Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Maserati Ghibli


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה כי גם ללא מערכות בטיחות מתקדמות (כמו התראה על סטייה מנתיב, עצירה אוט' במקרה של זיהוי תאונה אפשרית ועוד) הגיבלי השיגה ציונים טובים.

במידה ומזראטי יוסיפו את המערכות הנ"ל (ואני מניח שהם יעשו זאת, כנראה במתיחת הפנים שתגיע בעתיד), האם הדבר ישפיע באופן משמעותי על ציוני הבטיחות?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חיפשתי את הנושא הראשון שאני מוצא בקשר לג'יבלי והקפצתי אותי.

אני רואה את נתוני המכירות של מזראטי ואי אפשר להאמין מה הם הצליחו לעשות.

עכשיו יש ידיעה שהם העלו את נפח היצור של המפעל שמייצר את הג'יבלי ואת הקווטרופורטה בשביל לעמוד בביקוש.

באיטליה במצב הכלכלי שלה יצרן שבקושי היה קיים פתאום פתאום מגביר את היצור.

http://www.autoblog.com/2014/06/12/maserati-ghibli-quattroporte-production-sales-report/

נתוני מכירות של חודש מאי בארה"ב יש למזראטי עליה של 406.19% (ארבע מאות ושש, אין פה טעות) במכירות יחסית לשנה שעברה.

http://www.autoblog.com/2014/06/03/may-2014-us-auto-sales-numbers/

אני לא זוכר איפה ראיתי את זה אבל יש מדינות עם עליה יותר גדולה במכירות.

וזה עוד לפני שהם יצאו עם הג'יפ שלהם שכנראה יהיה רוב המכירות של החברה בארה"ב.

 

סרג'יו מרקיונה כל הכבוד

 

עדכון

מצאתי את הכתבה

באנגליה בחודש אפריל הייתה עליה במכירות של 665% יחסית לשנה הקודמת.

http://www.carscoops.com/2014/05/maserati-posts-420-sales-increase-in.html

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

סרג'יו מרקיונה כל הכבוד

לא רק זה, הפיאט 500 שנייה רק למיני בסגמנט הקטנות ואני מתחיל לראות אותה בסרטים אמריקאים, כמו רובוקופ החדש (פרסומת סמויה?). הגיבלי, גם אם אינה ברמת הגימור, העידון והאיכות של הגרמניות, היא מאמץ מרשים בכיוון הנכון והוויתור הנדרש כעת בהיבטים אלו קטן יותר, כאשר מצד שני מרוויחים עיצוב, ביצועים ואולי הדבר המרשים ביותר - סאונד כל כך אלוהי, שאי אפשר שימאס לך ממנו. אני נשבע, שאת הצלילים האלו הלחינו בפלנטה אחרת.. :-o
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלייה הדרסטית במכירות אינה מפתיעה, כשאתה מחדש את אחד משני הדגמים שלך ומוסיף דגם שלישי חדש לקולקציה - ובמחיר כניסה זול משמעותית.

 

עיצובה החיצוני של הגיבלי מטריף, גם הסאונד. נזדמן לי לנהוג עליה כשעה, בה נחשפתי ליתרונותיה - ובעיקר לחסרונותיה. בשורה התחתונה, המכונית הסקסית הזו לא מספיק אפויה בפן הדינמי שלה(נוחות נסיעה, הגה, שידוך לתיבה האוטומטית) - וגם עיצוב הפנים זועק לשיפור, כי מרגישים שנקודת המוצא היתה קרייזלר 300...

 

כפי שציין קודמי, ישנם תחומים צפויים בהם הגרמניות יותירו אדמה חרוכה לגיבלי, אך היא משיבה את כבודה האבוד בהרבה כריזמה.

 

האם זה מספיק? בטווח המיידי, לאותם רוכשים שמחפשים משהו שונה, התשובה חיובית.

