Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש כשלים, ועוד איך

שאר המערכות כגון:בפורד פוקוס

נמצאות פחות זמן בשוק, והן הרבה פחות נפוצות

לכן מן הסתם, אחוז הכשלים נמוך יותר.

כי רק פורד, בנוסף לVW, מייצרים תיבות הילוכים דו מצמדיות. חוץ מזה, מי אמר שכמות התקלות בפורד באותו יחס לכמות של אלו בDSG?

ועוד דבר, "נמצאות פחות זמן בשוק, והן הרבה פחות נפוצות (פורד פוקוס נמכרת בעולם הרבה יותר מגולף)" אמור לרמוז על סכנה גדולה יותר לכשלים, בשונה ממוצר שנמצא זמן רב יותר בשוק. יחד עם זאת, המציאות מראה אחרת. מה זה אומר על VW?

 

"המלחמות" פה בפורום בין חובבי מותגים שונים מעבירות חלק מהאנשים על דעתם וגורמות להם לצאת בהצהרות שהמרחק בינן לבין המציאות רב. לדוגמא אותך, בכמה שרשורים קודמים.

 

קחו לדוגמא את טויוטה קורולה : למישהוא יש נתונים מדוייקים כמה מנועים הוחלפו בארץ בצורה שקטה בשל בעיית הבוצה ? , בלי שיהיו לי נתונים אני יכול להעריך במידה רבה של ביטחון שהרבה יותר ממנועי TSI על כל הווריאציות והסוגים שלהם. קודם כל מדובר על כלל מנועי הTSI ולא רק על ה1.8 שאכן נחשב ליחסית אמין. שנית, מהיכן הבטחון?

ההבדל היחיד שיבואן טויוטה השכיל להחליף מנועים מבלי להערים קשיים על הלקוחות (גם מספר שנים לאחר תום האחריות) , זה לא אומר דבר וחצי דבר על רמת האמינות של המוצר , הדבר היחיד שניתן להסיק שככל הנראה לקבוצת VAG בארץ יש בעיה עם היבואן.

זה ההבדל בין כשלון להצלחה.

123

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

א) אין לך נתונים אמפיריים של כמות התקלות מלבד ההודעות כאן בפורום ו-ב) בוא נחכה שנה שנתיים שהTCT אצלך באלפא יתיישן טיפה ואז נראה, וכנ"ל גם לגבי המנוע :wink: בינתיים בכפולות המצמדים של פורד כבר מתחילים ניצנים של תקלות

 

אצלי ד"א הטורבו+סופרצ'ארגר עובדים ללא בעיה כבר ארבע שנים פלוס :-P

 

גילוי נאות כמו בכל פעם : הרכב מתחילת בציר 2009, הבעלים הקודם החליף מכאטרוניק.

אנחנו לא מדברים על מקרים פרטיים, אלא על מגמות. בינתיים תריץ חיפוש על תקלות מוכרות בTCT, ולא משהו נקודתי.

 

נ.ב. מאחל לך שזה גם ימשיך לעבוד ללא תקלות. כפי ששמת לב, אם חלילה יקרה משהו, אין עם מי לדבר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי רק פורד, בנוסף לVW, מייצרים תיבות הילוכים דו מצמדיות. חוץ מזה, מי אמר שכמות התקלות בפורד באותו יחס לכמות של אלו בDSG?

ועוד דבר, "נמצאות פחות זמן בשוק, והן הרבה פחות נפוצות (פורד פוקוס נמכרת בעולם הרבה יותר מגולף)" אמור לרמוז על סכנה גדולה יותר לכשלים, בשונה ממוצר שנמצא זמן רב יותר בשוק. יחד עם זאת, המציאות מראה אחרת. מה זה אומר על VW?

 

 

123

 

מה שאתה כותב, (שוב) אינו נכון

התיבה הדו מצמדית של פורד, נכנסה רק לאחרונה לשוק

ואילו DSG קיים עוד בגולף דור 5

כמו כן, "פורד פוקוס נמכרת בעולם הרבה יותר מגולף" זה בכלל לא רלוונטי

היות ו DSG קיים בכל רכבי הקונצרן, לא רק בגולף לכן ההשוואה (שוב)

אינה נכונה, היות ועליך להשוות את כלל רכבי VW עם DSG לכלל רכבי פורד

עם התיבה כפולת המצמדים שלהם (אין לי מושג מה כינויה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים ולא מסכים.

בודאי שיש בעיות אצל יבואנים אחרים. לא יודע אם יותר או פחות מאשר אצל מוצרי צ'מפיון.

מה שבטוח זה שצ'מפיון משכילה להתהלך כמו פיל בחנות חרסינה ומיצרת לעצמה נזק תדמיתי כבד.

אמינות של מוצר לא מסתכמת רק בכמה הוא מתקלקל או לא, חלק ניכר מהאמינות הזו תלוי באיך מטפלים בתקלה ובכלל איך מתייחסים ללקוח.

קח דוגמא, אמנם קיצונית אבל שתמחיש את מה שכתבתי.

