Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי


שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתי רוצה להמליץ על זיקו מ,הסדנא של זיקו ,(רח סלמה 113 תל אביב) 052-3039690

בחור מקסים ולבבי בעל ידי זהב.

משיחה שהיתה לנו, הוא סיפר שהוא זה שהמציא את רגלית הצד לווספות ומשם התקדם לתחום האופנועים והריתוכים...

גלמען הגילוי הנאות - באתי אליו על מנת להלחים ידית של סיר נירוסטה והגעתי אליו לאחר קבלתי עליו המלצות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום.

 

ברצוני להמליץ המלצה חמה מאוד על מוסך המשפצים בבאר שבע, ובפרט על עובד בשם פיטר.

הסתבך אצלי מנגנון פתיחת החלון, ובמקרה המליצו לי על המוסך הזה, הגעתי לשם וקיבלתי יחס מאוד חם, ושירות מהיר ואדיב.

הבן אדם שתיקן לי את המנגנון, בשם ניסים, עבד במקצועיות רבה וממש "תקתק עבודה", ממש רואים שהוא מקצוען.

 

יצאתי משם במהירות ועם חיוך על הפנים, סופסוף מצאתי מוסך שבו אטפל בקביעות. ממליץ :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי במהלך השנים להיעזר בנותני שירות רבים בענף הרכב, אולם חוויה לא נעימה כפי שהיתה לי לאחרונה טרם פגשתי.

 

שם בית העסק: ש.א. סביר, מתקיני גגות שמש ונציגי WEBASTO בישראל

מיקום: מושב גנות משק 22

פירוט המקרה:

הגומיה בסאנרוף של מכוניתי התבלתה ויש צורך להחליפה. מדובר בגג שהותקן לפני קרוב לשלושה עשורים בהתקנה מקומית, שאין לי מושג מי היצרן או המתקין שלו. מכיון ש-WEBASTO הוא יצרן של גגות גדול ומוכר, חשבתי לפנות לנציגו הישראלי בניסיון להתחקות אחר מקור הגג ועם קצת מזל אולי אפילו להשיג גם להשיג את הגומיה המבוקשת.

לפני ימים אחדים הגעתי למושב גנות עם הרכב. לאחר שלא מצאתי את משק 22, עצרתי מכונית חולפת בניסיון להיעזר בנוסעיה בהגעה ליעד. שימו לב כיצד התנהלה השיחה:

 

אני: "סליחה, אולי אתה יודע איפה..."

הוא: "אני לא יכול לעזור לך."

אני: "אהה, אתה לא מקומי?"

הוא: "אתה מחפש את סביר, נכון?"

אני: "כן, בדיוק"

הוא: "זה אני. אני לא יכול לעזור לך".

אני: "אבל אפילו לא שמעת מה אני רוצה ממך. איך אתה יודע שאתה לא יכול לעזור לי?"

הוא: "טוב, סע אחריי."

 

הגענו למקום והסברתי לאיש, שככה"נ היה הבעלים, מה מבוקשי. הוא הביט לרגע ברכב, ציין שלסאנרוף הזה אין אבא או אמא ומי שהתקין אותו הוא חאפר שגם עשה עבודה לא ישרה (במילים אלו ממש), וכי הדבר היחיד שניתן לעשות זה להעיף את הסאנרוף הזה ולהתקין במקומו גג חשמלי בעלות של 6500 ש"ח לאחר הנחה. לקינוח, ציין האיש כי עקב העובדה שהסאנרוף שלי נמצא קרוב מאוד לחלקו הקדמי של הגג, הוא כלל אינו בטוח שגם הגג החשמלי יתאים.

למותר לציין כי הגג הזה הותקן ע"י יבואן הרכב לארץ וכי ככה"נ מדובר בקיט מוכן שהגיע מחו"ל (הזכוכית מתוצרת SAINT GOBAIN). הבעיה היא שהיבואן הזה ממזמן כבר לא קיים ובינתיים לא הצלחתי להתחקות אחר מקור הגג.

בעודו אומר זאת, לקח אחד מעובדיו יריעת גומי עבה אליה מחובר סרט מדידה ממתכת (כנראה שבלונה) והשליכה על גג מכוניתי. לא ניכרה מצדו כל רגישות לרכושי או ניסיון מינימלי לשמור עליו במצב שבו הוא הגיע.

