Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע או עד סוף השבוע הבא אני עתיד לקבל את הרכב החדש, אשמח למספר דגשים שכדי לשים לב אליהם במעמד המסירה על מנת לוודא באמת שהכל כשורה.

כמובן שאין צורך לציין את המובן מאליו (שריטות בצבע, שריטות בג'אנטים ודברים אחרים שבולטים לעין ישר)

תודה מראש

 

פורסם

1- תבדוק מספר רישוי ומספר שילדה, שאכן הכול מתאים לפי רישיון הרכב.

2- תבדוק רכב חיצונית, עדיף שיעמוד בשמש בחוץ ולא בחדר מסירה מואר או חניון! ככה תוכל לראות יותר טוב אם ישנם פגמים בצבע הרכב.

3- תפתח דלתות ותבדוק צירים, כמו כן מכסה מנוע ותא מטען. מקומות יותר רגישים לכילופי צבע.

4- תבדוק פלסטיקה פנימית, אחידות ההרכבה (במקרה וישנן התקנות מקומיות), תתרוק דלתות ותבדוק קונסולה מרכזית.

5- תבדוק שכל ההתקנות המקומיות אכן פועלות כפי שצריך (קרי חיישני רוורס, מצלמת רוורס, מערכת מולטימדיה, מרימי שמשות ועוד), כמובן אם ישנן התקנות הללו.

6- בדיקה של תא מנוע, מצבר, כמות הנוזלים.

7- לאחר ההסבר על תפעול הרכב, ממליץ לעשות נסיעה קצרה כדי לוודא שאכן אין משהו חריג.

 

כל הנאמר הינו בתור ההמלצה האישית שלי בלבד!

 

תתחדש וסע בדרכים טובות!

 

רומן

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
1- תבדוק מספר רישוי ומספר שילדה, שאכן הכול מתאים לפי רישיון הרכב.

2- תבדוק רכב חיצונית, עדיף שיעמוד בשמש בחוץ ולא בחדר מסירה מואר או חניון! ככה תוכל לראות יותר טוב אם ישנם פגמים בצבע הרכב.

3- תפתח דלתות ותבדוק צירים, כמו כן מכסה מנוע ותא מטען. מקומות יותר רגישים לכילופי צבע.

4- תבדוק פלסטיקה פנימית, אחידות ההרכבה (במקרה וישנן התקנות מקומיות), תתרוק דלתות ותבדוק קונסולה מרכזית.

5- תבדוק שכל ההתקנות המקומיות אכן פועלות כפי שצריך (קרי חיישני רוורס, מצלמת רוורס, מערכת מולטימדיה, מרימי שמשות ועוד), כמובן אם ישנן התקנות הללו.

6- בדיקה של תא מנוע, מצבר, כמות הנוזלים.

7- לאחר ההסבר על תפעול הרכב, ממליץ לעשות נסיעה קצרה כדי לוודא שאכן אין משהו חריג.

 

כל הנאמר הינו בתור ההמלצה האישית שלי בלבד!

 

תתחדש וסע בדרכים טובות!

 

רומן

תודה רבה, רק שאלה קטנה.

האם מקובל לבקש מהנציג שמוסר את הרכב להצטרף אלי לנסיעה הקצרה ולבקש הסבר תוך כדי?

 

פורסם

הוא אמור לתת הסבר על יבש לפני מסירת הרכב,במידה ואתה לא מרגיש שלם בקש שיתלווה אליך לנסיעה קצרה,זה תפקידו,שילמת ממיטב כספך.תתחדש ותהנה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

נציג המכירות אכן מסביר לך על תפעול הרכב ושימוש במערכות השונות, כמו כן אתה יכול לשאול שאלות אם לא הבנת משהו בהסבר שלו. בנוסף אתה יכול לבקש ממנו שיתלווה עליך לסיבוב קצר.

בהצלחה

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

יש לי רשימת בדיקות שהוצאתי פעם מהפורום ושיפצתי אותה. אתה יכול לחפש אותה בין הודעותי או שאני יעלה אותה כשאגיע הביתה

how it's like to drive :twisted:

פורסם

מעמד קבלת רכב חדש הוא מעמד מרגש ומלחיץ לפיכך רצוי להתמקד בבדיקות חיוניות בלבד. מהסיבה הזו ובניגוד לדעת חלק מהחברים כאן, לדעתי אין מקום להשקיע זמן, תשומת לב ואנרגיה בבדיקות שבכל מקרה מכוסות במסגרת האחריות.

 

היכן כן?

בדיקה יסודית של הצבע עם התמקדות במשטחים החיצוניים, תקפיד לבדוק את המשטחים שבחלק הקדמי התחתון של הפגוש - לנהגי המוביליות יש נטייה לפגוע בהם.

מספרי שלדה ומנוע והתאמתם לרשיון.

נסיעת מבחן קצרה, בדוק על כביש ישר שהרכב איננו מושך לשום כיוון ושההגה מיושר (כדאי לוודא לפני כן שלחץ האוויר בצמיגים מתאים לנדרש).

