Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפורד טרנזיט רכב מעולה! יצא לי לנהוג עליו הרבה בצבא.

רכב גדול הרבה מקום נוח חזק מאוד וגם מהיר!! הרבה מקום לכוסות!(חשוב) ובכללי אחלה רכב נהנתי מאוד לנהוג עליו.

פורסם

מדובר בשני ואנים לא קטנים, זוללי דלק ודי כבדים בנסיעה ובחניה בסמטאות הציוריות.

 

ממליץ לבדוק בחברת Maggiore אם יש להם עדיין בצי את הפיאט דובלו עם 7 מושבים.

אחת החברות המשתלמות באיטליה, דוברים אנגלית נורמלית ופרוסים היטב ברחבי המדינה.

 

סקירה שלי על הרכב והחברה ניתן לקרוא בקישור זה.

 

 

1134_fiat%20doblo%202011%201.jpg26688201-a3fb-46cf-a754-2ff32645057dLarger.jpg

פורסם

גם תנוחת הישיבה בוואן גדול היא חוויה חיובית, מאידך הם מאיצים לאט יותר ומרגישים פחות יציבים על האוטוסטרדה כאשר אינם עמוסים ב-700 ק"ג סחורה. ברירת המחדל של רכב מסחרי הוא להיות עמוס, לכן הוא בנוי לתפקוד אופטימלי בדיוק בתנאים כאלה.

 

יצא לי לנסוע קרוב לאלף ק"מ על טרנזיט בגרמניה, היה כיף ומיוחד במינו אבל לא יודע אם הייתי לוקח כזה לחופשה משפחתית. הנסיעה בסה"כ די חובטת ולא נוחה, האבזור בגרסת ההשכרה דל וצריכת הדלק גבוהה. אם כבר נוסעים בהרכב של שישה אנשים, הייתי לוקח איזה מיניוואן מאובזר היטב או לפחות טנדרון קל וגבוה עם שורת מושבים נוספת.

פורסם

ההתחייבות של חברת ההשכרה היא לרכב מקבוצה מסויימת ולא מסוג מסויים.

רוב הסיכויים הם שתקבלו רכב שונה ממה שהזמנתם - אבל מאותה קבוצת גודל ומחיר.

לפעמים אם אין במלאי באותו רגע רכב זמין - זוכים לשדרוג.

הכל לפי סוג המכוניות במלאי באותו הזמן...

פורסם

אתם כנראה תקבלו דוקאטו בכל מקרה, או רנו מאסטר. נכון ללפני שנה זה מה שהיה הרבה ברומא במג'יורה.

אם לא חובה שטח מטען נרחב תוכלו להסתדר גם עם פג'ו 5008 שהיה לנו, רכב נפלא.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ייתכן מאוד שמדובר בטרנזיט החדשה שטרם הגיעה ארצה.

אם כם אז מומלץ לבקש את הפורד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...