ההתנהגות הזאת נמשכה בכך שאנטנת הרדיו הפריעה לו להניח את אותה יריעת גומי על הגג, אז במקום להסיר אותה בעדינות הוא פשוט כופף אותה בצורה פרועה. אותו עובד החליט גם לבדוק כיצד נראה הגג מבפנים, וניסה לפתוח את הדלת בפראות, אלא שהיא היתה נעולה. רק במזל הוא לא שבר את הידית החיצונית.

אמרתי תודה ועזבתי את המקום.

 

אני לא מוחה על כך שהוא גובה מחיר X על גג מסוים ועל זה שהוא נותן הנחה ללקוח שלפני דקה הוא אפילו עוד לא ראה אותו. אני מוחה על היחס המזלזל - הן כלפי אדם והן כלפי רכושו.

לא יתכן שעוד לפני שהספקתי להגיע לעצם העניין הוא כבר נפנף אותי, ואילולא התעקשותי כלל לא הייתי זוכה להגיע לעסק שלו.

לא יתכן שהעובדים שלו יתנהגו בגסות כלפי המכוניות. גם בעלי מכוניות ישנות אוהבים לשמור עליהן ללא דופי מבחינה קוסמטית, לעתים אף יותר מבעלי מכוניות מודרניות. יש לי תחושה חזקה שאילולא הייתי עומד שם על המשמר, הייתי מוצא עוד שריטה, חבלה או חלק שבור במכוניתי כתוצאה מההתנהלות המזלזלת של העובדים שם.

לא הרגשתי שנעשה מאמץ אמיתי לעזור לי למצוא פתרון לבעיה שלי. הוא לא ניסה להתאים לי שום גומיה, לא ניסה להפנות אותי למקום אחר שמתעסק בדברים כאלה, והתחושה הכללית היא שהוא בכלל לא רצה להתעסק עם הרכב ועל כן "תקע" לי מחיר שכזה.

להזכירכם: נכנסתי עם גג תקין שכל חטאו הוא שהגומיה שלו התבלתה, ויצאתי עם הצעת מחיר להחלפת גג קומפלט והסתייגות לפיה כלל לא בטוח שההתקנה תצליח. תענוג.

 

מגורם שמציג עצמו כנציג הבלעדי בארץ של חברה גדולה ומכובדת כמו WEBASTO הייתי מצפה קצת ליותר. בכל זאת, לא ביקשתי לקבל דבר בחינם.

 

הבהרה: הודעה זו נכתבה על סמך התרשמותי האישית בלבד, ואין היא מייצגת את דעת האתר או בעליו.

אלעד שלום רב !

בתור מקורב לפורום, המלצתי פעל דרך ההנהלה, להעביר את חוות דעתך השלילית, המפורטת בהרחבה, לתת פורום המלצות שליליות על בעלי מקצוע, וזאת על מנת לעשות אבחנה בין חוות דעת חיובית ושלילית, כוונתי לכאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=401884

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצוני להמליץ,כמו רבים לפניי על צביקה קרבורטורים מנתניה.

הגעתי אליו בעקבות ההמלצות שניתנו עליו כאן בפורום ובפורומים אחרים ברשת.

הייתה לי בעיה בקרבורטור בפיאסטה מודל ראשון-צביקה ראה,שמע ,בדק ומייד לאחר מכן החל לתקן.

על הדרך הוא עשה סריקת מערכות כללית,הוסיף נוזל קירור שהיה קצת חסר,חיזק ברגים משוחררים :lol:

ולבסוף אחרי הכל,ביצע נסיעת מבחן ווידא את תקינות העבודה והתיקון.

נתן הסברים רבים לאחר תיקון הבעיה ובכלל בנאדם מאוד נחמד!

בקיצור,למי שמחפש בעל מקצוע OLD-SCHOOL ,כמו של פעם-זה המקום!

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"צמיגי אחים חילו"

דרך בן צבי 39 תל אביב יפו ( לא רחוק מ"אנטון" )

03-6833806

 

רכשתי ברביעי האחרון רבייעית R1R לקרנף הצרפתי, המחיר לרביעיה 2000 ש"ח כולל מע"מ ואיזונים. המתקין שאל אותי אם ארצה את האיזונים פנימיים או חיצוניים, הראה לי את התהליך, בעיה מסויימת עם אחד הג'נטים.

הצמיגים הגיעו שעה וחצי לאחר הזמנתם טלפונית, מהשבוע ה36 של שנת 2011 טריים טריים.

