Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגע חזרתי הביתה אחרי שהקפצתי את החברה לעבודה, אני נכנס לרחוב דיי צר ליד הבית שלי ורואה רכב מולי .

אני נותן לו לעבור כי אין מקום לשנינו , הוא נצמד ועובר במהירות סוגר לי את המראה וממשיך לנסוע כאילו כלום ..

 

עשה לי נזק של שריטות ונוצרו כמה סדקים בפלסטיק .

 

הנהג ברח, לא עצר לרגע פשוט נתן גז והתחפף מהמקום .

לא הספקתי לראות שום דבר מהפרטים שלו (סוג רכב וכ'ו) זה היה עניין של שניות ..

 

הייתי חייב לספר לכם, איך בן אדם ממשיך לנסוע אני לא מבין?? איזה אנשים מטומטמים יש לנו בארץ.

והכי קטע שהיה לו הרבה מקום לעבור והוא נצמד ועוד אני נתתי לו זכות קדימה .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

יכל להיות שהוא לא הרגיש שהוא קיפל את המראה שלך?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הרגע חזרתי הביתה אחרי שהקפצתי את החברה לעבודה, אני נכנס לרחוב דיי צר ליד הבית שלי ורואה רכב מולי .

אני נותן לו לעבור כי אין מקום לשנינו , הוא נצמד ועובר במהירות סוגר לי את המראה וממשיך לנסוע כאילו כלום ..

 

עשה לי נזק של שריטות ונוצרו כמה סדקים בפלסטיק .

 

הנהג ברח, לא עצר לרגע פשוט נתן גז והתחפף מהמקום .

לא הספקתי לראות שום דבר מהפרטים שלו (סוג רכב וכ'ו) זה היה עניין של שניות ..

 

הייתי חייב לספר לכם, איך בן אדם ממשיך לנסוע אני לא מבין?? איזה אנשים מטומטמים יש לנו בארץ.

והכי קטע שהיה לו הרבה מקום לעבור והוא נצמד ועוד אני נתתי לו זכות קדימה .

 

מה שמפתיע אותי זה שיש עדיין אנשים שמופתעים מהתופעות האלה בארץ. תקלוט.. אתה חי במקום אחר לגמרי ממה שאתה חושב. הנהג השני לקח את האפשרות שיתחכך בך בחשבון, הוא מתחכך ברכבים בכביש על בסיס קבוע. זה לא משתלם לך עכשיו להכנס למרדף, גם אם יש לך את מספר הרישוי שלו וגם סרטון DVR, המשטרה לא תעשה בשבילך את העבודה. והנהג השני יודע את זה.

הטעות הראשונה שלך היתה התנהגות "נחותה" - submissive. בפעם הבאה תחסום את הכביש, אל תשאיר לו מקום לטוס, ותמשיך להתקדם לאט. גם כשאין לך מקום לעבור. תיאלץ אותו לעצור ולהתחשב בך.

מציע לך לפתח התנהגות סלקטיבית בכביש. בכל מפגש, תסתכל מי לפניך. אם זו סבתא או מישהו נורמלי, תהיה אדיב במיוחד. אם זה מישהו שמתאים לסטריאוטיפ מסוים שמתאים למה שתיארת קודם, תתנהג בהתאם. כמו שאומרים פה בישראל, "אם מפליצים לידך, תפליץ יותר חזק, אחרת יחשבו שאין לך תחת". בסוף כולם כמובן טובלים עמוק בסירחון, אבל אם לא תפליץ בחזרה יעשו לך משהו גרוע יותר.

si vis pacem, para bellum

פורסם
מה שמפתיע אותי זה שיש עדיין אנשים שמופתעים מהתופעות האלה בארץ. תקלוט.. אתה חי במקום אחר לגמרי ממה שאתה חושב. הנהג השני לקח את האפשרות שיתחכך בך בחשבון, הוא מתחכך ברכבים בכביש על בסיס קבוע. זה לא משתלם לך עכשיו להכנס למרדף, גם אם יש לך את המספר וגם סרטון DVR, המשטרה לא תעשה בשבילך את העבודה. והנהג השני יודע את זה.

