Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שעדיף קודם כל תיקונים ואז דיטייליניג, כי אז אתה יכול להרשות לעצמך לתת עוד קצת עובי לצבע ולכה ותוכל לסדר את זה בלי לחשוש שאתה מוריד יותר מידי צבע מסביב (כי כבר עשית דיטייליניג).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

בפעם האחרונה שחיפשתי היה קשה למצוא, מצאתי רק אצל פחחים ולא הסכימו לתרום או למכור.

שמרתי לעצמי באייבי לינק :

http://www.ebay.com/itm/5-sheets-Sandpaper-sand-paper-3000-Grit-9-x11-Wet-Dry-/251030271234?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a7291f502

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

שאלה , היום מילאתי את הדפיקות הקטנות בצבע לפי קוד צבע הרכב .

מסביב לדפיקה עטפתי בסלוטייף בשביל שלא ינזול לצבע , והתחלתי למלאות אותם בצבע 2-3 שכבות.

נתתי לזה להתייבש בשמש ואחרי שהורדתי את הסלוטייף , שמתי לב שעשיתי שכבה עבה .

 

כמה זמן לתת לו להתייבש ?

מתי אני אוכל לעשות פוליש בשביל למזג את הצבע החדש עם הישן ?

 

** אני לא יישמתי את הלכה , אני יכול ליישם אותה בסוף אחרי פוליש ( במידה והתוצאות יהיו טובות ) ?

פורסם

אז בדיוק בגלל זה אתה עוד לא עשית את הדיטיילינג, במקרה הכי גרוע אתה עושה שלייף סבון ומוריד את הגובה של הצבע (מבלי לפגוע בעובי הצבע מסביב).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

יש לי נייר ליטוש למכונת פוליש עם רמת חיתוך 3000 .

אולי לצאת ולשפשף טיפה את המקום עד שיהיה אחיד ? או להניח לצבע לכמה ימים ?

פורסם

מה המצב אצלך ? יש ממש טיפה של צבע שבולטת ? הבעיה היא שאין לך שם לכה, אם אתה יכול לשפשף רק את המקום (באופן ממוקד מאוד מאוד) הפגיעה שיהיה מעט נמוך יותר ואז לשים לכה זה יהיה מצויין וזה מה שאני הייתי עושה.

להבא תשתמש במדריך

, הוא נראה יותר טוב וטיפה יותר פשוט מהמדריך שמגיע עם הערכה (אם אתה משתמש בה בכלל).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

בזמנו קניתי מטופקולור מברשת (מס' 4 ) . נראה לי שהיא גדולה בשביל עבודה עדינה לתיקונים קטנים .

למרות שהצבע התקשה , הסרתי אותו ומחר אני אנסה לעשות את זה יותר בעדינות עם מברשת תואמת .

 

תודה

פורסם

מחר תערבב את הלכה והצבע (כמו במדריך), תשתמש בקיסמים ו"תשים" שם את הצבע אל תצבע (כמו במדריך) ובסוף תיישר את הצבע, קח כרטיס כלשהו תשים עליו מטלית כמו של ניקוי משקפיים ותיישר את הצבע (כמו שאלי אמר).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

הבנתי , תודה רבה .

 

מה שיש לי זה ספריי כך שאין לי ברירה אלא לשים קצת בכוסית המוצרפת "ולצבוע " .

 

אני אעדכן מחר איך ייצא .

פורסם

היום ניסיתי עוד פעם לצבוע את הנקודות כשנעזרתי בטלכרט בשביל ליישר את הצבע

ומה אני אגיד , ייצא לא משהו :| .

 

עשיתי היום סיבוב אצל פחחים ואמרתי להם לגבי צביעת הנקודות , וכולם אמרו לי שנקודות אי אפשר לצבוע .

ובמידה ואני אצבע בצבע , זה ייצא "מכוער" לטענתם ולא שווה לתקן את הנקודות כי זה צבע מטאלי .

לא הבנתי מה הקשר אבל שיהיה .

ואמר לי שבשביל שלא יהיו הבדלי צבע צריך לצבוע מחדש את כול החלק .

בשביל כמה נקודות לא שווה לצבוע את הדלת :|.

 

תמיד הפחחים לא משנה עם איזה בעיה תבוא אליהם , ישר הם יגידו שצריך לצבוע את כול החלק ושאי אפשר נקודתית .

 

מה אתם אומרים ? למה הם לא מוכנים לעשות תיקוני צבע קטנים ?

 

מה שאני עשיתי , זה שמתי כמה טיפות קטנות של צבע בתוך הנקודה .

לאחר מכן בעזרת כרטיס דק יישרתי את הצבע כך שיהיה אחיד , כשהצבע התייבש רואים שהצבע החדש לא קשור לצבע הישן .

רואים את ההבדל ממרחק.

 

אני כבר לא יודע איך לפעול :?

פורסם

רגע עצור, בן כמה הרכב ?

יש הבדלי צבעים וזה הגיוני, עוד לא עשית פוליש, אחרי שתעשה פוליש ותרענן את הצבע (תוריד את השכבה העליונה של הלכה) סביר להניח שיהיו פחות הבדלים.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

הרכב בן 9 .

b3nz.jpg

 

kubv.jpg

 

7j5v.jpg

 

הגג + מכסה מנוע דהויים בעקבות שהם מקבלים ישירות את השמש .

 

הפחח שדיברתי איתו אמר לי שפוליש לא יעזור לי בחלקים שדהו . האם זה נכון ?

 

וגם אמר שאין טעם לפוליש .

×
×
  • תוכן חדש...