Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני הוצאתי רישיון מלפני שנה,כרגע אני נוהג על מאזדה 3 מנוע 2000.

רציתי להשתדרג לסובארו אימפרזה טורבו, תקציב של 60K.

עכשיו בתור אחד שלא מבין כלום בנושא,איך אפשר לגשת לבן אדם ולקנות ממנו את האוטו הזה?

בשנייה אפשר לרמות בנושא,רציתי לדעת אם יש מקומות בדיקה מיוחדים או אנשי מקצוע מיוחדים שיבואו איתי וייתנו חוות דעת מקצועית על הרכב.

ואם אפשר עוד מידע בנושא על הרכב הזה אני מדבר על שנתונים 99-2002.

תודה לעוזרים ושבת שלום!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל החופש רק התחיל :cry:

 

הרבה כסף לאחזקה,הרבה כסף לדלק,הרבה כסף לביטוח.

ילד בן 17-19 לא יכול להחזיק מכונית כזו.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אני לא מתחזק את הרכב לבד,יש עזרה מההורים.

הם יודעים מזה הרכב הזה וכבר ביררתי ביטוח עליו,מבחינה כספית של אחזקה על כמה כבר מדובר בערך ?

פורסם

דלק צפה לממוצע 1/6 בערך בנהיגה רגילה פלוס מינוס-במקרים קיצוניים יכול לרדת עוד יותר.

אחזקה גם תהיה עליה-יש טורבו ויש רכיבים ישנים.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

ואיך בתור בן אדם שלא מבין כלום בנושא לא על השיפורים לא על כלום יכול ללכת לראות את האוטו ולקנות אותו ? או שחייב מישהו שמבין בתחום הזה?

פורסם
ואיך בתור בן אדם שלא מבין כלום בנושא לא על השיפורים לא על כלום יכול ללכת לראות את האוטו ולקנות אותו ? או שחייב מישהו שמבין בתחום הזה?

 

נתתי לך קווים כלליים ממה שידוע לי,

חכה למומחים בעניין.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

עדיף לחפש אחת חדשה יותר עם יד נמוכה והכי חשוב שתהיה מקורית.

מסתובבות מספר כאלה מאנשים מבוגרים.

 

אלה שמשופרות וידיים גבוהים כולן קרועות מכוון שכבר היו אצל נהגים חדשים כמוך.

התחזוקה תהיה יקרה, הרכב אוכל הרבה דלק.

הרכב מסוכן למי שלא יודע לנהוג או נהג לא אחראי.

 

מי שלוקח רכב כזה, הוא בדרך כלל מבין מכוניות, מבין שיפורים ויודע לנהוג טוב.

לכן נשמע לי חשוד שאתה לא מבין בזה כלום ועדיין רוצה לרכוש את הרכב.

תשקול עוד פעם אם הרכב מתאים לך או לא.

פורסם

למה נשמע לך חשוד?

אני רוצה רכב כזה כי באמת שנסיעה אצלי זה מעבר כבר לצורך,זה תחביב.

ואני רוצה לקדם את זה אצלי אבל זה תחום שלומדים אותו לבד,זה הבעיה.

ובגלל זה אני בא להתייעץ פה עם אנשים שמבינים בתחום ולא הולך על עיוור.

פורסם

החופש הגדול התחיל חברים,

 

אני לא יודע איך באמת אתם מתייחסים לשאלה שלו,

 

אם באמת הוא היה רוצה לקנות אימפרזה אפשר לעשות חיפוש, ולא רק כאן, גם בגוגל, יש אין סוף פוסטים על הבהמה...

 

בקיצור שיהיה חופש גדול מהנה, ושייסתים מהר והכל יחזור לסידרו, ומקווה שעד סוף החופש המכוניות של כולנו ישארו שלמות בלי וונדאליזם יותר מידי.

 

שבוע טוב.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם
למה נשמע לך חשוד?

אני רוצה רכב כזה כי באמת שנסיעה אצלי זה מעבר כבר לצורך,זה תחביב.

ואני רוצה לקדם את זה אצלי אבל זה תחום שלומדים אותו לבד,זה הבעיה.

ובגלל זה אני בא להתייעץ פה עם אנשים שמבינים בתחום ולא הולך על עיוור.

 

תשקול רכב ספורט למתחילים

קודם כל אתה צריך ללמוד לנהוג כמו שצריך על גיר רגיל ומנוע יותר חלש.

פורסם

אתה נוהג פחות משנה ואתה מציג זאת כתחביב.

שזה בסדר גמור.

אז אתה בתחילת הדרך של תחביב רציני ומורכב. תעשה את זה כמו שצריך.

 

חבל לצלול לרכב יקר, מורכב ומסוכן.

 

כל ספורטיבית ב 60 אלף תדרוש היכרות והשקעה כדי שתתגמל אותך.

 

חפש משהו שיותר מתאים לך.

פורסם

מסכים עם המגיבים כאן, אימפרזה טורבו זה לא בדיוק רכב למתחילים (הנעה אחורית, מהיר וכו') וכל טעות קטנה יכולה להיגמר באסון.

יש גם רכבים הנעה קדמית שתוכל ליהנות מהם והאחזקה שלהם סבירה לחלוטין. תמיד תוכל למכור אח"כ ולהשתדרג באימפרזה טורבו.

איביזה/לאון 20VT או קליאו ספורט ייכנסו בתקציב ולדעתי יתאימו יותר מהאימפרזה, כדאי לבדוק..

פורסם
למה נשמע לך חשוד?

אני רוצה רכב כזה כי באמת שנסיעה אצלי זה מעבר כבר לצורך,זה תחביב.

ואני רוצה לקדם את זה אצלי אבל זה תחום שלומדים אותו לבד,זה הבעיה.

ובגלל זה אני בא להתייעץ פה עם אנשים שמבינים בתחום ולא הולך על עיוור.

 

זה ממש לא תחום שלומדים אותו לבד - זה תחום שנהרגים בו, רצוי, לבד.

 

דבר ראשון - קורס נהיגה.

 

דבר שני - תבדוק כמה יעלה לך ביטוח לכזה רכב עבור נהג צעיר עם שנה של ותק נהיגה.

 

דבר שלישי - תבדוק כמה עולה רביעיית צמיגים כמו R888 או F1 פיילוט - סתם דוגמא ותבין שאתה הולך להחליף הרבה כאלה ולא בפעם בשנתיים שלוש.

 

דבר רביעי - תבדוק בכלל כמה עולה כל חלק ברכב כזה - הכל יקר פי כמה וכמה מרכב רגיל.

 

בלמים יקרים יותר, בולמים יקרים יותר, צמיגים יקרים יותר שלא לדבר על רכב גודש ולא לצורך חסכון בדלק.

 

 

מציע לך - לא צוחק בכלל בנושא - קודם כל לעשות קצת קארטינג, לומדים שם יפה מאוד עקרונות מסלול ועקרונות נהיגה.

אחרי זה ללכת ולעשות קורס נהיגה מתקדמת\פרועה או איך שלא תקרא לזה.

אחרי זה להתחבר לקבוצת נהיגה וללכת לראות ימי מסלול

לבדוק כמה עולים החלקים ולשאול נהגים מנוסים כמה הם מוציאים בד"כ רק על בלאי ודלק

 

יש לי הרגשה שההורים פתאום יקחו צעד אחורה, אולי גם אתה.

 

יש לך חודשיים טובים לעשות את שיעורי הבית בנושא.

 

אין ספק שהחופש הגדול התחיל, איזה כיף :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...