Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ילד לא חגור


KOBOKOBO
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שנסעתי הביתה מהלימודים , בפונטו גרנדה שלי, בדרכי המשולבת כבישים , במפרים וכיכרות,

בדרכי לכיון כיכר ,ממש מטר וחצי לפני כניסה לכיכר, בפתאומיות , צץ לו רכב מזדה משפחתית שמנסה לעקוף אותי, ונדחף בכל כוחו אל הכיכר , אני אומר לעצמי שהנוסע בטח מתבלבל ומתעסק עם הפון או משהו צפצפתי לנהג, אך כלום, בכניסתי אל הכיכר, הרכב עוקף אותי, (כן אין מקום לשני רכבים בכניסה כלל), אני מצפצף ארוך,להפתעתי אני מגלה בחורה שנוסעת ומתעלמת מכל הסביבה , וישנו ילד (ניראה 3 -4) לא חגור, עומד במושב האחורי, היא המשיכה לדרכה, כולי זעם על החוצפה של הרוצחת, וההתעלמות מהחוקים, כיכר שניה אני רואה אותה מרחוק עוקפת שיירה של מכוניות מהצד, וכן נעלמו עיקבותיה

פשוט חבל שלא הייתי עם מצלמת הרכב, ולא הספקתי לרשום פרטים

וכן כן אולי היא מיהרה... לא נותן לה זכות לעבור על החוקים (כולנו ממהרים)

 

לאן הגענו?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה היה בחלקו הפנימי של כפר סבא באחד הכיכרות של של העיר הכיוון הפוך מבית החולים, יכול להיות שמיהרה לקופת חולים, לחברות, לבנק,לקניות ,לשלם את אגרת הטלוויזיה,

כשהילד שלה עומד עם המושבים האחוריים,

והיא נוסעת בפזיזות,

ללא אחריות,

עוברת על החוקים

ומסכנת את הסביבה

פורסם

אני זוכר שראיתי את השכנה שלי חוזרת הביתה, והסתכלתי מלמעלה על האוטו שלה. הילדה שלה בת ה 5 ישנה, על כל המושבים מאחורה. כמובן, בלי חגורה.

אני לא אגיד לה כלום וגם אם אני אראה דברים כאלה ברחוב אני לא אגיד כלום.

עד שלא יקרה משהו לנהגות(מצטער אך בחיים לא ראיתי נהגים עושים את זה, יכול להיות גם הם עושים זאת) האלו, הן לא ישנו את אורך חייהן.

יכול להיות בעתיד כשהילדים יגדלו הם גם ינהגו ככה לילדים שלהם, דור אחר דור.

אני אישית לא מבין איך אפשר להיות באוטו, בלי חגורה. זה פשוט לא נוח!

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם

איזה כותרת שתהיה בריא. כל היום אני פוגש טיפוסים כאלה על הכביש, אין סיבה להתפוצץ מעצבים.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

כסףמהצד, גם נהגים עושים דברים כאלה. לפני מספר שנים נסע מאחורי איזה ערס עם פונטו לבנה (פסים בצבעים על מכסה מנוע) ומהבהב לי עם אורות שאני אסע מהר יותר, אבל זה היה נתיב אחד לכיוון והוא צמוד לרכב שלי. כאשר כביש התפצל לשני נתיבים הוא עקף אותי וראיתי ילד עומד על המושב האחורי ומסתכל דרך החלון האחורי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
יש אנשים שכנראה הילדים באים להם בקלות אז גם לא אכפת להם שהם ילכו באותה הקלות.

מקסימום עושים עוד אחד. :roll:

 

אחד המשפטים היותר מטומטמים שראיתי פה לאחרונה...

 

כנראה למדה מבעלה נהג המונית מאחד השרשורים הסמוכים.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

מזכיר לי את הפיאסטה שנת 89 החומה שראיתי עם בחור חרדי מבוגר, 3 ילדים לידו, עוד 6 (לפחות) במושב האחורי ועוד 4 ילדים בבגאז'.

 

והכי טוב?

 

אין חלון אחורי!

הם היו יכולים פשוט ליפול מהאוטו.

פורסם
אחד המשפטים היותר מטומטמים שראיתי פה לאחרונה...

 

כנראה למדה מבעלה נהג המונית מאחד השרשורים הסמוכים.

 

אתה מודע לציניות, כן? או שפשוט אין לך חוש הומור?


×
×
  • תוכן חדש...