Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי


שימו לב! השרשור הזה בן 2195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צביקה קרבורטורים - המלצה חמה נוספת.

ובכן, אני לא יכולה להמליץ עליו בעניין תיקון קרבורטור, כיון שמסתבר שאין ברכב שלי אחד כזה.

אבל זו הפעם השניה שאני נועצת בו והוא ממש עוזר לי. הפעם האחרונה שפגשתי אותו היתה לפני שנה ולשמחתי הוא זכר אותי וגם את האוטו!!

הפעם -

נתקעתי עם הרכב, בדרך לתחנת הדלק (אני יודעת שזה לא בסדר לנסוע עם נורית הדלק דולקת), ואז, אחרי שמילאתי בקבוק עם דלק, ניסיתי להתניע אבל הרכב נחנק. ניסיתי עוד הרבה פעמים, גם עם קצת עזרה מעוברים ושבים, אבל הגיע מצב שאפילו לא היתה התנעה (חשבתי שגמרתי את המצבר).

בינתיים הזמנתי שגריר וישבתי לחכות. מישהו עבר ותיחקר אותי מה קרה, ואז הציע שיכול להיות שזה הקרבורטור שנסתם.

למזלי היכרתי את שמו הטוב של צביקה מהפורום וגם כאמור פגשתי אותו אישית והוא מאוד עזר לי בייעוץ מה לעשות אז מיד התקשרתי אליו.

הוא הסביר לי שאין לי קרבורטור אבל הסביר לי בטלפון מה יכול להיות שקרה (מסנן דלק נסתם ואם המצב גרוע גם משאבת דלק).

אולי לחלק מכם זה טריוויאלי, אבל לבחורה שנתקעת עם רכב ואין לה מושג מה הבעיה ובפני מה היא עומדת, זה מאוד מרגיע שיש מישהו שמסביר מה יכולה להיות הבעיה.

ואז, עדיין בהמתנה לשגריר, הלכתי לבדוק שוב אם האוטו מניע, ואם המצבר אכן נגמר. והפלא ופלא - האוטו הניע וחזר לעצמו!

מיד התקשרתי לצביקה לספר לו שכנראה האוטו שלי פוחד ממנו והוא הסתדר לבד :)

צביקה, שמעתי רבות על מקצועיותך, אבל גם כבן אדם אתה מקסים ובאופן אישי לי ממש עזרת בעצותיך הטובות.

רוב תודות לך וגם לפורום שבזכותו אני לומדת על הרכב שלי ועל אנשי מקצוע מעולים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חברים,

בעקבות פרסום באתר קארזפורום וגם בפורום פיאט (לא זוכר בדיוק מהיכן) הגעתי לבחור בשם שחר, המייצר וילונות לפי הזמנה.

 

המחיר הוא בין 110-130 ש"ח, תלוי במה רוצים להדפיס ובגודל (כנראה).

 

קיבלתי ממנו יחס אדיב, הוא ענה על כל שאלותי והוא גם מקבל PAYPAL - מה שהקל מאוד את העברת הכספים אליו.

 

שגעתי אותו ללא הרף, הבאתי לו דוגמא שרציתי להדפיס אותה (הלוגו של פיאט גרנדה פונטו) ובסוף הזמנתי רק לאחר חודש :shock: עקב התלבטויות חוזרות ונשנות...

 

כשקיבלתי לידי את הוילון היו לי חששות שההדפסה תצא לא יפה, שהלוגו יהיה עקום וכו' - הכל התבדה כשראיתי את הוילון ואת רמת ההדפסה - הלוגו סימטרי, ההדפסה ברמה גבוהה והכל נראה מעולה!!!

 

אין ספק שמדובר בשדרוג רציני מאוד לוילון שהיה לי מקודם עם הפרסומת למוסך בעכו :roll:

 

אז הנה מספר דוגמאות של הבחור:

http://www.facebook.com/album.php?aid=247392&id=758357317&saved

 

הוא עובד באיזור פ"ת, למזלי היה מישהו שיביא את הוילון עבורי - לקחת בחשבון כשמדברים איתו.