הטעות הראשונה שלך היתה התנהגות "נחותה" - submissive. בפעם הבאה תחסום את הכביש, אל תשאיר לו מקום לטוס, ותמשיך להתקדם לאט. גם כשאין לך מקום לעבור. תיאלץ אותו לעצור ולהתחשב בך.

 

אל תהיה יותר בבון מהאפיפיור!

נכון שלא חסר פה חלאות, אבל מה שאתה מציע זה למסד את התופעה.

פורסם
אל תהיה יותר בבון מהאפיפיור!

נכון שלא חסר פה חלאות, אבל מה שאתה מציע זה למסד את התופעה.

אז אתה אומר שעדיף להיכנע לתופעה ולהמשיך לשלם על מראות שבורות/פנסים שבורים/מכות בפח בעצמך כאשר מישהו אחר גרם לנזק בחוסר כבוד ואכפתיות מוחלטים?

 

לא יודע מה איתך, אני לא מוכן לקבל את זה, ואני עוד בכלל דפוק בראש, הייתי מסוגל לרדוף אחריו, לרשום מספר, לברר את הכתובת, ולשלוח כמה חברים נחמדים שיעשו את העבודה שהמשטרה אמורה לעשות. אבל זה אני, דפוק ומטומטם...

 

רוב האנשים ימשיכו לשלם ולא יעשו עם זה כלום.

 

לפות"ש, כמו שהציעו לך, ואני עושה את זה כבר הרבה זמן, כשקורה מצב כזה, אני נוסע באמצע הכביש ומאלץ אותו לבלום. אחרי שהוא בלם, אין לי בעיה אפילו לעשות רוורס כדי לאפשר לשנינו לעבור בבטחה.

 

חשוב לומר שזה לא קורה הרבה. למה? כי בדרך כלל זהים מצב כזה עוד לפני שמגיעים לפינה הצרה, ואז אני פשוט נכנס לאיזה פינה פנויה ליד, מפנה לו את הכביש לחלוטין וממשיך לסוע אחרי שהוא עובר. זה הפתרון הכי טוב. במידה וזה לא מתאפשר, אז אני נוסע באמצע הכביש ומאלץ אותו לבלום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לא יודע מה איתך, אני לא מוכן לקבל את זה, ואני עוד בכלל דפוק בראש, הייתי מסוגל לרדוף אחריו, לרשום מספר, לברר את הכתובת, ולשלוח כמה חברים נחמדים שיעשו את העבודה שהמשטרה אמורה לעשות. אבל זה אני, דפוק ומטומטם...

 

אם אתה מתכוון לאיומים אלימות סחיטה,

אתה עלול למצא את עצמך נחקר לאחר שבעל הרכב יתלונן עליך,

לא מומלץ, ואני בטוחה שגם לא נעים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אז אתה אומר שעדיף להיכנע לתופעה ולהמשיך לשלם על מראות שבורות/פנסים שבורים/מכות בפח בעצמך כאשר מישהו אחר גרם לנזק בחוסר כבוד ואכפתיות מוחלטים?

 

לא יודע מה איתך, אני לא מוכן לקבל את זה, ואני עוד בכלל דפוק בראש, הייתי מסוגל לרדוף אחריו, לרשום מספר, לברר את הכתובת, ולשלוח כמה חברים נחמדים שיעשו את העבודה שהמשטרה אמורה לעשות. אבל זה אני, דפוק ומטומטם...

 

רוב האנשים ימשיכו לשלם ולא יעשו עם זה כלום.

 

לפות"ש, כמו שהציעו לך, ואני עושה את זה כבר הרבה זמן, כשקורה מצב כזה, אני נוסע באמצע הכביש ומאלץ אותו לבלום. אחרי שהוא בלם, אין לי בעיה אפילו לעשות רוורס כדי לאפשר לשנינו לעבור בבטחה.

