Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,למה רכב בן שנה למשל מניע איך שרק מסובבים קלות את הפתח ולעומת זאת רכב בן 8 שנים למשל הסטרטר שלו יהיה יותר ארוך ולפעמים גם לא יתניע על הפעם הראשונה.

האם זה מבלאי? או שסטרטר מתיישן ?

 

תודה

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

אצלי בפונטו הקשישה (חגגה 15 לא מזמן) יש תופעה מוזרה בעניין ההנעה.

בבקרים בד"כ, המנוע מניע בנגיעה ממש ממש קלילה, הרבה יותר מהר מהפלואנס של ההורים שלי.

אבל כשהמנוע חם לוקח יותר זמן, אבל עדיין לא עובר את השתי שניות של סטרטר לחוץ.

אין לי מושג ממה זה נובע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

רכב ישן עם קרבורטור יכול באופן תאוריתי להניע מהר יותר מרכב מודרני, כי הוא לא נדרש להמתין לסנכרון חיישן גלגל תנופה.

 

באחד הרכבים שלי (קרבורטור) הייתה הנעה זריזה ברמה חריגה. היתי נותן סטרטר הכי קצר שהיד מסוגלת לתת, כלומר סיבוב מפתח לשבריר שניה ומייד עוזב - והמנוע היה מניע.

 

 

פורסם

לא מצאתי שום קשר בהתנעה לגיל הרכב. יש אצלי רכבים ממש ישנים שמגיבים בשנייה (סוזוקי 99)

ויש חדשים יותר שמגיבים לאט.

פורסם
רכב ישן עם קרבורטור יכול באופן תאוריתי להניע מהר יותר מרכב מודרני, כי הוא לא נדרש להמתין לסנכרון חיישן גלגל תנופה.

 

באחד הרכבים שלי (קרבורטור) הייתה הנעה זריזה ברמה חריגה. היתי נותן סטרטר הכי קצר שהיד מסוגלת לתת, כלומר סיבוב מפתח לשבריר שניה ומייד עוזב - והמנוע היה מניע.

מה הכוונה סנכרון חיישן גלגל תנופה?

פורסם
בדוק את מצב המצבר וגם את מצב הסטרטר עצמו.

 

יכול שיש קשר בן זה למצבר כי הוא מ 2009 .....

בכל מקרה זה לא שהרכב לא מניע אבל זה מטריד אותי .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

דוקא במכוניות חדשות ההנעה לוקחת טיפה יותר זמן, כי ההזרקה מכניסה את כמות הדלק המינימלית הנדרשת (בשל תקנות זיהום אויר).

ברכב ישן עם קרבורטור שהטביע את המנוע בדלק - ההנעה היתה יותר מהירה

פורסם

מיצובישי קולט 95 (כמעט 20 שנה) סטרטר של שנייה גג

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

פורסם
מה הכוונה סנכרון חיישן גלגל תנופה?

 

הכוונה לכך שהמנוע לא יניע לפני שיתקבל פולס מחיישן גלגל תנופה.

 

 

ברכב ישן ללא ניהול ממוחשב אין צורך בפולסים ובעקרון הוא יכול להניע מהר יותר.

 

 

פורסם
הכוונה לכך שהמנוע לא יניע לפני שיתקבל פולס מחיישן גלגל תנופה.

 

 

ברכב ישן ללא ניהול ממוחשב אין צורך בפולסים ובעקרון הוא יכול להניע מהר יותר.

גם להצתה יש חיישן ולכן יש פולסים בנוסף יש שאיבה של דלק מהקרבורטור למנוע ובהזרקה הוא מגיע יותר מהר כך שאני לא חושב שרכב ישן יש התנעה מהירה יותר

פורסם

חשבתי על היבט נוסף - מחשב ניהול לא שולח פולסים למזרקים, עד שהסטרטר מאיץ קצת את המנוע וצובר סל"ד מסויים- נניח 200 או 300 סל"ד, וזה על מנת שלא יגיע דלק לא שרוף למערכת פליטה.

 

תהליך ההאצה לוקח זמן, גם אם זה רק שניה או שניה וחצי.

 

בקרבורטור אין את זה, הוא לא ממתין לשום צבירת סל"ד.

 

מנוע קרבורטר אפשר להניע עם מנואלה, בסיבוב אחד חזק. מנוע מוזרק אני לא חושב שאפשר להניע בסיבוב אחד.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...