ההתקנה הייתה מהירה, למרות שרציתי זוג, הראו לי את הזוג האחורי שהיה במצב רע וגם אותו נאלצתי להחליף.

אדיבים ודואגים מומלץ בחום!.

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר שנה שיש לי מיני מיינור שנת 73 ,רכשתי אותה לאחר שעמדה אצל בעליה הקודמים מרבית הזמן ולא נסעה בקביעות.

שנסעתי על האוטו הרגשתי שכל שניה היא עלולה להתקע ,המיני לא נסעה חלק מהזמן ו"גמגמה" ב מהלך הנסיעה כאילו משהו חסר לה.

לפני מספר חודשים, נסעתי במיני עם מספר בעיות ,חלקן היו :נזילת דלק מצינור שמוביל דלק מהטנק לקרבורטור מה שגרם למצב שנסעתי בלי דלק, בעיה שגרמה לסתימה בקרבורטור שהשביתה את הרכב למספר חודשים .

הזמנתי סט אטמים לקרבורטור על מנת לשפץ אותו ,רכשתי את הספר "היינס " מהאינטרנט ויחד עם אבי סידרנו את הקרבורטור לפי הספר - ועדיין המיני "קרטעה" !

הגעתי למצב שנמאס לי לראות את המיני "מעלה אבק "ולא נוסעת ולכן יום רביעי השבוע לקחתי אותה למשה זר מכון קרבורטורים בפ"ת.

כשהגעתי מוקדם בבוקר בעל המכון לא היה שם אז השארתי את הרכב ואת מספר הפלאפון שלי ונסעתי לעבודה.

לאחר שעה הוא חזר אליי לאחר שבדק את הרכב ופרט לי את הבעיות שקיימות : "הקרבורטור נראה טוב ומצריך כיוון ", שהבאתי את הרכב הכבל צ'וק לא היה מחובר אז השארתי לו את הבורג שרכשתי ואת הכבל על מנת שיחבר גם אותם, הפלאגים רטובים ובאחד מהם בכלל לא היה מרווח, הפליטת CO הייתה גבוהה וגם אותה הוא כיוון , הוא שמע שהאוטו לא עובד עגול ושצריך לעשות כיוון שסתומים , כמו כן שיש קערה שהוא צריך לשייף שלא מראה את הכמות שמן המדוייקת במדיד , וחלק מסויים שהתחכך בחלק אחר וגרם לרעשים שגם אותו שייף.

במהלך השיחה הוא שאל אותי אם אני מכיר מישהו שיודע מה המרווח בשסתומים שצריך להיות במנוע חם או קר, אז עניתי לו כי רכשתי את הספר "היינס" , בו מצוין במפורט כיצד צריכים לכוון את השסתומים .

בצהריים יצאתי מהעבודה במיוחד כדי להביא לו את הספר , ושאלתי אותו לגבי המחיר של התיקון ,הוא ענה לי פחות או יותר את הסכום , והסכום נשמע לי סביר ולא יקר ביחס להשקעה.

לא היה לי יותר מדי זמן להתעמק ברכב , והוא אמר לי שהוא רוצה לעבוד עליו ברוגע ושהתיקון יושלם יום למחרת.

היום בבוקר(שישי) התפנתי לקחת את הרכב , זאת הייתה חוויה בלתי רגילה - לא חשבתי שהאוטו איי פעם ייסע ככה עד כדי כך אין לתאר איזה יופי של נסיעה חלקה , שלא נדבר על הצוק שעובד נהדר שלא צריך למשוך אותו עד הסוף "דברים שלא מעריכים אותם קודם לכן" המכונית לא עובדת על טורים גבוהים , והשוס בכל רמזור אני נותן טיפה גז כדי לבדוק שהאוטו לא כבה ה"קרטועים" נעלמו כלא היו ,פשוט לא לאמין שמדובר באותו רכב שעד לא מזמן נסעתי בו. גם אם במידה ואחרי מספר שניות בעבר נותר ריח של דלק חריף ,עכשיו- פשוט מדהים! אפילו לא היה לי הזדמנות לומר לו תודה כי הוא לא היה במכון בזמן שלקחתי את הרכב.

