Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסיר שומנים לא מומלץ כלל להשתמש אם כי בשימוש אחד לא תשים לב לנזק כולשהו, לטווח הרחוק הוא יפגע משמעותית בחישוק כיוון שהוא מכיל חומציות מאוד מאוד גבוהה וכן חומרים אגרסיביים מאוד ולכן כשמו כן הוא מסיר שומנים

 

מומלץ ומאוד כדאי להשתמש אך ורק בחומר יעודי לניקוי

אם אתה מעוניין פירסמתי בפתיל המכירות את המנקה חישוקים של CG חדש בעלות 70 ש"ח (השמאלי בתמונה)

כמו כן אתה יכול למצוא חומרים זולים יותר של חברות אחרות זוהי הצעה בלבד לשקולך!

ללא שם.jpg

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוא נעשה סדר.

הג'אנט לא מלוכלך משמן שצריך להסיר אותו.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

איך לא ציינת את הסונקס? 50 שקל לבקבוק שמספיק לכמה זמן. עוד אופציה אם זה יקר זה החומר של קלינסטרס שעולה 60 שקל אבל מיועד לדילול ולכן יספיק ליותר שטיפות.

פורסם
איך לא ציינת את הסונקס? 50 שקל לבקבוק שמספיק לכמה זמן. עוד אופציה אם זה יקר זה החומר של קלינסטרס שעולה 60 שקל אבל מיועד לדילול ולכן יספיק ליותר שטיפות.

 

כי לא השתמשתי ב sonax :roll:

פורסם

גם אצלנו ניתן לרכוש מוצרי דיטיילינג,אביזרים וכל חומרי טיפוח לרכב

חנות בפ"ת אזור תעשייה סגולה ר"ח צבי ברגמו 16

תודה,יעקב

https://www.facebook.com/ALT.D.S/

חומרים לניקוי ג'נטים גם מפרק מתכת ויש גם לא,לכרום ואלומיניום עלות 1 ליטר -130ש-120ש

כמו כן חומרים ניתנים לדילול 1:3 1:5 1:10

מוזמנים לבקר,בצלחה

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שאלה לכל מומחי הניקיון רכב

לקורולה יש ג'נטים עם הרבה חריצים וגישה לא נוחה לניקיון

מה שגורם כל פעם מחדש למנקים בשטיפת רכב להתעקש על המסיר שומנים שאנילא חובב שלו ולא מנקה כלום

כל פעם משטיפה אני יוצא לא מרוצה בנושא הגלגלים

האם יש חומר מומלץ לשטיפה עצמית שיכול לנקות את הפיח בצורה ייעילה –בבית או להביא אותו למכון שטיפה?

 

פורסם

אני ניסיתי הרבה מנקי חישוקים וכרגע התוצאות הכי טובות קיבלתי עם Angelwax Bilberry.

בקבוק של 1 ליטר שניתן לדילול גבוה יחסית ומחזיק הרבה מאד זמן. מתאים כל סוגי הגלגלים וגם לצבע של האוטו.

יש לו ריח נחמד ולא כמו שאר התכשירים בעלי ריח נוראי.

הדרך שבא הוא מנקה היא פשוט מדהימה. אני מאד מרוצה ממנו.

ולאחר מכן שימוש בואקס קראמי Bilberry גם של Angelwax כדי לתת הגנה לגלגלים למשך חודשים ארוכים.

מבחינתי שילוב מנצח. מיישם על כל הרכבים שמגיעים אלי לטיפול דיטיילינג.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

חברים אני אבוד, כמות אבקת הבלמים שהאוטו פולט לי הורגת אותי, הג'אנט כבר עם ציפוי נאנו אבל למרות הכל הוא מתפוצץ לי באבק בלמים,אומנם הוא יורד בקלות אבל מה אפשר לעשות כדי להוריד הצטברות?!להחליף לרפידות כרמיות?!

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם

אני החלפתי לרפידות קראמיות וזה עשה פלאים גם במובן הצטברות לכלוך וגם בעוצמה של הבלימה + עמידות הרפידות עצמן.

אין לך עוד משהו שאתה יכול לעשות מעבר לזה. הג'אנט כבר עם ציפוי אז הכיוון היחיד שלך זה רפידה. או לא לבלום. :-P

פורסם

^^בקטע המעצבן שאני נוהג מחושב,כלומר מוריד רגל מהגז ומוריד הילוכים עם רוומאץ', אבל הרפידות המקורית של TRW שעומדות על הלאון פשוט מלכלכות ברמות לא נורמליות :\

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היי,

האם מריחה של ווקס (שמתאים לרכב) על החישוקים עלול לגרום נזק?

האם יהיה יעיל?

 

ראיתי שיש חומרים יעודיים לג'אנט ואני יודע שיהיו חברה שיגידו שלכל חומר יש את היעוד שלו

אך עדין עולה בי השאלה האם זה אפשרי.

עריכה אחרונה על ידי shahar

×
×
  • תוכן חדש...