Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואו פשוט סיפור עצוב, כמה טמטום יכול להיות לייבואן עם הייצרן הזה ביחד.

 

אני יכול להגיד מניסיון עם BMW, שהיית עם בערך אותו ק"מ וקצת יותר זמן משלך בזמן היבואן "קמור". החליפו לי על חשבונם מדחס של מזגן שעלותו היה בערך כמו המנוע שלך על חשבונם. שילמתי רק 800 ש"ח עבודה.

 

קודם לכן הכנתי את הקרקע ושלחתי מכתב מנומס לBMW העולמית, עם סיפור הבעיה ובקשה להנחיה כיצד לפעול מצידם.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נראה לי שאני מתחיל להתחרט שקניתי לאון (1.8 DSG) עוד לפני שהיא הגיעה אפילו , אני רואה המון שרשורים ותלונות על המנועים והגירים :(

אין צורך להתבאס, ממספר סיבות:

 

* קנית רכב הנותן תמורה מעולה למחירו.

* למעשה, כל השרשור הזה משול לקטטה המונית בין אלפיסטים (הצד שצודק, תמיד) לבין חובבי VAG (הצד שטועה, תמיד), אין לך סיבה להתרגש! זה מתרחש כאן אחת לכמה ימים, בשביל לשמור על כושר ;-) (הדברים נכתבו בהומור, כמובן). בסה"כ אני לא חושב שמישהו רשם פה משהו חדש; התנהלות צ'מפיון מוכרת וכך גם התקלות השונות.

* לגבי המנוע, נכון השרשור מדבר על כשל של מנוע 1.8 כמו זה המותקן ברכב שרכשת, אך דווקא מנוע זה נחשב לאמין (לכל הפחות ביחס לTSI אחרים).

* לגבי הגיר, כיום יש לך 5 שנות אחריות אז אתה מכוסה. כצרכן/לקוח, אין לך סיבה לדאגה (לכל הפחות ב5 שנים הראשונות של אחזקת הרכב, במידה ותחזיק בו יותר מכך).

 

תתחדש ותהנה!

 

-------

 

זה יפה שאתה כל כך החלטי , למרבה הצער זה לא עושה אותך צודק :-)

רגע, היכן הוא טעה? פותח השרשור סיפק תיאור מקרה ושאל כיצד עליו לפעול, וזה מה שענו לו. כל מה שבא אח"כ פחות רלוונטי לשרשור.

 

Cuore Sportivo

 

בינתיים מי שדעתו עוברת עליו הוא אתה וחברייך שקופצים ומשמיצים כל אימת שאיזו שהוא חבר מפרסם בעיה טכנית , החבר בסך הכל מצפה להדרכה ועזרה מהחברים האחרים לא שמישהוא יספר לו כמה חרא האוטו שבבעלותו , מתי ראית אותי משמיץ פה בפורום תוצרת של אלפא לדוגמא שסיפורי הזוועות על האמינות שלה הם דבר ידוע לכל חובב רכב בארץ ובעולם ?

ברשותך, אם תוכל להפנות אותי להשמצות הנוראיות נגד מסדר פולקסוואגן. אגב, סיפורי הזוועות כרגע הם דווקא, כפי שאתה רואה, מהצד הגרמני (מי ידע שהם צרפתים? :shock: ).

 

 

לגבי שאלתך מאין הבטחון בנוגע לטויוטה : 1. מספר הסיפורים ששמעתי 2. חמישה מקרים הידועים לי אישית 3. עובד במורשה טויוטה שאיתו אני נמצא בקשרי חברות שמאושש את ההערכה.

1. אני גם יכול לספר סיפורים, תגיד לי מתי להתחיל.

2. חמישה מקרים...אכן נורא. אגב, רק עכשיו יש איזה שניים או שלושה שרשורים אודות 1.8 TSI, אז אפשר להכריז רשמית על מנוע זה כבלתי אמין בעליל?

3. החבר שעובד במוסך טויוטה טוען שיש יותר טויוטות עם בעיות במנוע מאשר תקלות בתיבות הילוכים ו/או מנועים מתוצרת VW?

