Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כך אני מסייג את שרשמתי לרכבי הקונצרן אשר מכילים את מנגנון האוויר.

תודה על התיקון.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

2)מנגנון הנעילה ברוב הרכבים דומה "וו" שתופס את דופן השלדה ובכך מונע כניסה, מחשב הנעילה משחרר זרם של 12V למנגנון,

 

את הסיאט, אני לא מכיר אבל בגולף אין מצב שניתן לחבר את המנוע האוניברסלי הזה.

היות ומנוע הנעילה, מובנה בתוך מנעול הדלת לכן, אין מוט שניתן להתחבר אליו

כמו כן, כפי שמרק ציין יש בעייתיות בחיבורים החשמליים היות והמערכת

מבוקרת מחשב.

 

אצלי בגולף, הזמנתי מנגנון חדש חליפי קומפלט מאיביי (סיני)

עלה לי בסביבות 70$, הרבה פחות ממה שביקשו בארץ על משומש

כבר קרוב לשנה שהוא עובד מעולה.

פורסם
מתנצל מראש אם הרסנו לך את המכירה אבל צריך לשים את כל הקלפים על השולחן.

רוצה מקור? קנה ממרק 10. רוצה זול? תזמין מאיביי או מכול חנות של אביזרי רכב.

אני לא מוכר חלקים לרכב וגם אין לי שום עסקים בעולם הרכב.

 

אני כתבתי את דעתי בנושא מכיוון שאני מכיר את מנגנון הנעילה די מקרוב והוא מאוד דומה למנגנון הנעילה של גולף דור 5-4.

איזה כייף לי :)

פורסם
את הסיאט, אני לא מכיר אבל בגולף אין מצב שניתן לחבר את המנוע האוניברסלי הזה.

היות ומנוע הנעילה, מובנה בתוך מנעול הדלת לכן, אין מוט שניתן להתחבר אליו

כמו כן, כפי שמרק ציין יש בעייתיות בחיבורים החשמליים היות והמערכת

מבוקרת מחשב.

 

אצלי בגולף, הזמנתי מנגנון חדש חליפי קומפלט מאיביי (סיני)

עלה לי בסביבות 70$, הרבה פחות ממה שביקשו בארץ על משומש

כבר קרוב לשנה שהוא עובד מעולה.

המנגנון בסיאט מאוד דומה לזה שבגולף קרי יחידה אחת שכוללת המנוע החשמלי ו-4 או 5 מפסקי גבול (מיקרוסוויצ'ים) וכול המורכבות של המנגנון כמו בגולף דור 4.

איזה כייף לי :)

פורסם

קשה לי להאמין שאנחנו עוד דשים בכך, זה אפשרי למי שיש זמן ורוצה לחסוך במרשרשים, זה לא אפשרי

לאנשים עם בעיות "חאפריות".

כפי שאמרתי חייבת להיות "וו" תפיסה לאגן הדלת, משמע שה"וו" נדחף בדרך לא דרך וגורם לנעילה.

מרק ציפיתי ממך להפגין ראש פתוח דווקא.

×
×
  • תוכן חדש...