 

המבחן האמיתי יהיה בתוך שנתיים/שלוש, בהם ניווכח אם רמת האמינות/איכות של מאזרטי השתפרה משמעותית, לצד שירות הולם ועלויות אחזקה נסבלות.

 

אם לאו, שום כריזמה לא תעזור וגרף המכירות יצנח בחדות למטה, ביחד עם ערך המשומשות והתדמית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

..., כי מרגישים שנקודת המוצא היתה קרייזלר 300...

....

אתה בטוח?

מה שאני מוצא שהרכב מבוסס על הקווטרופורטה עם שילדה חדשה של פיאט.

אני מתאר לעצמי שלקחו משהו מה-300, ה-300 היא מרצדס סה"כ ואין שום דבר רע בזה.

ההבדל העיקרי בין המשפחתיות של מזראטי לשאר העולם זה חלוקת משקל 50/50 בזמן שהגרמניות מעמיסות את כול המשקל על הגלגלים הקדמיים.

דבר שמגדיל את המושב האחורי לעומת הפיצפון של מזראטי.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלייה הדרסטית במכירות אינה מפתיעה, כשאתה מחדש את אחד משני הדגמים שלך ומוסיף דגם שלישי חדש לקולקציה - ובמחיר כניסה זול משמעותית.

 

עיצובה החיצוני של הגיבלי מטריף, גם הסאונד. נזדמן לי לנהוג עליה כשעה, בה נחשפתי ליתרונותיה - ובעיקר לחסרונותיה. בשורה התחתונה, המכונית הסקסית הזו לא מספיק אפויה בפן הדינמי שלה(נוחות נסיעה, הגה, שידוך לתיבה האוטומטית) - וגם עיצוב הפנים זועק לשיפור, כי מרגישים שנקודת המוצא היתה קרייזלר 300...

 

כפי שציין קודמי, ישנם תחומים צפויים בהם הגרמניות יותירו אדמה חרוכה לגיבלי, אך היא משיבה את כבודה האבוד בהרבה כריזמה.

 

האם זה מספיק? בטווח המיידי, לאותם רוכשים שמחפשים משהו שונה, התשובה חיובית.

 

המבחן האמיתי יהיה בתוך שנתיים/שלוש, בהם ניווכח אם רמת האמינות/איכות של מאזרטי השתפרה משמעותית, לצד שירות הולם ועלויות אחזקה נסבלות.

 

אם לאו, שום כריזמה לא תעזור וגרף המכירות יצנח בחדות למטה, ביחד עם ערך המשומשות והתדמית.

אמנם בגיבלי לא נהגתי, אך אם נקודת המוצא עבור הגיבלי היא ה300, אזי זה נכון גם עבור הקווטרופורטה. במקרה נהגתי גם ב300 החדשה וגם בקווטרופורטה. אין שום קשר בין הרכבים.

אמנם ניתן למצוא כמה חלקים משותפים בתוך תא הנוסעים (חלק מהכפתורים) וסביר להניח שיש חלקים משותפים, אך אלה מעטים והדבר אינו בא לידי ביטוי בתחושות שכל אחד מהרכבים מייצר, שכן הם שונים מאוד אחד מן השני.

 

נ.ב. אם כבר חזרנו לנושא הזה, אז :wink:

 

חיפשתי את הנושא הראשון שאני מוצא בקשר לג'יבלי והקפצתי אותי.

אני רואה את נתוני המכירות של מזראטי ואי אפשר להאמין מה הם הצליחו לעשות.

עכשיו יש ידיעה שהם העלו את נפח היצור של המפעל שמייצר את הג'יבלי ואת הקווטרופורטה בשביל לעמוד בביקוש.

באיטליה במצב הכלכלי שלה יצרן שבקושי היה קיים פתאום פתאום מגביר את היצור.

http://www.autoblog.com/2014/06/12/maserati-ghibli-quattroporte-production-sales-report/

נתוני מכירות של חודש מאי בארה"ב יש למזראטי עליה של 406.19% (ארבע מאות ושש, אין פה טעות) במכירות יחסית לשנה שעברה.

http://www.autoblog.com/2014/06/03/may-2014-us-auto-sales-numbers/

אני לא זוכר איפה ראיתי את זה אבל יש מדינות עם עליה יותר גדולה במכירות.