 

וזה האימייל שלו:

[email protected]

 

כיף מאוד להסתובב עכשיו עם וילון בעל דוגמא ייחודית - נצלו את השירות הנ"ל ותתפרעו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאלה בלי פייסבוק, יש מצב להעלות את התמונות לפורום?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להבין משהו:

נאמר ואני טמבאל, משוגע שרוצה להדפיס, תמונה של הכלב/תוכי שלו, על הבד-רשת הזו.

זה אפשרי? או שרק לוגואים מוכנים מראש?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג מה מגבלות המדפסת שלו. הוא יצטרך להכנס לכאן ולהסביר לבד.

 

סביר להניח שכיום אפשר להדפיס כל דבר שרק תרצה, העניין הוא הציוד שיש ברשותו של הבחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להבין משהו:

נאמר ואני טמבאל, משוגע שרוצה להדפיס, תמונה של הכלב/תוכי שלו, על הבד-רשת הזו.

זה אפשרי? או שרק לוגואים מוכנים מראש?

 

תיאורטית - וודאי. אם לא הבחור המדובר וודאי יש עסקים שישמחו לעשות לך את זה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו אחלה עסקה,

בזמנו חיפשתי בנרות מקום שעושה דברים כאלה ולא מצאתי,

אחלה רעיון ואם אפשר להדפיס כל מה שרוצים אז בכלל זה כדאי.

 

 

למה שלא תעלה תמונה של הוילון המוגמר שיצא לך? מעניין לראות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אז ככה,

 

לפני כשבוע בדיוק רכשתי דייהטסו סיריון שנת 2001, לאחר העברת הבעלות, כשבאתי לרכב גיליתי שיש תחתיו שלולית של מים ירוקים. מיליתי מים ונסעתי הביתה תוך כדי שאני שם לב למד החום.

 

לאחר שסיפרתי לכמה חברים, אחד החברים אמר לי "אז מה הבעיה, בוא ניסע מחר (שבת) לכפר קאסם למוסך"

 

אני חייב להודות, אני אומנם לא גזעני (אין לי שום דבר נגד ערבים, ואני אף מכיר כמה חבר'ה שהם אנשים נפלאים) אבל היה לי דמיון בראש של קומבינות, ורעש, והונדות וסופר לאנסר עם ספויילר וחלונות שחורים ועוד סיפורי זוועה.

 

אחרי הרבה שכנוע ו "אל תדאג אני מכיר" , החלטתי כן לנסוע.

 

הגענו בשבת ב 9:30 בבוקר לכפר קאסם למוסך בשם "הכוכב", שם עשיתי טיפול גדול שכלל החלפת מסנן שמן + מסנן אוויר + פלאגים + שמן טרי, והחלפת רצועת אביזרים.

 

אספר ש - היחס היה מעולה לא פחות, העבודה הייתה מעולה ומדוייקת (פלאגים הודקו בעדינות, מסנן שמן עם היד, השמן היה איכותי ולא של "שקרכלשהו". וגם המחיר (כ 350 ש"ח לטיפול ועוד 75 להחלפת הרצועה) היה בהחלט ראוי ותקין.

תוך כדי שהרכב על הליפט הסתכלנו על הנזילה ברדיאטור, וראיתי שהיא ממוקמת בצד ימין התחתון של הרדיאטור.

 

אבל .. לא פה באה ההמלצה שלי (אם כי אני בהחלט ממליץ על הכוכב !).

 

לאחר שסיימנו עם הטיפול, המשכתי מעט יותר קדימה במעלה כפר, והגעתי למכון רדיאטורים בשם "מוסך כפר קאסם - תיקון רדיאטורים ואגזוזים"

 

נכנסתי לשם, ושאלתי האם יש אפשרות להשיג רדיאטור חדש, קיבלתי את אותה תשובה ששבת ואין ממי להשיג כרגע, אבל אפשר מחר על הבוקר.

