובה תהיה "פחחחחח נראה לך הופעה עכשיו?" זה יעזור לתהות על קנקנה של המיועדת

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3537072#post3537072

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...