Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין לינק.

אני מקבל את הנתונים הללו במייל מאיגוד יבואני הרכב. אינני יודע אם אני רשאי לפרסמם בצורתם הגולמית המלאה ולכן לא אפרסמם.

 

אם יש לכם שאלות ספציפיות, אוכל לנסות ולענות עליהן.

 

 

לא בנתונים שברשותי.

 

תוכל לתת אחוזי רכבים ידניים פר סגמנט?

מיני?

סופרמיני?

משפחתיות?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משפחתיות -

החשבתי כמשפחתיות את הרכבים הבאים: אלפא ג'ולייטה, במוו סדרה 3, שברולט קרוז, סיטרואן C אליזה, סיטרואן C4, פיאט סדיצ'י, פורד פוקוס, הונדה סיוויק, הונדה אינסייט, יונדאי i25, יונדאי i30, יונדאי i35, קיה סיד, קיה פורטה, קיה ריו (סדאן בלבד), מאזדה 3, מיצובישי לנסר, ניסאן נוט, אופל אסטרה סדאן/האצ'בק, פיג'ו 301, פיג'ו C אליזה (הטעות במקור), רנו פלואנס, רנו לוגאן, רנו מגאן, סיאט לאון, סיאט טולדו, סקודה אוקטביה, סקודה ראפיד, סקודה רומסטר, סובארו אימפרזה, סוזוקי SX4, טויוטה אוריס ואוריס היברידית, טויוטה קורולה, פולקסווגן גולף, פולקסווגן ג'טה ו-MG350.

 

סה"כ רכבים עד סוף יוני: 43,784

מתוכם ידניות: 505

 

:-o

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קומפקטיות -

החשבתי כקומקפטיות את הרכבים הבאים: אלפא מיטו, אודי A1, אודי A3, במוו סדרה 1, כל דגמי מיני למיניהם, שברולט סוניק, סיטרואן C3, סיטרואן C3 פיקאסו, פיאט 500, פיאט 500 אברת', פיאט 500L, פיאט פונטו, פורד פיאסטה, הונדה CRZ, הונדה ג'אז, יונדאי i20, יונדאי ולוסטר, קיה ריו האצ'בק, מאזדה 2, מרצדס A קלאס, מרצדס B קלאס, מיצובישי ספייס סטאר, ניסאן מיקרה, אופל קורסה, פיג'ו 208, רנו קליאו, סיאט איביזה, סקודה פאביה, סוזוקי ספלאש, סוזוקי סוויפט, טויוטה ספייס ורסו, טויוטה יאריס, פולקסווגן פולו, פולקסווגן שירוקו, וולוו C30.

 

סה"כ רכבים עד סוף יוני: 25,412

מתוכם ידניות: 4,290

:|

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

טוב המספרים לא רעים בכלל.

מקווה שהאחוז שהוזכר ימשיך לגדול לעבר הקטגוריות הגדולות כגון המשפחתיות והמנהלים (כן אני יודע שאין מנהלים בארץ שיסעו ברכב ידני) אבל עדיין, זה יהיה כיף אחד גדול. בקשר למשפחתיות ידניות אפשר למצוא קורולות וסיווק החדשות עם גיר ידני (6 הילוכים) שזה תענוג, הלוואי וזה יגיע גם למאזדה, יונדאי, פורד ו VAG.

 

ידני זה הכי אחי :)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
טוב המספרים לא רעים בכלל.

מקווה שהאחוז שהוזכר ימשיך לגדול לעבר הקטגוריות הגדולות כגון המשפחתיות והמנהלים (כן אני יודע שאין מנהלים בארץ שיסעו ברכב ידני) אבל עדיין, זה יהיה כיף אחד גדול. בקשר למשפחתיות ידניות אפשר למצוא קורולות וסיווק החדשות עם גיר ידני (6 הילוכים) שזה תענוג, הלוואי וזה יגיע גם למאזדה, יונדאי, פורד ו VAG.

 

ידני זה הכי אחי :)

 

דוקא אצל טויוטה והונדה יש פחות אופציות לידני.

אין אוריס ידנית ואין סיויק סדאן ידנית.

 

אצל יונדאי יש אופציה לגיר ידני ב-i30 וב-i30cw, אצל פורד יש פוקוס ידנית, ב-VAG יש גם אוקטביה וגם לאון ידניות (פעם היה גם גולף :-(), אצל קיה יש אופציה לסיד ידנית רק בגרסאות הדיזל.

חבל שקרסו לא מנסים לייבא גם ורסיות ידניות למגאן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
דוקא אצל טויוטה והונדה יש פחות אופציות לידני.

אין אוריס ידנית ואין סיויק סדאן ידנית.

אצל יונדאי יש אופציה לגיר ידני ב-i30 וב-i30cw, אצל פורד יש פוקוס ידנית, ב-VAG יש גם אוקטביה וגם לאון ידניות (פעם היה גם גולף :-(), אצל קיה יש אופציה לסיד ידנית רק בגרסאות הדיזל.

 

תודה על העידכון, בטויוטה למשל ראיתי מס' קורולות חדשות עם גיר ידני, ונסעתי עם אחת כזו (של אבא שלי במקרה חח), שילוב מאוד מוצלח בטח ובטח יותר טוב מכל הבולשיט הרובוטי מהצד השני ! מחכה שהוא ימכור שאני אקנה אותה 8)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אם מישהו יכול להפנות לנתונים סטטיסטיים? אני אפילו וכן לעשות גרף של אחוזי הידניות לאורך השנים - יכול

להיות מעניין לראות את העלייה\הירידה ההדרגתית - אפשר גם לשייך לזה כל מיני נסיבות, כמו מצב כלכלי ועוד.

 

ואם כבר, אז כתבה שקשורה לנושא - לא חדשה, אבל נחמד לקרוא:

http://www.mako.co.il/cars-magazine/articles/Article-7e880e6cffd4231006.htm

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.


×
×
  • תוכן חדש...