נכנסתי לא מזמן למוסך מורשה של אופל, על הליפט היתה קורסה מהשנים האחרונות שעברה מעל 100000 ק"מ (נגמרה האחריות), הנהג עלה על משהו, שבר את הרדיאטור, נסע בלי מים והרס את המנוע. מקרה שהוא בפירוש מחוץ לתחום אחריות היבואן והיצרן. למרות זאת, ובלי ויכוחים בכלל, עשו למנוע שיפוץ על חשבונם. לזה קוראים שירות ולכן המוצר, בעיני הצרכן, מצטייר כאמין יותר.

 

מכיר את הסיפור הזה. אם אני זוכר נכון הוא התרחש במוסך ללה-לנד פינת ארץ המשאלות. עשה טובה ואל תגזים. טוב שלא כתבת שנתנו לו רכב חדש כמחווה של רצון טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמעתי על החלפה, אחרי תום האחריות (ואחרי מעל 100,000 ק"מ, אאל"ט) של רצועת טיימינג, במימון מלא של יבואן מסוים, לרכב מסוים. רמז: אין מדובר על צ'מפיון.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נתקלתי בהחלפת מנוע קומפלט על חשבון צ'מפיון לגולף אמושן שנת 2007 שבוצעה לפני חדשיים (מדובר כאן על TSI חד מגדש 140 כ"ס).

 

עריכה : כוסומו על צ'מפיון, אין לי שום אינטרס להגן עליהם, אבל אני מעריך שהכל תלוי גם באיזה מוסך מסויים אתה מטפל. אני חושב שגם בקרסו בחלק מהמוסכים תקבל שירות טוב ובחלק שירות חרא, אבל מה שצף בדרך כלל זה החרא.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Cuore Sportivo

 

בינתיים מי שדעתו עוברת עליו הוא אתה וחברייך שקופצים ומשמיצים כל אימת שאיזו שהוא חבר מפרסם בעיה טכנית , החבר בסך הכל מצפה להדרכה ועזרה מהחברים האחרים לא שמישהוא יספר לו כמה חרא האוטו שבבעלותו , מתי ראית אותי משמיץ פה בפורום תוצרת של אלפא לדוגמא שסיפורי הזוועות על האמינות שלה הם דבר ידוע לכל חובב רכב בארץ ובעולם ?

 

 

לגבי שאלתך מאין הבטחון בנוגע לטויוטה : 1. מספר הסיפורים ששמעתי 2. חמישה מקרים הידועים לי אישית 3. עובד במורשה טויוטה שאיתו אני נמצא בקשרי חברות שמאושש את ההערכה.

 

כפי שכבר הבנת גם אני לא מהחסידים של היבואן וסבור שעליו להשתפר ומהר.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחושת בטן.

האלפות הרבה יותר אמינות מהואגיות.

 

תראו לאן העולם מתדרדר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחושת בטן.

האלפות הרבה יותר אמינות מהואגיות.

 

תראו לאן העולם מתדרדר.

 

כנראה תחושה מוטעית.... העניין הוא שאלפא בקושי מוכרת בארץ , כמה רכבים כבר יש ? אך טבעי הוא שלא תתקל ביותר מדי תלונות לנוכח מספר הרכבים המצומצם.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה שום השמצה, זה המצב...

 

לגבי חבר הפורום שנמצא בצרה, כבר יועץ לו איך לפעול, פרט לציפיה לעדכונים אין מה לעשות יותר. :-(

 

זה יפה שאתה כל כך החלטי , למרבה הצער זה לא עושה אותך צודק :-)

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5. נשלח מייל לסיאט העולמית, אעדכן במידה ותהיה התייחסות.

 

מניסיון, בוודאות תקבל מייל חוזר מהיצרן, ורוב הסיכויים שיהיה כתוב בו שהם העבירו את תלונתך ליבואן בארץ (מה שאומר, לדרגים הבכירים, אם עדיין לא הגעת אליהם עד נקודת הזמן הנוכחית). אני מוכרח לומר לך שאני קורא את הסיפור הזה ושוקל בכובד ראש אם הרכב הבא שלי יהיה מצ'מפיון. לא שחסר סיפורים פה בפורום עליהם, אבל הסיפור שלך משום מה מצליח להוציא אותי משלוותי כי זה פשוט לא ייאמן שרכב שנמצא שלוש שנים וקצת על הכביש ישבוק חיים, במיוחד כאשר הקילומטראז' נמוך ועוד יותר כאשר הרכב עבר את כל הטיפולים הנדרשים ללא יוצא מהכלל במוסכים המורשים של היבואן. אני מבין את חוסר האונים שלך, ואני חושב שזהו, הגיע הזמן לערב עורך דין וללכת עם זה עד הסוף למען יראו וייראו, ייקח כמה זמן שייקח, יעלה כמה שיעלה. אם טחנות הצדק יעשו את עבודתן נאמנה, הניצחון יהיה שלך.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון, בוודאות תקבל מייל חוזר מהיצרן, ורוב הסיכויים שיהיה כתוב בו שהם העבירו את תלונתך ליבואן בארץ (מה שאומר, לדרגים הבכירים, אם עדיין לא הגעת אליהם עד נקודת הזמן הנוכחית).

 

12345

92d0c7dd5def2c9b3ad80a2c5a815bd4.jpg

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...