 

ואז אמר לי אותו בחור "אם תרצה, אני יכול לפרק את הרדיאטור, ולבדוק מאיפה הנזילה - אם זה משהו קטן, אפשר גם לרתך, אם זה באמבטיה העליונה או התחתונה תצטרך להמתין למחר ונוכל לסדר לך גם אחת כזו - לא בטוח שאתה צריך רדיאטור חדש"

 

שאלתי כמה יעלה הפירוק, הוא אמר שאני לא אדאג, ואם לא נסתדר על מה שצריך לעשות - הפירוק עליו ושיהיה לי בדרכים טובות.

 

היה נשמע לי אמין, החלטת ללכת על זה.

 

הבחור פירק את הרדיאטור, שם במים, וראינו שהחור מגיע מפינה קטנה שנסדקה כנראה בכלל מכה או אבן. הוא אמר שניתן לרתך, והעלות היא 250 ש"ח (חדש היה עולה 730 ש"ח לפי הספר) כולל הכל.

 

אחרי בערך שעה חזר הרדיאטור מתיקון, הוא בדק שוב במים, הכל תקין. בנוסף על הדרך הסביר לי איך העסק עובד, הראה לי את פירוק האמבטיה, ואף עשה חוטר וניקה את הרדיאטור.

 

לאחר מכן הרכיב הכל בחזרה, חיבר, בדק, עמדנו עד שהוונטה החלה לפעול, בדקנו בלחץ, הכל תקין ! לאחר מכן הוא אמר לי שהפקק שלי הרדיאטור נראה קצת לא תקין כי מים חוזרים דרך המיכל עיבוי - והזמין לי מיד פקק חדש.

 

שאלתי כמה אני צריך לשלם, אמר לי 250 ש"ח, שאלתי לגבי הפקק - הוא אמר שזה עליו.

 

נתתי לו 300 ש"ח, ויצאתי בהרגשה מעולה. בכל רגע אותו בחור הראה לי מה הוא עושה, הסביר, ניקה וסידר דברים שלא היה צריך, ואפילו פקק חדש לא טרח לגבות ממני. אני לא יודע אם זה קשור - אבל איכשהו נדמה לי שבמקום אחר לא הייתי יוצא ב"נזק" של 250 ש"ח.

 

לכן כל הפוסט הארוך הזה מטרתו היא, שאין שום סיבה שלא להגיע למקומות כמו כפר קאסם, בהחלט אין מה לפחד - החבר'ה שם מאוד נחמדים, המוסכים עובדים בשבת שזה יתרון ענק למי שעובד בשעות שהן 8-5 ולא יכול להגיע למוסך או צריך לקחת יום חופש.

 

ובכלל אותו בחור בשם מוחמד, נמצא במוסך הרדיאטורים בצד ימין, כ 200 מטר אחרי תחנת הדלק סונול בכניסה מכיון כביש 5.

 

ממליץ בחום !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

ערב טוב לכולם.

רציתי לשתף אתכם בחוויה שהייתה לי היום כשהלכתי לטפל בג'אסטי שלי אצל מי אם לא אחר - צביקה.

 

סובארו ג'אסטי שנת 91 מנוע 1200 גיר רגיל. זה התחיל בעצם בשרשור שפתחתי לא מזמן על כך שאני מרגיש שהג'אסטי שלי צורכת קצת יותר מדי דלק ממה שהיא אמורה לצרוך ובנוסף לוקח לה קצת זמן להניע בבוקר.

 

התייעצתי עם צביקה בהודעות שכמובן נענו במקצועיות ובאדיבות ובסופו של עניין הבנתי שאין לי ברירה אלא להגיע לטיפול בקרבורטור.

אז לאחר שפיניתי לעצמי יום חופש מהעבודה במיוחד נסעתי לנתניה מאזור ירושלים (!) מקום מגוריי.

 

אני לתומי חשבתי שהג'אסטי שלי מטופלת כמו שצריך ושהרכב במצב מצויין. לצביקה לא לקח הרבה זמן להבחין בתקלות שהמוסכניק שלי לא חשב עליהים בכלל והתחיל להכין לי רשימה מסודרת של מה אני צריך לתקן ברכב! מהדבר הכי קטן ולא דחוף עד לדברים קריטיים כגון טרמוסטט ובית טרמוסטט שלא נמצאים במצב טוב כל כך!

