Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש העברתי את הרכב, סובארו פורסטר 2011 מנוע 2 ליטר, טיפול עשרת אלפים. זה הטיפול השני שהרכב עובר.

לאחר הטיפול הרגשתי ירידה חדה ב״סחיבה״.

פניתי למוסך ואמרו לי שהכל בסדר ואין בעיה, אך המצב נמשך.

היום הגעתי לשם שוב וחיברו את הרכב למחשב ויצאו לסיבוב. אחרי חצי שעה חזר המוסכניק (מוסך מורשה) ואמר שאכן יש בעיה בכח של המנוע.

הוא כתב לחברת סובארו ועכשיו אני ממתין לתשובה.

הוא חושב שמדובר בבעיה בשמן, בגלל בעיה שפעם הייתה לרכבים האלה בעיה כזו. יש לציין שאני רואה הרבה שמן על המנוע, גם על המכסה מנוע עצמו והיום בבוקר היה חסר שמן.

 

מישהו נתקל במקרה בבעיה או יודע פרטים על הנושא?

 

תודה

פורסם
לפני כחודש העברתי את הרכב, סובארו פורסטר 2011 מנוע 2 ליטר, טיפול עשרת אלפים. זה הטיפול השני שהרכב עובר.

לאחר הטיפול הרגשתי ירידה חדה ב״סחיבה״.

פניתי למוסך ואמרו לי שהכל בסדר ואין בעיה, אך המצב נמשך.

היום הגעתי לשם שוב וחיברו את הרכב למחשב ויצאו לסיבוב. אחרי חצי שעה חזר המוסכניק (מוסך מורשה) ואמר שאכן יש בעיה בכח של המנוע.

הוא כתב לחברת סובארו ועכשיו אני ממתין לתשובה.

הוא חושב שמדובר בבעיה בשמן, בגלל בעיה שפעם הייתה לרכבים האלה בעיה כזו. יש לציין שאני רואה הרבה שמן על המנוע, גם על המכסה מנוע עצמו והיום בבוקר היה חסר שמן.

 

מישהו נתקל במקרה בבעיה או יודע פרטים על הנושא?

 

תודה

 

שלום לך

 

אשמח אם תוכל לשלוח לי בהודעה פרטית את שמך ומספר הטלפון שלך

ואוודא שיוצרים איתך קשר ונותנים לך את הטיפול הטוב ביותר

 

אייל מסובארו

×
×
  • תוכן חדש...