Jump to content

feznot

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של feznot

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לפני כחודש העברתי את הרכב, סובארו פורסטר 2011 מנוע 2 ליטר, טיפול עשרת אלפים. זה הטיפול השני שהרכב עובר. לאחר הטיפול הרגשתי ירידה חדה ב״סחיבה״. פניתי למוסך ואמרו לי שהכל בסדר ואין בעיה, אך המצב נמשך. היום הגעתי לשם שוב וחיברו את הרכב למחשב ויצאו לסיבוב. אחרי חצי שעה חזר המוסכניק (מוסך מורשה) ואמר שאכן יש בעיה בכח של המנוע. הוא כתב לחברת סובארו ועכשיו אני ממתין לתשובה. הוא חושב שמדובר בבעיה בשמן, בגלל בעיה שפעם הייתה לרכבים האלה בעיה כזו. יש לציין שאני רואה הרבה שמן על המנוע, גם על המכסה מנוע עצמו והיום בבוקר היה חסר שמן. מישהו נתקל במקרה בבעיה או יודע פרטים על הנושא? תודה
×
×
  • תוכן חדש...