Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

היום הכנסתי את צרור המפתחות לעגלת סופר ומישהו לקח את העגלה. אולי בטעות ואולי לא.

טוב שהיה בבית מפתח נוסף, האם ניתן לשגפל את המפתח הנוסף שיש לי ?

 

תודה

פורסם

בהחלט, המפתח כולל בתוכו צ'יפ.

 

שים לב, שזוג אחד פותח ונועל את כל הדלתות וזוג אחד, פותח ונועל רק את שתי הדלתות הקדמיות.

 

אין לי מושג לגבי מחיר.

פורסם

צריך לקודד את הציפ לרכב, ניתן להזמין במוסך המרכזי במחיר שווה לכול נפש.... אני שיכפלתי-קודדתי מפתח לאאודי A4 השבוע אצל בחור מקסים 052-2540168 זה מה שהוא עושה, במקרה שלי הוא קודד את המחשב מחדש כי המפתח שאבד הוא המפתח ספיר, בקיצור נשארתי בלי מפתח בכלל

 

חצי שעה והרכב מניע נוסע כמו חדש עם שני מפתחות מקוריים

 

מדהים כמה זה פשוט (לא לי אלא למקצוען)

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצטער על התגובה המאוחרת

 

יש סוף מתוק לסיפור. למחרת המקרה התקשרו אליי מהחנות , המפתח נמצא כאשר הינו בתוך עגלת קניות .

 

חזרתי לחנות ולקחתי את המפתח .

 

הטלפון שקבלתי היה מאחראית משמרת , החלטתי להודות לה לה ולקנות לה קופסת ממתקים.

 

החיוך שעל פניה בזמן עסקת הטרייד אין :) ( מפתח תמורת ממתקים) עשה לי את היום !!!

פורסם

שמח לשמוע שהחזירו לך את המפתחות! איך הם הגיעו אליך? איך הם ידעו שזה שלך?

שוב מזל טוב ויפה מצידך העסקת טרייד אין:-D

פורסם

אתה בר מזל אמיתי. מסתבובים אין ספור סרטונים שמראים את המפתחות שנעלמים מהעגלות ואחר כך המכוניות מהחניון והתכשיטים מהדירה.

בקיצור - אסור להרכיב מפתח עגלה על צרור המפתחות של הרכב\הבית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שמח לשמוע שהחזירו לך את המפתחות! איך הם הגיעו אליך? איך הם ידעו שזה שלך?

שוב מזל טוב ויפה מצידך העסקת טרייד אין:-D

 

נגשתי לקופה הראשית והשארתי את פרטיי ואת תיאור המפתח וכך ידעו ליצור איתי קשר.

 

שמח שהכל נגמר

×
×
  • תוכן חדש...