וזה עוד לפני שהם יצאו עם הג'יפ שלהם שכנראה יהיה רוב המכירות של החברה בארה"ב.

 

סרג'יו מרקיונה כל הכבוד

 

עדכון

מצאתי את הכתבה

באנגליה בחודש אפריל הייתה עליה במכירות של 665% יחסית לשנה הקודמת.

http://www.carscoops.com/2014/05/maserati-posts-420-sales-increase-in.html

 

אכן כל הכבוד. יחד עם זאת, אני חושב שאין סיבה להטיל את כל ה"אשמה" על מרקיונה, הרלד וסטר עושה עבודה נפלאה במזראטי (ונקווה שיעשה עבודה נפלאה באלפא רומאו בשנים הקרובות).

 

בקרוב צפויה להופיע ה"משאית" של מזראטי וכמו כן האלפיירי. נוכח הביצועים המרשימים של המותג, אין זה מפתיע שיעד המכירות קפץ מ50,000 רכבים בשנה ל75,000.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח?

מה שאני מוצא שהרכב מבוסס על הקווטרופורטה עם שילדה חדשה של פיאט.

אני מתאר לעצמי שלקחו משהו מה-300, ה-300 היא מרצדס סה"כ ואין שום דבר רע בזה.

ההבדל העיקרי בין המשפחתיות של מזראטי לשאר העולם זה חלוקת משקל 50/50 בזמן שהגרמניות מעמיסות את כול המשקל על הגלגלים הקדמיים.

דבר שמגדיל את המושב האחורי לעומת הפיצפון של מזראטי.

 

תיקון קל, ה300 החדשה כבר אינה מבוססת על הE הישנה. מריגישים זאת היטב ולא בצורה חיובית.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון קל, ה300 החדשה כבר אינה מבוססת על הE הישנה. מריגישים זאת היטב ולא בצורה חיובית.

שעה אני קורא כתבות באינטרנט בשביל להבין את מה שאתה אומר.

בדור הראשון מרצדס הכניסו חלקים שלהם למכונית כולל גיר, מנגנון של המושבים ועוד

בדור השני קרייזלר כבר לא היו קשורים למרצדס אז הוציא את כול מה שהיה שייך למרצדס מהמכונית.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח?

מה שאני מוצא שהרכב מבוסס על הקווטרופורטה עם שילדה חדשה של פיאט.

אני מתאר לעצמי שלקחו משהו מה-300, ה-300 היא מרצדס סה"כ ואין שום דבר רע בזה.

ההבדל העיקרי בין המשפחתיות של מזראטי לשאר העולם זה חלוקת משקל 50/50 בזמן שהגרמניות מעמיסות את כול המשקל על הגלגלים הקדמיים.

דבר שמגדיל את המושב האחורי לעומת הפיצפון של מזראטי.

 

אני התכוונתי להיבט הספציפי של עיצוב הפנים.

 

לגבי הרצפה, יש לא מעט שמועות על כך שגיבלי היא spin-off של פלטפורמת ה-300. הנהיגה בשתיהן מרגישה כמובן שונה, אבל השימוש באותו גיר, אורך דומה של בסיס הגלגלים, משקל כמעט זהה ואופציה למערכת הנעה כפולה, מספקים לי מספיק עניין כדי לחקור את הנושא יותר לעומק.

 

הגיבלי פותחה בזמן שיא, במקביל לקוואטרופורטה הנוכחית. בסיס קיים בהחלט מסייע לפיתוח בזמנים כה קצרים.

 

נקודה נוספת למחשבה; מחיר הכניסה הסביר מאוד, בארץ וגם בחו"ל. קצת לא מסתדר לי עם פיתוח פלטפורמה אקסקלוסיבית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...