Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אולי מישו יכול לעזור בבקשה !....כשאני לוחץ על השלט לפתיחה של הדלת היא לא נתפתחת רק כשאני מכניס את המפתח ומסובב כל שאר הדלתות נתפחות

כשאני לוחץ על הנעילה כל הדלתות נסגרות כראוי

אך רק בפתיחה של הדלתות יש בעיה בדלת נהג שלא נפתחת ... היה לי את המקרה הזה לפני חצי שנה .. וזה נפתר מעצמו . אך לא לפני שגם הדלת בצד שליד הנהג לא נפתחה והדלת נהג כן הפתחה זה כאילו הבעיה עברה ממקום הנהג לדלת מקבילה

בכל מקרה אז זה נפתר מעצמו וכרגע שוב חזרה הבעיה ...דלת נהג לא נפתחת שוב . מישו מכיר ?

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

פורסם

אז איך יכול להיות שיש תקלה כפעם זה עובד פעם זה לא עובד ? מישו ליכול להסביר . ?

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

פורסם

המנוע בתוך המנגנון מתעייף, פעם מצליח לפתוח ופעם לא,

 

שב בתוך האוטו מנוע כבוי ללא רעש מהרדיו/חלונות סגורים, תנעל ותפתח את הדלתות מכפתור הנעילה שבתוך האוטו, תצמיד את האוזן לדיפון הדלת, האם אתה שומע רעש כמו צרצור או רעש שונה משאר הדלתות?

 

אצלי היה רעש של צרצור, עד שיום אחד זה לא נפתח....., רק לאחר כמה נסיונות זה נפתח ואז החלפתי.

פורסם
אני במקומך הייתי מזמין כאן ומחליף לבד בעלות של 0 שח + 13 שח חלקים.

כלכך פשוט...

החלק בקישור שצירפת בכלל לא מתאים לרכב של פותח האשכול.

איזה כייף לי :)

פורסם
החלק בקישור שצירפת בכלל לא מתאים לרכב של פותח האשכול.

החלק שמצויין שבקישור הוא אונברסלי...

אין פה בעיה כל עוד יש לך 2 ידיים.

פורסם

אז בבקשה ממך אנא ציין בצורה ברורה כיצד מפרקים ומחליפים את מנגנון הנעילה ומתקינים את החלק בקישור שצירפת לאחד בעל ידיים שמאליות.

כך בחשבון שמערכת הנעילה המרכזית קשורה למחשב הנוחות.

איזה כייף לי :)

פורסם
אז בבקשה ממך אנא ציין בצורה ברורה כיצד מפרקים ומחליפים את מנגנון הנעילה ומתקינים את החלק בקישור שצירפת לאחד בעל ידיים שמאליות.

כך בחשבון שמערכת הנעילה המרכזית קשורה למחשב הנוחות.

אני מוצא את התגובה שלך קטנונית אם ברצונך להתנגח איתי זה אינו המקום, אנא שמור על תרבות דיבור.

1)אם ברשותיך ידיים שמאליות אנא עזוב את פורום "טכני, אחזקה וטיפולים" וגש לברר הצעת מחיר בפורום כללי, עדיף לשלם קצת כסף עכשיו מאשר לשלם הרבה יותר לאחר הרס.

2)מנגנון הנעילה ברוב הרכבים דומה "וו" שתופס את דופן השלדה ובכך מונע כניסה, מחשב הנעילה משחרר זרם של 12V למנגנון, והמנגנון כרגע נמצא במצב פתוח זרם נוסף יסגור את המנגון וכך הדלת תחזור למצב נעילה.

פה תוכל לראות דוגמא של מנגון הנעילה ובהגדלת ראש קטנה תבין שאפשר לשחק איתו מעט על מנת להתאים אותו למנגנון שהצעתי מאייבי.

אילתור היא לא מילה גסה

פורסם

אתה קשקשן עם אוזניי שפן.

 

לא ניתן בשום אופן להתאים את מנגנון הנעילה בקישור שצירפת למנגנון הנעילה בסיאט של פותח האשכול אלא אם אתה מתכנן מחדש את כול המנגנון בכדי שיתאים לנועל בקישור ואז זה יעלה לך יותר ממנגנון מקורי.

 

מנגנון הנעילה המקורי בנוי לחלוטיין שונה מהתמונה שצירפת.

 

לזרוק משפטים באוויר שניתן לעשות ככה וככה כול אחד יכול לכתוב...

 

ואני לא מתכוון להמשיך את הדיון איתך כי הפה שלך יורה לכול הכיוונים.

איזה כייף לי :)

פורסם
אתה קשקשן עם אוזניי ארנב.

 

לא ניתן בשום אופן להתאים את מנגנון הנעילה בקישור שצירפת למנגנון הנעילה בסיאט של פותח האשכול אלא אם אתה מתכנן מחדש את כול המנגנון בכדי שיתאים לנועל בקישור ואז זה יעלה לך יותר ממנגנון מקורי.

 

מנגנון הנעילה המקורי בנוי לחלוטיין שונה מהתמונה שצירפת.

 

לזרוק משפטים באוויר שניתן לעשות ככה וככה כול אחד יכול לכתוב...

זה אוזניים של שפן!

ואני פיתחתי ציפיות לגביי המנגון בתמונה.

בכל מקרה זה אפשרי ואתה אומר את זה, ואני דיי בטוח שזה לא יעבור את ה1000 שח.

פורסם

אפשרי הכול רכב שיש לו מוט נעילה מברזל,בסה"כ מחברים את המנוע לברזל של הכפתור נעילה ולוקחים את החשמל מהמנוע המקורי של הרכב.זאת באמת עבודה פשוטה יחסית לכול מי שמבין טיפה בחשמל. ודרך אגב מבצעים את התיקון הזה בכול חנות התקנות לרכב וזה המוצר הכי זול ואמין שיש,לא סתם הוא נמכר כל כך הרבה שנים.

מתנצל מראש אם הרסנו לך את המכירה אבל צריך לשים את כל הקלפים על השולחן.

רוצה מקור? קנה ממרק 10. רוצה זול? תזמין מאיביי או מכול חנות של אביזרי רכב.

פורסם

עד כמה שידוע לי המנגנון בנוי על לחץ אוויר בדומה לכל רכבי הקונצרן.

הרעיון לקחת את המנוע החשמלי הקטן ולהצמידו למנגנון הנעילה פשוט לא יעבוד,מניסיון עבר עם פולו שהמנגנון המקורי שלה גם כן שבק,המנוע התחליפי שהוצע כאן פשוט לא חזק דיו בשביל העבודה הזו וזה רק עניין של זמן(אם הוא יצליח לפתוח/לסגור המנגנון בכלל )עד שהעסק ישבוק לגמרי,כך שמרק צודק...הפתרון שהצעתם מתאים לרכבים שהמנגנון המקורי בנוי גם כן בשיטת המנועים החשמליים

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

×
×
  • תוכן חדש...