מה שאני בעצם רוצה לומר זה: "שאחד ל ... " נתקלים באנשים שלא רק כסף מדבר אליהם כי בואו נניח שהוא יכל להקדיש את הזמן שהוא הקדיש למכונית שלי למכוניות אחרות ולהרוויח הרבה יותר, אלא שהתחום הזה של רכבי אספנות לפעמים מחזירה אנשים אחורה בזמן , שלא רק כסף מעניין אותם אלא ההנאה של לראות רכב במצב מסויים ול"הפיח בו חיים".

קו למחשבה 8)

מיני מיינור נגנבה כל היודע דבר ליצור קשר בבקשה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי חשוב שאתה נהנה עכשיו

והחיוך הטיפשי הזה שלא יורד לך מהפנים כול פעם שאתה מניע את הרכב ויוצא לנסיעה

הוא אומר הכול .!

כי בסוף זה שווה את הכסף וההשקעה

כשמשהו שלא עבד קודם . עכשיו עובד כמו שצריך זה שווה את הכול !:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם התקנתי אצלו מזמן. אבל אני חייב לציין. דודו תותח - מאוד מקצועי, מקשיב ובא באמת לעזור ולהפיק את המירב עבור הרכב.

יצאתי ממנו עם התקנה מצוינת, סאונד אדיר ונזק לא כזה גדול בכיס. מבסוט עליו ממש וממליץ לכולם לפני שהם הולכים למישהו אחר, לפחות להרים טלפון לדודו - רק מהשיחה אתם תתרש/מו איזה בנאדם טוב הוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני שמעתי דברים טובים על משה זר קרבורטורים בפ"ת, אבל לא התנסיתי.

לפותח השרשור, פרגן עד הסוף: פרסם טל' + כתובת של המוסך ותעשה טוב לבעל העסק ולחברי הפורום.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להודות ולהמליץ בחום על המוסך של יורם מאיזור רחובות. וזה סיפור המעשה: היום, יום שבת, נסעתי עם ילדי הקטנים מתל אביב לרחובות. ברחובות, התברר לי שפקק הרדיאטור נשבר וכל המים התאדו. במקום תסריט גרוע של גרר עד לתל אביב ובעיה איך לחזור עם 2 ילדים קטנים לתל אביב, קיבלתי מידיד טלפון של מוסכניק באיזור רחובות, שהיה מוכן להגיע עד אלי, למכונית, בשבת, ולהביא לי פקק שיתאים למכונית ויחלץ אותי מצרה. לא רק שנתקלתי ביחס נפלא וברצון לעזור, הוא חייב אותי רק במחיר הפקק ללא תוספת על הזמן והנסיעה שלו. מנסיוני רב השנים עם מוסכים ומוסכניקים: הוא יחד במינו, אדם הגון ביותר, אמין, סימפטי. ממליצה בחום רב לכל מי שמחפש מוסך עם מחירים הוגנים ויחס הוגן. לכל תושבי רחובותת, בית עובד, נס ציונה והמושבים שבאיזור.

 

 

מס' הטלפון של המוסך של יורם הוא 0522-775467

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

 

בהמלצת חברי הפורום הגעתי היום לבני.ל כדי להחליף רצועת טיימינג +טיפול 10 אלף .

 

מאמצע עבודה התגלה שהמוסך מורשה של רנו לא תזמן נכון את הרצועה ,חשוב לי להדגיש שאחרי שאוטו יצא מהמוסך הוא פשוט

התחיל לטוס כנראה בגלל תיזמון נכון ,חשדתי גם מרעשים מהגיר אבל בי אמר לי שזה אופייני לאוטו הזה ,הוא יכל גם להגיד שהגיר לא תקין ושצריך להחליף אותו אלה הפוך אמר לי שאני לא יבזבז כסף על דברים שהם בסדר.

 

מדובר ברנו מגאן 2001 גיר רגיל.

 

 

אז אני מאוד מרוצה מטיפול באוטו ומהיחס והסברים שבני נתן לי במהלך העבודה ומאוד ממליף אליו כי אין היום הרבה מכונאים עם מקצועיות ויושר כמו שיש לבני .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

ברצוני להביע את מירב הערכתי לצביקה קרבורטוקים האחד והיחיד.

 

ברשותי ג'סטי מתוקה שנת 1993 מנוע 1000 עם מזגן. לפניי כחודש עשיתי טיפול אצל צביקה לגביי הקרבורטור. (טיפול נוסף נעשה מזמן לפניי שנה וחצי והאוטו נסע כל הזמן הזה בצורה תקינה ללא כל בעיות)

 

לאחר חודש נוצר מצב מוזר שהאוטו היה נכבה בהילוך סרק. רק אם הייתי שם צ'וק האוטו לא היה נכבה.

