Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למגאן שלי הלך הקפיץ של כרית האויר שעל ההגה (בעיה ידועה ברכב מזדקן).

החלק עצמו מגיע עם הידיות של המגבים והאורות.

 

הרכב שלי עם אורות ערפל קדמיים ואורות ומגבים אוטומטיים, אז קשה מאוד להשיג אותו מפרוק (לך תמצא מגאן משנת 2005 שעשתה טוטל לוס בלי שנפתחו כריות אויר או שהמחבר עדיין תקין)

חלק מקורי עולה בארץ כ1500 שח (לפני עבודה וכו), ו500 שח למפורק

 

אותו חלק ביבוא יעלה כ300 שח מפרוק וכ700 חדש לפני מסים

 

אין לי בעיה לשלם את המסים המגיעים, אבל האם לא יתקעו את החלק עבור אישור משרד התחבורע?

 

ושאלה נוספת בפרוק בחול מוכנים גם לתת את ההגה עצמו במחיר זעום נוסף - האם חישוק ההגה הוא "בטיחותי" או שגם הוא יעבור את משרד התחבורע בשלום (הריפוד בהגה שלי כבר מתפורר לגמרי וחשבתי לשדרג באותה הזדמנות)

פורסם

אם באותו משלוח יהיה הגה זה כבר יהפוך לאביזר בטיחות משומש ולכן סיכוי גבוה שהוא לא יאושר במכס ידרשו ממך אישורים מפה ועד להודעה חדשה.

 

לגבי סליל כרית האוויר?״, משום שהחלק מגיע עם ידיות כניראה שלא ישימו לב ולכן זה יעבור בלי בעיה, תבקש מהמוכר לרשום ידית אורות ללא המילה כרית אוויר.

 

וממליץ לך בחום לפנות לבעל מקצוע להתקנה ולא לעשות זאת בעצמך כדי לא לגרום נזקים למערכת או לעצמך במהלך העבודה מניסיון.

פורסם

אם זכור לי נכון, במעמד החלפת חלק זה יש צורך בהתאמה של קוד של הרכיב החדש למחשב הרכב.

בנוסף, יש צורך בכיול מחדש של חיישן זוית ההגה.

ממליץ לבדוק זאת לפני ביצוע הפירוק וההרכבה.

 

אפי

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
אם זכור לי נכון, במעמד החלפת חלק זה יש צורך בהתאמה של קוד של הרכיב החדש למחשב הרכב.

בנוסף, יש צורך בכיול מחדש של חיישן זוית ההגה.

ממליץ לבדוק זאת לפני ביצוע הפירוק וההרכבה.

 

אפי

הרכיב הוא רק חוט - לא מדובר על החלפת כרית האויר

×
×
  • תוכן חדש...