Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, הרבה מאוד זמן לא ביקרתי בפורום.

אני בשלבים אלו עובד על שיפצו"ר די מטורף של הרכב ואני צריך את עזרתכם.

 

כרגע מותקנים לי שתי סטים THREE WAY של MOREL ELATE

גם במושב הקדמי וגם באחורי... הרבה יגידו שלא צריך את הסט האחורי אבל זאת העדפה אישית שלי

ואני מקווה שהדיון לא ישנה נושא לכיוון הזה.

 

מעבר לזה, יש לי שני סאבים של JBL בגודל 12 אינצ' מהסדרה הגבוהה שלהם, לצערי לא זוכר דגם מדוייק.

 

אני מחפש מגבר ארבעה ערוצים ומגבר מונובלוק. חשובה לי מאוד מאוד האמינות של המגבר.

מעבר לאיכות קול ולעוצמה של המגבר אני מחפש אמינות. ז"א מגבר שאני אוכל להחזיק שנים על גבי שנים

מבלי שהוא יתחיל לפשל. לצערי יש לי ניסיון עם מגברים שונים שפשוט שבקו חיים אחרי קצת יותר משנה.

 

אחרי עניין האמינות מגיע הנושא של התאימות למערכת שלי. אני מחפש מגברים שינצלו את הסטים

עד הסוף אבל שלא יהיו "יותר מידי" בשביל הסטים, מבחינת איכות ועוצמה.

 

התקציב שלי הוא 10K עם אפשרות לעליה במקרה ומישהו באמת יצליח לקלוע בול.

 

אני אודה לכם אם בכל המלצה תוכלו לרשום מדוע המגבר שבחרתם מתאים לסטים שמותקנים אצלי.

 

 

תודה לכולם.

Mazda 3 2005 2.0L

ZOOM - ZOOM

פורסם

אני מעריך שהסטים עובדים בצורה פאסיבית (עם קרוס).

ויש לך כמה וכמה אופציות לחבר את הכל, אופציות שיצריכו הגברה שונה.

 

אופציה א' מגבר ארבעה ערוצים ומונו- רק הבעיה היא שהמורל נחשבים לסטים צמאים, אוהבי כוח, לטעמי אופציה זו לוקה קצת בעניי הכוח.

אופציה ב' שני מגברי דואל מונו ומונובלוק- לא יהיה חסר כוח, יכנס בתקציב.

אופציה ג' דואל מונו, ארבעה ערוצים, ומונבלוק, (דואל מונו ושני ערוצים מהמגבר ארבעה ערוצים יגבירו בביאמפ את הסט הקדמי, ושני ערוצים נותרים במגבר אבעה ערוצים יגבירו את האחורי, מונו לסאב).

 

אישית הייתי הולך על האופציה השלישית, או השנייה, ודעתי לגבי הגברה.

מבחינת מגברים יש סדרות שמגיעות גם כארבעה ערוצים וגם כדואל מונו, סלסטרה RA ,גנסיס סדרה 3 , אודיסון VRX, כולם מאד מומלצים, עדיף לנסות לשמוע לפני.

מבחינת מונובלוק, אני מאד אוהב את ה JL AUDIO 500/1 ואת גרסת ה 1000, רק שהם טיפה יקרים.

SCANSPEAK

פורסם

ההמלצה שלי, סדרת הPower של רוקפורד.

T1000.4ad יוצא המון הספק (דיי הרבה מעל המוצהר) וכמבן שזה מלווה בנתוני עיוות יחסית נמוכים.

בשביל מונובלוק T1500 או T2500.

ייבוא מחול דרך אתר אמאזון, אמור לצאת בין 8-11 אלף שקל עבור שתי המגברים.

×
×
  • תוכן חדש...