Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממש לא דייט ראשון וגם לא יודע אם לקרוא לפעמם הקודמת דייט, מכירים מזה תקופה ובקשר יומיומי.

כמובן שציפיות לחוד ומציאות לחוד ולכן מעדיף מקום פחות ''רשמי'' כמו מסעדה ומקום יותר קליל כמו פאב אבל עם טאצ' משלו, כלומר לא סתם עוד פאב הומה אדם ואפוף עשן ורעש. כפי שדריש כתב וצדק, שיהיה מקום איכותי עם תפריט איכותי וחשוב לה שלא יהיה רועש ואם זה חשוב לה אז זה חשוב מאוד לי.

 

aino - מה זה בדיוק מתחם התחנה ומה יש שם?

טומי - במקומות שציינת, יש צורך להזמין מקומות מראש ובנוגע לחנייה, יש?

 

המון תודה למגיבים, לא מובן מאליו :-)

 

אין צורך להזמין מקומות מראש, אבל רצוי להגיע בסביבות 2100. מקסימום מחכים קצת (בשאטו שועל לפעמים מציעים כוס יין על חשבון הבית למחכים, זה מקום שנועד לדייטים).

 

לגבי חניה, בשוק הפשפשים יש חניה ברחובות האיזור, לגבי כיכר רבין תצטרך לחנות בחניון. נסה בחניון שבתחילת רחוב צייטלין, אבל בכל מקרה ברר אילו חניונים יש באיזור.

172

פורסם

אם התגובה תהיה "פחחחחח נראה לך הופעה עכשיו?" זה יעזור לתהות על קנקנה של המיועדת

 

מה זה קשור ?

לא כל אחת אוהבת הופעות,ועוד בדייט ראשון.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

פונה אליכם שוב, אנשי המרכז :)

מחפש רעיונות למה לעשות בערב שישי באזור המרכז.

אלכוהול לא בא בחשבון, גם לא סרט, אז מה יש לעשות??

הבילויים שאני מכיר זה לעלות על ציוד, לחמם את האופנוע ולעלות יחד עם זאת שאיתי לנס הרים/כביש הצפון/כבישי סדום או כל כביש אחר שאפשר לאבד בו את הרישיון.

אז כרגע אין אופנוע ולכן מחפש דברים שאנשים נורמליים עושים.

קיצר, זרקו רעיונות איך אפשר לבלות ערב איכותי שלא כולל מסעדה/פאב/קולנוע.

 

תודה!:oops:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אתה יודע, המצב לא ישתנה רק בגלל שתשאל עוד פעם... אתה יורה לעצמך ברגל עם ההתעקשות הזאת על יום שישי. הערב הכי עמוס בשבוע, כשהכל סגור חוץ מבתי קולנוע ומסעדות, ואתה מחפש להיות יצירתי. מה נשאר, באולינג? :roll:

 

עדיף לך למצוא איזה ערב פנוי ביום חול, זה יתן הרבה יותר אופציות.

פורסם
פונה אליכם שוב, אנשי המרכז :)

מחפש רעיונות למה לעשות בערב שישי באזור המרכז.

אלכוהול לא בא בחשבון, גם לא סרט, אז מה יש לעשות??

הבילויים שאני מכיר זה לעלות על ציוד, לחמם את האופנוע ולעלות יחד עם זאת שאיתי לנס הרים/כביש הצפון/כבישי סדום או כל כביש אחר שאפשר לאבד בו את הרישיון.

אז כרגע אין אופנוע ולכן מחפש דברים שאנשים נורמליים עושים.

קיצר, זרקו רעיונות איך אפשר לבלות ערב איכותי שלא כולל מסעדה/פאב/קולנוע.

 

תודה!:oops:

 

לך לדרינקפוינט, אלכוהול בזול מאד (ג'ק דניאלס ב 20 שקל למנה), לא קשה בכלל למצוא פאב באיזור ראשלצ או חולון

אגב, אני מת על הרנאטו, שווה ביותר

Opel Adam S 2017

פורסם
לך לדרינקפוינט, אלכוהול בזול מאד (ג'ק דניאלס ב 20 שקל למנה), לא קשה בכלל למצוא פאב באיזור ראשלצ או חולון

אגב, אני מת על הרנאטו, שווה ביותר

 

הבן אדם כותב במפורש: " אלכוהול לא בחשבון " ואתה מציע לו בכל זאת אלכוהול ?? :?

פורסם

דריש מה אעשה? המציאות מאלצת:)

נגיד והייתי אומר ערב שבת, האופציות יתרחבו ורעיונות יתחילו להישפך? פרט לפה אני מנסה לחשוב על משהו בעצמי, חשבתי אם כבר אני בפורום בזה אז למה שלא אעזר בו..

יאללה, גם ערב שבת פתוח להצעות, יש הצעה מעניינת?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אם אני לא טועה המזג אוויר נעים ואתה יכול לנסוע לחוף ראשון / פלמחים עם אוהל, לשבת לערב רומנטי ושקט.

כמובן שאם אתה מתכוון לישון שם אז בקבוק יין יהיה נחמד (אפילו 2). :twisted:

 

פורסם

בדיעבד נראה שהתגובה שלי הייתה קצת נמהרת. חפירה יותר עמוקה הראתה שדווקא בערב שישי יש הופעה של מרסדס בנד בבארבי בת"א, הצגה מבטיחה של תאטרון גשר, מרתון של אמני הקומדי בר בבית ציוני אמריקה וגם מופע של רשף לוי בצוותא.

 

סביר להניח שחיפוש בגוגל יניב אופציות נוספות ומעניינות גם לערב שבת או המשך השבוע. בכל אופן, זה כנראה הכיוון הכי טוב שאני יכול לתת לך, חוץ מטיול קמפינג עם לינה בשטח שאני בספק אם יתאים לקליינטית ולמעמד.

פורסם

ליאור, מדובר באותה דמות מתחילת הסיפור?

אם היינו יודעים מדוע כל האפשרויות ה"מתבקשות" אינן באות בחשבון, היינו יודעים יותר מה להציע.

באין מידע, ההצעה של גט יו, הכי טובה. הכן קצת כיבוד קל ואולי תרמוס קפה, אולי מגבת קטנה וקפוץ להליכה בחוף ראשון, תרצו יותר שקט- המשיכו ברגל לכיוון בת ים. על החוף יש גם בתי קפה - פאבים זרוקים אם תרצו בכ"ז. בחנייה[שים לב, נדמה לי שבתשלום תמיד] יש גם פיצה המבורגר פושטים.

אבל, למה חייב להיות ערב? למה לא לעשות טיול צהריים קטן? נניח לבית גוברין? לוזית? פארק בריטניה או כל מקום נחמד ולא רחוק לכם? הבא משהו לכרסם או חשוב למקרה הצורך על מקום נחמד ליד.

מקווה שתהנו ותדעו שניכם מה הלאה, סוג של הופעת אנפלגד.

פורסם

דריש - האיש והתועלת. תודה על ההשקעה.

 

[פנדוב, לא חשבתי שהמידע יועיל אבל לא רוצה קולנוע כי נמאס, לא רוצה מסעדה כי נהיה אחרי ארוחת שישי, לא רוצה כל מה שקשור לאלכוהול מסיבות אישיות ;)

זה לא חייב להיות ערב אבל ככה יוצא, כל אחד והסיבות שלו, עבודה, לימודים, אז לוקחים את מה שיש ואם יצא ערב אז שיהיה ערב.

וכן מדובר באותה הדמות.

קיבלת מידע, יאללה שוט

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...