Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אישית עבדתי עם WD-40 (זז-קל בלשון העם), פן, ופלסטיק, והצלחתי לגרד מדבקה עקשנית בת 7 שנים. הנושא נידון הרבה בפורום, בצע חיפוש.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
אני אישית עבדתי עם WD-40 (זז-קל בלשון העם), פן, ופלסטיק, והצלחתי לגרד מדבקה עקשנית בת 7 שנים. הנושא נידון הרבה בפורום, בצע חיפוש.

 

וואי וואי איזה עצבים גרמת עכשיו במטה החברה שמייצרת WD-40.

זז קל , ג'מבו 747 , פתח קל ודומיהם כולם חיקויים למקור שהוא WD-40.

לא שהמוצרים האחרים רעים , להיפך - אבל בכל זאת זהו המוצר הכי טוב.

 

אופציה יקרה עבור מדבקות - השמנים החודרים למיניהם מבוססים על נפט . עדיף לקנות ליטר נפט ב-3 שקלים.

פורסם

אופציה יקרה עבור מדבקות - השמנים החודרים למיניהם מבוססים על נפט . עדיף לקנות ליטר נפט ב-3 שקלים.

לא.

 

עדיף לקנות חומר מסיר מדבקות בכול טמבוריה שעולה בקושי 20 ש"ח, הוא מוריד מדבקות בקלות ולא פוגע בצבע.

פורסם
לא.

 

עדיף לקנות חומר מסיר מדבקות בכול טמבוריה שעולה בקושי 20 ש"ח, הוא מוריד מדבקות בקלות ולא פוגע בצבע.

 

 

אתה חותם על זה?

 

נפט לא יפגע בצבע כי הצבע עצמו הוא על בסיס נפט . מה מכיל מסיר הצבע?

(אני לא פוסל את החומר ,אבל יש לבדוק כל צבע לגופו).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...