Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מתכוון לעיקרון - אצלנו עושים את זה כדי לחסוך כסף. בעולם המפותח מוטורית עושים את זה בשביל חווית נהיגה וביצועים.

 

זה כל כך לא נכון. גם האירופאים, ובכל מקום, עושים זאת קודם כל בכדי לחסוך בכסף. האירופאים פשוט יותר מחושבים כלכלית מהישראלי הממוצע ומוכנים לבחוש בהילוכים עבור חיסכון של 1000-2000 אירו אותם הם יעדיפו להשקיע בחופשה שנתית או במשהו אחר. גם הם חושבים על כך שתיבה ידנית היא אמינה יותר ובעבר איפשרה חיסכון משמעותי בצריכת הדלק.

 

כן יש מיעוט שבחור בתיבה ידנית מתוך הנאה לפני הכל, לפעמים זה 10% לפעמים זה 30%, אבל הרוב בוחרים בתיבה ידנית קודם כל כי זה פשוט יותר זול ואמין. הדיזל שכל כך פופולרי באירופה לא מתיישב עם חווית נהיגה וביצועים. הדיזל פופולרי בגלל פליטת CO2 (הנחה ברישוי) ובגלל חיסכון בצריכת הדלק.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

12,759 רכבים ידניים בסך הכל מתחילת השנה ועד סוף יוני, מתוך 111,859 רכבים פרטיים שנמכרו באותה התקופה.

 

לגבי הפיקנטו - 584 ידניות מתוך 2,785 רכבים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
זה כל כך לא נכון. גם האירופאים, ובכל מקום, עושים זאת קודם כל בכדי לחסוך בכסף. האירופאים פשוט יותר מחושבים כלכלית מהישראלי הממוצע ומוכנים לבחוש בהילוכים עבור חיסכון של 1000-2000 אירו אותם הם יעדיפו להשקיע בחופשה שנתית או במשהו אחר. גם הם חושבים על כך שתיבה ידנית היא אמינה יותר ובעבר איפשרה חיסכון משמעותי בצריכת הדלק.

 

כן יש מיעוט שבחור בתיבה ידנית מתוך הנאה לפני הכל, לפעמים זה 10% לפעמים זה 30%, אבל הרוב בוחרים בתיבה ידנית קודם כל כי זה פשוט יותר זול ואמין. הדיזל שכל כך פופולרי באירופה לא מתיישב עם חווית נהיגה וביצועים. הדיזל פופולרי בגלל פליטת CO2 (הנחה ברישוי) ובגלל חיסכון בצריכת הדלק.

 

חולק עלייך בנושא הדיזל וחווית הנהיגה..

מנועי הדיזל בימינו,חסכוניים,שקטים,ומה שלא פחות חשוב מאד מאד מהנים לנהיגה,קח סיבוב על ט"ד מודרני מאזור ה140כס וצפונה ואני בטוח שתבין אותי.

לגבי הגיר הידני,בזמנו צ'מפיון הרימו את הכפפה וחשבו לשם שינוי מחוץ לקופסה(איביזה,לאון,פולו),ויבואנים נוספים הלכו בעקבותיהם.

אני תמיד טוען שלובינסקי לצורך העיניין,מפספסת בענק את הנושא הידני ברכבים שהם מביאים לארץ

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
12,759 רכבים ידניים בסך הכל מתחילת השנה ועד סוף יוני, מתוך 111,859 רכבים פרטיים שנמכרו באותה התקופה.

 

לגבי הפיקנטו - 584 ידניות מתוך 2,785 רכבים.

 

יש אפשרות לקבל לינק לאתר עם הנתונים?

פורסם
אני עדיין עם הסטיגמה שכדי לנהוג בידני בארה"ב אתה אחד משלוש דברים: לא אמריקאי, קמצן או נוהג ברכב "מיוחד", כלומר בשביל הביצועים.

 

רואים שאתה לא גולש בפורום חובבי רכב אמריקאים, אם תגלוש תבין למה הסטיגמה שלך לא נכונה..

פורסם
יש אפשרות לקבל לינק לאתר עם הנתונים?

תודה

מצטרף לבקשה

 

אגב 11% כללי ו 21% בפיקנטו - מיעוט אבל לא מיעוט מבוטל ובמגמת עליה:-D

פורסם
12,759 רכבים ידניים בסך הכל מתחילת השנה ועד סוף יוני, מתוך 111,859 רכבים פרטיים שנמכרו באותה התקופה.

 

לגבי הפיקנטו - 584 ידניות מתוך 2,785 רכבים.

 

אחוז גבוה הרבה יותר ממה שחשבתי.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
12,759 רכבים ידניים בסך הכל מתחילת השנה ועד סוף יוני, מתוך 111,859 רכבים פרטיים שנמכרו באותה התקופה.

 

לגבי הפיקנטו - 584 ידניות מתוך 2,785 רכבים.

 

מפתיע לטובה.

 

קיימת התפלגות בין רוכשים פרטיים לליסינג?

.We apologise for the inconvenience

פורסם
תודה

מצטרף לבקשה

 

אגב 11% כללי ו 21% בפיקנטו - מיעוט אבל לא מיעוט מבוטל ובמגמת עליה:-D

 

אין לינק.

אני מקבל את הנתונים הללו במייל מאיגוד יבואני הרכב. אינני יודע אם אני רשאי לפרסמם בצורתם הגולמית המלאה ולכן לא אפרסמם.

 

אם יש לכם שאלות ספציפיות, אוכל לנסות ולענות עליהן.

 

מפתיע לטובה.

 

קיימת התפלגות בין רוכשים פרטיים לליסינג?

לא בנתונים שברשותי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

נתונים יפים יחסית, חשבתי שגיר ידני זה כבר דבר נדיר בארצנו.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

מה גם שבארה"ב ההיצע הוא גדול מאוד, שיטוט קצר עם המילה manual בלוחות הרכב מניב תוצאות יפות, x5, g37 ,a6, s60 ועוד המון מכוניות מעניינות, בסגמנט המשפחתי די קל למצוא כמעט כל רכב עם תיבה ידנית, החל מהסונטה עד לפאסאט, אפילו קאמרי ידניות יש.

לאו דווקא רכבי ספורט.

haters will hate

פורסם
נתונים יפים יחסית, חשבתי שגיר ידני זה כבר דבר נדיר בארצנו.

 

יש מגמת עליה אחרי כמה שנים של חד ספרתי נמוך העשור הקודם

פורסם

11 אחוז זה לא הרבה, אבל זה בהחלט שיפור ניכר.

עד לפני מס' שנים לא גדול, אני זוכר שאחוז הידניות הנמכרות היה סביב ה-5%.

 

מעניין מה אחוז הידניות אם מוציאים את סגמנט המיני ו/או את הליסינג מהמשוואה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
חולק עלייך בנושא הדיזל וחווית הנהיגה..

מנועי הדיזל בימינו,חסכוניים,שקטים,ומה שלא פחות חשוב מאד מאד מהנים לנהיגה,קח סיבוב על ט"ד מודרני מאזור ה140כס וצפונה ואני בטוח שתבין אותי.

 

בדיוק מה שרציתי להגיד.

 

יש לא מעט רכבים שהייתי בוחר את גרסת הדיזל שלהם על פני הבנזין, וזה כולל דגמי VW למיניהן, אודי, וללא ספק בכלל ב.מ.וו (הייתי בוחר 320d על פני 320i בלי לחשוב פעמיים ובלי שום קשר לכמה קילומטרז׳ אני עושה...).


×
×
  • תוכן חדש...