Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחיר הבסיסי זה 169000 ₪.

חבילת שארב תוספת של 25000 ₪.

מה שמגניב בחבילה שמקבלים גג פאנוראמי.

שאר התוספות לא מעניינים אותי .כמו אורות גזינון וכלי......

אני מפחד שהאוטו בלי גג תהיה מכוערת. בגלל שגג עדיין נותן את הלוק.

ובתצוגה לא ראיתי מכונית בלי גג.אין להם

מה אתם מיעצים לי?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

שמע אותו הדבר עם האודי a1, בלי הלדים והגג נפתח היא ממש לא משהו, חבילת שארפ מוסיפה המון ! בנוסף גם מסך מולטימדיה

והמון פינוקים , שווה בקיצור. נראה לי גם ג׳ אנט שונה אבל לא סגור על זה.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

אתה לא שואל על איכויות נהיגה/נסיעה או פראקטיות.

אותך מעניין עניין אסטתי. אתה בשואו ביזנס.

אין על זה תשובה. זה אישי.

אני חושב שהמחיר הכולל מאוד גבוה. יבוא מישהו אחר ויגיד שאין גם במחיר כפול יפה ממנה.

 

תבקש לראות מכונית בלי גג, בצבע שמעניין אותך ותחליט לבד...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ועוד משהו שחשוב לציין - ב-AUDI המחירים הם בגדר המלצה בלבד. במשא ומתן תוכל לקבל הרבה דברים מעניינים.

Lexus CT200H

פורסם

לטעמי גג פנורמי זה לא מה שהופך רכב ליפה או לא יפה. כמו כן, 25K זה המון כסף בשביל גג פנורמי.

 

כמו שנאמר הלאון החדשה דיי דומה ל-A3 באיכות החומרים אבל אני בספק אם פותח השרשור יסתפק בלוגו של סיאט על החרטום.

פורסם

אם רק היופי של הגג הפנורמי מעניין אותך אז בסכום נמוך יחסית תוכל לבצבע הדבקה של מדבקה ושחור מבריק לדימוי גג פנורמי ראיתי את זה על מגוון רכבים וזה נראה טוב!

פורסם

אם זה רק מראה חיצוני מבחינתך,אז ניתן להדביק מדבקה שחורה בגודל הרצוי על הגג שתדמה גג פנורמי ותייפה את מראה הרכב לטעמך.

לשלם עבור גג פנורמי 25 אלף ש''ח זה מיותר

var wtplaytorrent1_close = function() { var fade = document.getElementById("wtplaytorrent1_fade"); fade.parentNode.removeChild(fade); el = document.getElementById("wtplaytorrent1"); el.style.display="none"; setTimeout(function() {el.parentNode.removeChild(el)}, 500)}

פורסם

גג פנוראמי לבד עולה 12000₪

חבילת השארף כוללת גג פנוראמי אורות גזנון וגלגלים 17

אני עושה החלפה על גולף 160

נתנו לי עליו מחיר מחירון

האם עדיין קיימת בעיה בגיר ובקלאצים באודי או שזה נפתר?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

סיאט חדשה לא דומה לאודי מבחינת איכות החומרים,היא דומה באיכות ההרכבה.תפסיקו לדבר שטויות.אתה לא משלם סתם על המותג פרמיום גם אם הוא בנוי על אותה פלטפורמה ומשתמש באותם מנועים וגירים.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

ההבדל העיקרי (במקרה של הMBQ זה קיצוני למדי) הוא בעיקר שיווק ומיתוג.

 

כן, החומרים באאודי קצת יותר רכים. המנוע, הגיר ועוד שלל מערכות מכניות אחרות זהים לחלוטין.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אני מעריך שלפחות חלק מהמגיבים מעלי אינם בעלים של אודי A3.

לי יש אודי A3 שנרכשה חדשה מהסוכנות, כמו כן למספר מחברי יש רכבי אודי.

 

האם משתלם לרכוש אודי חדשה לעומת סיאט לאון? לא. הסיאט נותנת תמורה טובה יותר למחיר.

אם אתה מחפש תמורה טובה למחיר לך על הסיאט ואל תביט לאחור.

 

אם אתה מגדיר את עצמך כקהל היעד של אודי, בשום אופן אל תוותר על חבילת השארפ. אתה תצטער מאוד על כך בהמשך. הרכב הרבה יותר מרשים ויפה עם החבילה הזאת.

 

לגבי ההנחות, עם משא ומתן טוב אתה יכול להוריד את המחיר בצורה משמעותית (בערך כל המחיר של חבילת השארפ, אבל זה משתנה).

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...