 

חשוב לומר שזה לא קורה הרבה. למה? כי בדרך כלל זהים מצב כזה עוד לפני שמגיעים לפינה הצרה, ואז אני פשוט נכנס לאיזה פינה פנויה ליד, מפנה לו את הכביש לחלוטין וממשיך לסוע אחרי שהוא עובר. זה הפתרון הכי טוב. במידה וזה לא מתאפשר, אז אני נוסע באמצע הכביש ומאלץ אותו לבלום.

 

תרדוף אחריו, אין לי בעיה.

אל תשכח שמראה תפקידה להתקפל ואין דינה כדין נזק פח.

אבל הבחור התנהג כראוי, השאיר מספיק מקום למעבר והסיפור הסתבך בגלל איזה דביל.

הדביל הזה הוא לא סיבה לנהוג אחרת!

פורסם
אם אתה מתכוון לאיומים אלימות סחיטה,

אתה עלול למצא את עצמך נחקר לאחר שבעל הרכב יתלונן עליך,

לא מומלץ, ואני בטוחה שגם לא נעים.

 

 

 

 

 

ל'

אני לא אכנס ללמה הוא לא יתלונן ואיך זה יקרה, אבל צריך איזהשהו פתרון לעניין.

 

את הכי צודקת שבעולם, אבל מה עושים במקום? מה עושים כשמישהו אחר גרם לי נזק, ואין עם מי לדבר? אני שואל באמת. פשוט לקבל את זה ולספוג לא בא בחשבון. אני תמיד מעדיף לפעול במסגרת החוק, אבל המשטרה בארץ לא עוזרת במקרים כאלה. אז מה כן עושים?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

נהגת קטנוע עשתה לי משהו דומה לפני שבועיים, רק שהיא נסעה בכיוון הנסיעה שלי, אם היא הייתה נכנסת במראה שלי קצת חזק יותר היא הייתה שוברת אותה לחלוטין עם הזרוע ולא מקפלת.

 

היה רמזור בערך 100 מטר אחרי זה ושאלתי אותה מה לעזאזל היא חושבת שהיא עושה, והתשובה הייתה "אבל לא קרה כלום".

אז אמרתי לה מה לדעתי ה-IQ שלה ומה המקצוע של אמא שלה ושבפעם הבאה שהיא תזגזג נתיבים ככה ותפגע לי באוטו האוטו שלי יפגע בה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
תרדוף אחריו, אין לי בעיה.

אל תשכח שמראה תפקידה להתקפל ואין דינה כדין נזק פח.

אבל הבחור התנהג כראוי, השאיר מספיק מקום למעבר והסיפור הסתבך בגלל איזה דביל.

הדביל הזה הוא לא סיבה לנהוג אחרת!

 

קודם כל, מה ז"א אין דין מראה כדין נזק פח?

אתה יודע שכשנשברה לי מראה בפורד פוקוס המוסך רצה 750 שקל לפני מע"מ ולפני עבודה רק על המראה עצמה (ללא תושבת)?

מראה יכולה לגרום נזק כספי כמו פגיעת פח בחלק מהמכוניות.

 

דבר שני,

גם אני הייתי תמיד כמו פותח השירשור והייתי סובל מהתופעה עד שעשיתי את ההמלצה של לא לפנות את הדרך.

עד לפני חודש גרתי ברחוב צר ותמיד ניסיתי "להיות בסדר", יודע מה? זה לא עבד טוב.

כאשר לא הייתי ישר מפנה את הדרך אלא מגיע במרכז (באיטיות), אז לדבילים הרגילים לא היתה ברירה, הם האטו ושנינו עברנו.

 

בקיצור, לא למסד תופעה אבל בהחלט לא להיכנע לבריונות.

(או אם תרצה, לפעול על הגבול של הבריונות אבל מהצד הנכון)

×
×
  • תוכן חדש...