העמד את הרכב על משטח ישר וישר את ההגה, בדוק עם מטר רץ ממתכת שמרחקי הסרנים בשני צידי הרכב זהים ומתאימים (+/-) למפרט הרכב.

בדוק שכשההגה ישר, הוא מסתובב ימינה ושמאלה בדיוק אותו מספר סיבובים.

בדוק שאין כתמים על מושבי הרכב ואת שלמות הריפודים.

פורסם

בדוק עם מטר רץ ממתכת שמרחקי הסרנים בשני צידי הרכב זהים ומתאימים (+/-) למפרט הרכב.

 

 

בכנות, חוץ מלהמליץ על זה בפורום אי פעם ביצעת את זה בקבלת רכב חדש?

פורסם
מעמד קבלת רכב חדש הוא מעמד מרגש ומלחיץ לפיכך רצוי להתמקד בבדיקות חיוניות בלבד. מהסיבה הזו ובניגוד לדעת חלק מהחברים כאן, לדעתי אין מקום להשקיע זמן, תשומת לב ואנרגיה בבדיקות שבכל מקרה מכוסות במסגרת האחריות.

 

היכן כן?

בדיקה יסודית של הצבע עם התמקדות במשטחים החיצוניים, תקפיד לבדוק את המשטחים שבחלק הקדמי התחתון של הפגוש - לנהגי המוביליות יש נטייה לפגוע בהם.

מספרי שלדה ומנוע והתאמתם לרשיון.

נסיעת מבחן קצרה, בדוק על כביש ישר שהרכב איננו מושך לשום כיוון ושההגה מיושר (כדאי לוודא לפני כן שלחץ האוויר בצמיגים מתאים לנדרש).

העמד את הרכב על משטח ישר וישר את ההגה, בדוק עם מטר רץ ממתכת שמרחקי הסרנים בשני צידי הרכב זהים ומתאימים (+/-) למפרט הרכב.

בדוק שכשההגה ישר, הוא מסתובב ימינה ושמאלה בדיוק אותו מספר סיבובים.

בדוק שאין כתמים על מושבי הרכב ואת שלמות הריפודים.

 

 

ענק, פשוט ענק.

גרמת לי רגע של אושר וצחוק באמצע העבודה - תבורך.

כל מילה נוספת מיותרת.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
ענק, פשוט ענק.

גרמת לי רגע של אושר וצחוק באמצע העבודה - תבורך.

כל מילה נוספת מיותרת.

תשמע יש לשקול את הרכב שהוא תואם למשקל של היצרן ובנוסף לבדוק באמת שהוא פולט את כמות הco2 שמצויין

how it's like to drive :twisted:

פורסם
בכנות, חוץ מלהמליץ על זה בפורום אי פעם ביצעת את זה בקבלת רכב חדש?

 

ענק, פשוט ענק.

גרמת לי רגע של אושר וצחוק באמצע העבודה - תבורך.

כל מילה נוספת מיותרת.

 

תשמע יש לשקול את הרכב שהוא תואם למשקל של היצרן ובנוסף לבדוק באמת שהוא פולט את כמות הco2 שמצויין

 

שמח ששעשעתי אתכם.

 

בואו נבחן ברצינות את ההצעה:

מטר - עולה 10 ש"ח בכל הום סנטר (אם אין לך כזה בבית).

בדיקה - שתי מדידות לוקחות לא יותר משתי דקות.

 

היתרון - חוסר הקבלה רציני בין הסרנים של מספר מילימטרים יזוהה מיידית גם באמצעי הפרימיטיבי הזה, מי שמחליט לדלג על הבדיקה תמיד יכול למצוא את עצמו במצבו של בעל האאודי עם הסרנים הלא מקבילים, גם פגיעה חזקה במדרכה יכולה להזיז גלגל מהמקום.

 

תצחקו כממה שתרצו - בכל מסירת רכב לידי אני בודק את מרחקי הסרנים.

פורסם
מעניין עם קספר יוכל להגיב כאן בתור מנהל אולם למכירת רכב שמסר מספר לא מבוטל של רכבים. כמה באו עם מטר ומדדו?

 

dorki, לא צריך לרכוש מטר...בכל אולם תצוגה בד"כ יש.

 

אחרי עשרות מכוניות שמסרתי בעצמי ועוד מאות שנמסרו באולם שניהלתי אף אחד לא בדק מרחק סרנים.

הבדיקה הכי מדוקדקת שלקוח עשה היתה עם מכשיר שבודק את עובי שכבת הצבע והיה עוד איזה אחד מוזר שרכש רכב שחור ועשה עבודת דוקטורט על הצבע לפני שחתם (היי firebirdrc :-D )

 

בתור אחד שמחובר מאוד לאהבה לרכב, כל בדיקה ובקשה של הלקוח בזמן המסירה לא נראתה לי מוזרה ולא לגיטימית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...