אני אוסיף ואומר שהשבוע השקעתי והחלפתי במוסך מורשה סובארו (!) בירושלים קלאצ' + ברקסים לחדשים. חשבתם מוסך מורשה? תחשבו שוב.. או יותר נכון תחשבו צביקה. כי אני בטוח שצביקה לא היה מחליף לי קלאצ' ברכב ומשאיר אותו בלי הגומי המגן לתיבת המצמד שאמור להשאיר את החלקים הפנימיים של הקלאצ' שלמים ובריאים בלי אבק ודברים מזיקים אחרים למיניהם.. אז אל תהיו בטוחים שמוסכים מורשים באמת כאלה טובים ושהם לא עושים טעויות..

 

5 שעות ארוכות צביקה עבד לי על הרכב כאילו היה הרכב שלו. מפאת קוצר היריעה אני לא אפרט את הדברים שסידר ותיקן לי ''על הדרך'', דברים שבאותו מוסך מורשה ספק אם היו יודעים בכלל שקיימת בעיה. ואלו לא דברים זניחים, כי יומיים אחרי שהתקינו לי בלמים חדשים במוסך המורשה אני לא מצליח להבין למה אני צריך למעוך את דוושת הבלם כאשר הבלמים חדשים. היום אצל צביקה הבנתי למה. צביקה הבחין בצינור הקרוע של המגבר בלם שכמובן לא טרחו לבדוק בכלל במוסך וסידר לי אותו כמו שצריך..

 

חפרתי לכם מספיק, אז אני רק אסיים ואומר שקודם כל, לא מדדתי בדיוק אבל על המחוג כבר כשהגעתי הביתה הבחנתי בצריכת דלק טובה בהרבה מהדרך הלוך, ושהיה שווה לקום מוקדם ולנסוע מירושלים רק בשביל לדעת באיזה מצב באמת הרכב שלך נמצא ומה עוד יש לעשות (וזה לא הרבה אחרי העבודה של צביקה) כדי שהרכב שלכם יהיה מושלם.

 

צביקה תודה. :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב לכולם.

רציתי לשתף אתכם בחוויה שהייתה לי היום כשהלכתי לטפל בג'אסטי שלי אצל מי אם לא אחר - צביקה.

 

סובארו ג'אסטי שנת 91 מנוע 1200 גיר רגיל. זה התחיל בעצם בשרשור שפתחתי לא מזמן על כך שאני מרגיש שהג'אסטי שלי צורכת קצת יותר מדי דלק ממה שהיא אמורה לצרוך ובנוסף לוקח לה קצת זמן להניע בבוקר.

 

התייעצתי עם צביקה בהודעות שכמובן נענו במקצועיות ובאדיבות ובסופו של עניין הבנתי שאין לי ברירה אלא להגיע לטיפול בקרבורטור.

אז לאחר שפיניתי לעצמי יום חופש מהעבודה במיוחד נסעתי לנתניה מאזור ירושלים (!) מקום מגוריי.

 

אני לתומי חשבתי שהג'אסטי שלי מטופלת כמו שצריך ושהרכב במצב מצויין. לצביקה לא לקח הרבה זמן להבחין בתקלות שהמוסכניק שלי לא חשב עליהים בכלל והתחיל להכין לי רשימה מסודרת של מה אני צריך לתקן ברכב! מהדבר הכי קטן ולא דחוף עד לדברים קריטיים כגון טרמוסטט ובית טרמוסטט שלא נמצאים במצב טוב כל כך!

אני אוסיף ואומר שהשבוע השקעתי והחלפתי במוסך מורשה סובארו (!) בירושלים קלאצ' + ברקסים לחדשים. חשבתם מוסך מורשה? תחשבו שוב.. או יותר נכון תחשבו צביקה. כי אני בטוח שצביקה לא היה מחליף לי קלאצ' ברכב ומשאיר אותו בלי הגומי המגן לתיבת המצמד שאמור להשאיר את החלקים הפנימיים של הקלאצ' שלמים ובריאים בלי אבק ודברים מזיקים אחרים למיניהם.. אז אל תהיו בטוחים שמוסכים מורשים באמת כאלה טובים ושהם לא עושים טעויות..

