Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במנוע הזה יש שרשרת תזמון ולא רצועה!

- דניאל ודניאל תודה על התיקון וההבהרה, בהחלט יכול להיות שלא זכרתי נכון מה נאמר לי.

צ'מפיון לא היו מוכנים בשום אופן לשאת או להשתתף בעלות הנזק, ואחרי שבוע שהרכב היה אצלהם במוסך היום גררתי אותו למוסך אחר (לא מורשה צ'מפיון) ע"מ לקבל חוות דעת שניה.

 

- דניאל 18: בקישורים שצירפת מדובר על מנוע 2.0 ולא 1.8.

 

אני ודע שמדובר על ה2.0TSI אבל המנועים הללו מאוד דומים, אני לא אתפלא עם חלקי הטיימינג אפילו זהים.

שתדעו שהבעיה הזאת מאוד נפוצה מאוד ב1.8/2.0 הראשונים שיצאו ב2008-2009.

זה שבארץ כמעט ולא שומעים על זה לא אומר שזה לא קורה (והרבה), במיוחד בTSI של 2008-2009.

לדעתי אתה צריך לפנות ישירות לVW/SEAT, אני כמעט בטוח שהם ייקחו את התיקון על עצמם כי הק"מ שלך מאוד נמוך (זה לא בלאי טבעי..).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

צר לי על צרותיך...

 

אני ממליץ ליצור קשר אם עורך דין ליעוץ וניסוח מכתב לVAG, הסברים על ההתנהגות הבריונית של המוסך וחוסר המקצועיות.

 

לפני כן אולי יש טעם ללכת וליצור קשר אם צ'מפיון עצמם ולראות מה תגובתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטורף מה שהולך פה מותג שכל כך הרבה אוהבים פה עם כל כך הרבה בעיות (גיר, מנוע, מערכת תיזמון) או שהיבואן לא אכפת לו או שפולקוגן שמה זי*. הרבה אנשים שרוצים לקנות את המותג הזה אני ממליץ להם להתרחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטורף מה שהולך פה מותג שכל כך הרבה אוהבים פה עם כל כך הרבה בעיות (גיר, מנוע, מערכת תיזמון) או שהיבואן לא אכפת לו או שפולקוגן שמה זי*. הרבה אנשים שרוצים לקנות את המותג הזה אני ממליץ להם להתרחק.

 

הרכבים של VAG נחשקים בגלל כל הטכנולוגיה שלהם (TSI, DSG). אחרי שנוהגים ברכב כזה קשה מאוד לחזור ל 1600 אטמוספרי עם גיר אוטומט 4 הילוכים.

התקלות הן מחיר הקידמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל, רצועה צריך להחליף כטיפול שגרתי, כל כמה שנים / כמה ק"מ (כל הקודם), עקב בלאי ופוטנציאליות להקרע (עשויה מגומי קשיח).

לחגורה אין צורך בהחלפה, היות ועשויה ממתכת. יש לה (או אמור להיות לה) אורך חיים ארוך עד בלתי מוגבל.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשרת לא נקרעת כ"כ מהר כמו רצועה, בטח ובטח לא אחרי 36K ק"מ לכן אם אמרו לו שהרצועה נקרעה כשיש שרשרת, משהו מסריח כפליים.

 

רק לי נשמע מאוד מוזר שאחרי שאוטו לא מניע, והבחור לא ציין הוא גם לא עשה שום רעש מוזר בהתנעה, על אחת כמה וכמה כשמגיעים למוסך וגם הם מנסים להניע ולא שומעים רעש מוזר, אז פתאום זה טיימינג? ואח"כ זה פתאום מנוע?

 

הריי אם רצועה הייתה נקרעת הוא היה שומע, ואם היה מפגש שסתום בוכנה הוא היה שומע דפיקות.

הייתי מבקש לראות את הרצועה המדוברת - והכי מצחיק אם יתברר שזאת בכלל שרשרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל, רצועה צריך להחליף כטיפול שגרתי, כל כמה שנים / כמה ק"מ (כל הקודם), עקב בלאי ופוטנציאליות להקרע (עשויה מגומי קשיח).

לחגורה אין צורך בהחלפה, היות ועשויה ממתכת. יש לה (או אמור להיות לה) אורך חיים ארוך עד בלתי מוגבל.

 

ראיתי שבמנועים החדשים של VW הם עברו לרצועה, המהנדסים של VW מרגיעים ואומרים שאורך החיים של הרצועה ארוך יותר משל המנוע ורצועת הטיימינג לא תדרוש טיפול.

אני עכשיו מבין למה, לא בעיה לעשות רצועה שמחזיקה יותר מ 3 שנים - אורך החיים של המנוע :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסיוני הפרטי, אם כי בבעיה שונה לחלוטין וקלת ערך באופן יחסי, כדאי מאוד לפנות ליצרן.

והאמת ? מעצבן ל"עלא", גם לשלם עשרות אלפי שקלים מעל המחיר של אוטו חדש כזה היום וגם להתקל במין סרוב שכזה להתייחס למה שנראה, על פניו לפחות, ככשל מכני חמור שבא בהחלט טרם זמנו ועל אף הקפדה מלאה על הוראות התחזוקה השוטפת של היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי שבמנועים החדשים של VW הם עברו לרצועה, המהנדסים של VW מרגיעים ואומרים שאורך החיים של הרצועה ארוך יותר משל המנוע ורצועת הטיימינג לא תדרוש טיפול.

אני עכשיו מבין למה, לא בעיה לעשות רצועה שמחזיקה יותר מ 3 שנים - אורך החיים של המנוע :lol:

 

אתה רואה במקרה של השרשור, שגם לשרשרת טיימינג - עשויות להיות הבעיות והכשלים שלה (שכנראה נובעות מכשל של "גורמי סביבה" - אולי מותחן כפי שמישהו אמר פה קודם).

רצועה, עקב החומרים ממנה היא עשוייה - עדיין עשוייה מחומרים שמתבלים ועל כן דרושה החלפתה ע"פ הוראות יצרן.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי ברכב הטיימינג הוא כל 150 אלף ק"מ או 7 שנים.

וגם אז שהחלפתי טיימינג החגורה היתה במצב טוב וללא סדקים.

 

אולי צ'מפיון מטפלים בנושא בצורה בעייתית, אבל בהנחה שלא המוסך גרם לבעיה בזמן הטיפול, יש פה פגם בייצור וזה לא משנה עם זה שרשרת, חגורה או מותחן.

 

זה שהוא טיפל במוסכי צ'מפיון זאת נקודה לזכותו שיכולה רק לעזור לו בכל העניין.

אבל אני לא רואה שום קשר לאיפה הוא טיפל ברכב, לפחות לא עבור הטיימינג.

 

המון בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את השרשור, כבר אמרתי פעם, אחרי שראיתי מקרוב מאוד (משפחה וחברים קרובים) איזה בעיות יש לאנשים עם מנועי TSI ואת DSG אני פשוט לא מוכן לחשוב על רכישה של כזה, אבל עד היום זה היה עם ה1.2/1.4 ולא 1.8

 

ראיתי שעלו ספקות אם יש שרשרת או רצועה ולא עלתה החלטה סופית, אז צילמתי מסך באוטודאטה, אין הרבה איך להתווכח עם זה, (רק תוודא שאכן זה קוד המנוע שלך)

שרשרת.jpg

שרשרת 2.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מייל ליצרן. אם זו בעיה ידועה ליצרן ושהיבואן הנפלא שלנו מסרב לפתור. מייל ליצרן יספק תשובה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...