הרמתי טלפון לצביקה וקבעתי פגישה למחרת בצורה נוחה.

צביקה טיפל בי בצורה מסורה ובדק היטב את האוטו כולל פלטינה/רוטור/הצתה וכו' - והגענו למסקנה שנתקע קצת לכלוך באחת הדיזות.

נכון לעכשיו האוטו נוסע כמו בובה של מותק ולכן רציתי להביע תודה רבה נוספת לצביקה.

 

ממליץ בחום - על היסח החם הטיפול המסור והסבלנות.

יישר כח צביקה - מאחל לך חג חנוכה שמח!!!!

:wink::-):-P8)

סובארו ג'סטי מנוע 1000+מזגן.

ג'סטי - זו לא מילה גסה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה שלילית:

מוסך גבע- הרכב הגיע עם נזילה מהדוד של הרדיאטור ועל הדרך נכנס לטיפול 10K, רצו להחליף לאורדונז אלומיניום ב1200 ש"ח, סירבתי בנימוס עקב היותי סטודנט. לקחתי את הרדיאטור לשיפוץ שעלה רבע מחיר והחזרתי. שילמתי כמובן עבור פירוק והרכבה ועלות טיפול 10K.

הצינור התחתון הותקן באופן לקוי ונזל, הרסו את ההברגה של הקרטר ונאלצתי להביא חרט (ביוזמת המוסך) שיסדר את ההברזה, היחס שלהם התהפך כאשר הוזלתי עלויות. בדקו את המשולשים ואמרו שיש להחליפם למרות שהם 8 חודשים על הכביש וגרופ N כולל בוקסות.

לצורך העניין אם הייתי שומע לעצתם הייתי משלם 1200 ש"ח על מצנן חדש+1200 ש"ח על משולשים שאין צורך להחליפם.

לצערי הרב ולצערם אפסיק להמליץ עליהם ואין שום דרך שאצא מרוצה.

 

נקודה חיובית:

רשת מוסכים מאוחדים ר.מ. עננים שנמצא בקיבוץ גלויות 50 בת"א, מוסך מורשה לנד רובר ולשעבר מורשה פיז'ו סיטרואן, כיום רק מומחה. רני מנצח על התזמורת שכוללת אנשי מקצוע נהדרים ומקצוענים ולכל עניין ודבר, רני בעל המוסך עובר על העבודות של פועליו ואם צריך נותן דגשים.

אחרי הנזילה מהצינור מים תחתון שבגללה איבדתי נוזל קירור והחור בכיס, קפצתי למוסך. התקבלתי בצורה חמימה, רני הרשה לי לעמוד ליד הרכב והוסבר לי והראו לי את הנזילה למרות שגיליתי בעצמי.

מתברר שעבודת ההתקנה הקודמת נעשתה בצורה לקויה כך שכל הגומיה בצינור התעוותה, הוחלפה גומיה, בנד נירוסטה והצינור חוזק עם בנד נוסף למניעת הישנות נזילות, מולא נוזל קירור של טקניק פיז'ו.

הוחלפה גומיה לציריה כמו כן.

המחיר לא זול אבל גם לא יקר, העיקר שהכרנו אנשים שטוב לעבוד איתם. ממליץ בחום!.

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול אמא שלי מתקשרת אלי ואומרת לי שהיא לא מוצאת את המפתח של האוטו(יונדאי אלנטרה 2007) לא עזר החיפוש והאוטו נישאר בעבודה. היום בבוקר עשיתי כמה טלפונים ומצאתי בחור מקצועי שהגיע אלי עשה התאמה של 2 זוגות מפתחות מקוריים כולל התאמה של האימבוליזר במפתח במחיר של 900 שח

את האוטו רכשתי לאמא שלי לפני כחצי שנה וכל פעם היא ביקשה ממני לעשות לה זוג נוסף של מפתח אבל שחכתי מזה. יכולתי לצאת בנזק של 250 שח .ממליץ לכל אחד לדאוג שיהיה מפתח נוסף

הבחור עובד באיזור הצפון ושווה שיהיה לכם את הנייד שלו

0575717955

אני יצאתי מרוצה מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...