 

5 שעות ארוכות צביקה עבד לי על הרכב כאילו היה הרכב שלו. מפאת קוצר היריעה אני לא אפרט את הדברים שסידר ותיקן לי ''על הדרך'', דברים שבאותו מוסך מורשה ספק אם היו יודעים בכלל שקיימת בעיה. ואלו לא דברים זניחים, כי יומיים אחרי שהתקינו לי בלמים חדשים במוסך המורשה אני לא מצליח להבין למה אני צריך למעוך את דוושת הבלם כאשר הבלמים חדשים. היום אצל צביקה הבנתי למה. צביקה הבחין בצינור הקרוע של המגבר בלם שכמובן לא טרחו לבדוק בכלל במוסך וסידר לי אותו כמו שצריך..

 

חפרתי לכם מספיק, אז אני רק אסיים ואומר שקודם כל, לא מדדתי בדיוק אבל על המחוג כבר כשהגעתי הביתה הבחנתי בצריכת דלק טובה בהרבה מהדרך הלוך, ושהיה שווה לקום מוקדם ולנסוע מירושלים רק בשביל לדעת באיזה מצב באמת הרכב שלך נמצא ומה עוד יש לעשות (וזה לא הרבה אחרי העבודה של צביקה) כדי שהרכב שלכם יהיה מושלם.

 

צביקה תודה. :-D

מסכים עם כל מילה. צביקה קרבורטוריסט בחסד. אין דברים כאלה היום!

1965 MGB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

צור איך אתה משיג את בני ל. פונה אליו בטלפון או בהודעה פרטית?!

פרטים נוספים בפרטי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

כאחד שדואג לטפל ולטפח את הרכב לקח לי המון זמן למצוא מוסך אמין ומקצועי.

לאחר המלצות על המוסך בחרתי להגיע ולבדוק, מצאתי צוות צעיר של 2 מוסכניקים אשר טיפלו ברכבי בצורה מקצועית, חלקי החילוף מקוריים במחירים לא שוחטים, אדיבים מאד וניתן הסבר ופירוט על כל מה שהוחלף ועל איך הוחלף.

אין לי ספק שבחרתי במוסך הנכון ואמליץ עליו לעוד רבים.

 

לא אפרסם את מספר הטלפון שלהם מסיבה שאני לא רוצה ליצור מודעת פרסום והמטרה היא רק להמליץ.

 

המכון לחסכון בדלק, אזה"ת חדרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ בחום על שני שירותי רכב.

 

עובדים עם חשמל, מכונאות, מיזוג וכו'.

 

מומחים ביפניות, צרפתיות ואירופאיות.

 

 

כשהגעתי לשם בפעם הראשונה, לאחר מספר ימים שביצעתי טיפול במוסך המרכזי ושמעתי רעשים מוזרים מוזרים בבלימה, פגשתי בחור נחמד בשם אבי, וכשהעלנו את הרכב על הליפט הוא בדק ומצא ישר תקלות שהיו בטיפולים הקודמים במוסך המרכזי של ניסן בתל חנן:

צלחות סיניות שלא מתאימות, רפידות דפוקות, גומיות לא מתאימות וכו'.

 

בקיצור במוסך המרכזי שאמור לתת מענה הולם קיבלתי חלקים על הפנים ויחס בהתאם.

 

 

אני מטפל באלמרה שלי כבר כמה שנים רק אצלו, ואני תמיד מרוצה- עבודה מקצועית ואיכותית שמבוצעת ע"י אנשים עם וותק גדול, מחירים הוגנים ועל הבוקר מגישים קפה וקרואסונים טעימים :lol:

 

במקום יש גם מבחר של אביזרים לרכב.

 

 

שני שירותי רכב: איזור התעשייה של קרית אתא, רחוב שלמה בן יוסף 38.

 

טלפונים: 050-455-6666, 052-254-7146 , 04-872-0232

 

 

בהצלחה !!

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...