Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אמריקאית בעלת גיר אוטומט ושני הילוכים , עכשיו הבעיה שהאוטו לא נוסע בD אלא רק בהילוך ראשון או שני שאני שם על D ונותן גז האוטו עומד במקום .

למה זה איך אני מסדר את זה ? תודה מראש על תשובות .

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם

יש לך בעיה בגיר אני ממליץ לך בחום לדשת מיד ובלי עיקובים למוסך הקרוב ביותר אליך לתקן את הבעיה

זה כנראה נובע מתקלה חמורה בגיר או שאולי זאת בעיה במחשב של הגיר

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם

אין מצב שזה משהו פחות חמור ?

אם אני ימשיך לנסוע על הילוך שני מה הנזק שיגרם לגיר אם בכלל ?

מדובר באמריקאית ישנה משנות ה-80 ככה שאני לא חושב שזאת בעיה במחשב הגיר .

היתה לי בעיה דומה ברכב גרמני רק ששם זה לא נכנס להילוך שני האם הבעיה היא אותה הבעיה כמו שזה לא נכנס ל-D ?

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם

אכן במקור היו לו שלושה הילוכים ועכשיו נשארו שניים :(

 

ואגב, לגיר לא יגרם נזק (לא נראה שיכול הגרם הרבה יותר ממה שנגרם...)

 

למנוע בהחלט יכול להיות בגלל נסיעה בסל"ד גבוה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...