 

כפי שכבר הבנת גם אני לא מהחסידים של היבואן וסבור שעליו להשתפר ומהר.

אם כך, מה הבעיה?

 

 

מה שאתה כותב, (שוב) אינו נכון

התיבה הדו מצמדית של פורד, נכנסה רק לאחרונה לשוק

ואילו DSG קיים עוד בגולף דור 5

כמו כן, "פורד פוקוס נמכרת בעולם הרבה יותר מגולף" זה בכלל לא רלוונטי

היות ו DSG קיים בכל רכבי הקונצרן, לא רק בגולף לכן ההשוואה (שוב)

אינה נכונה, היות ועליך להשוות את כלל רכבי VW עם DSG לכלל רכבי פורד

עם התיבה כפולת המצמדים שלהם (אין לי מושג מה כינויה).

אתה רק מחזק את טענותיי, מוצר חדש בשוק בד"כ יהיה בעל אמינות פחות טובה ממוצר ותיק ובדוק. משום מה, בפולקסוואגן זה לא בדיוק עובד כך. נקווה שבדור 7 המצב ישתפר.

אגב, התיבה של פורד קיימת לא רק בפוקוס, ולמען האמת לא רק בפורד.

ולבסוף, אתה (שוב) מתעלם מהעובדה שיש עוד יצרנים חוץ מפורד המייצרים תיבות דו מצמדיות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור קיבל תשובה מכובדת וראויה מסיאט העולמית , בואו מקווה שאכן יעמידו את היבואן על מקומו ושלא יאלץ לשלם עבור התיקון.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Cuore Sportivo

 

הוויכוח אתך עקר , לא הכחשתי אף פעם שיש בעיה עם ה DSG7 (שטופלה ע"י היצרן) בכל מקרי הכשל הללו עדיין לא שמעתי על לקוח אחד ששילם בעבור החלפת המצמדים , אם יש כזה אנא יופע פה ומיד ! התייחסתי להחלפת מנועים ואני עדיין די בטוח שיותר מנועי טויוטה הוחלפו בארץ ממנועי TSI , במקרה ההוא (טויוטה) היצרן הכיר בכשל תכנוני של מעברי המים בבלוק המנוע ואף שינה את הבלוק בשנת היצור העוקבת .

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהם לקחו את המייל שלך ברצינות, אני באמת מקווה שדברים יסתיימו כשורה אחרת זה באמת ביזיון לייצרן ולייבואן.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצוב, עצוב שזה מה שקורה לרוכש רכב חדש בארץ.

 

קודם כל, המוסך נשמע, לכאורה, כלא מקצועי בעליל. והוא מרכזי. :shock:

 

דבר שני, ההתנערות המגעילה. רכב בתול, שהולך לו המותחן של השרשרת טיימינג, זה לא סביר. כמו בסקודה אוקטביה/סופרב שהייתה פה בטכני, וגם שם התנערו.

 

אח"כ אנשים שואלים למה לא לקנות מצ'מפיון.

 

מקווה שסיאט תנער את צ'מפיון טוב טוב, ואז הם ישלמו "לפנים משורת הדין". :?

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפסיקו לחפור את החיים עם הויכוחים שלכם - הם התנהלו פה כבר 200.

פותח השרשור רוצה עזרה בדרך ההתנהלות שלו אל מול צ'מפיון אז אם אין לכם משהו בונה להוסיף בנדון רדו לו מהשרשור.

אח"כ הוא צריך לחפש ב-8 עמודים של חפירות את הפוסטים הבודדים שבאמת עזרו לו פה (מניסיון אישי).

 

לגופו של עניין,

 

כמה טיפים שרואים מהצד ונוטים לפספס בלהט הרגע:

 

  • - יפה עשית שפנית לסיאט העולמית, זה הדבר הראשון שהיית צריך לעשות ברגע שהבנת שמנסים לנפנף אותך.
  • - הצעד השני הוא עו"ד, אולי לשקול לציין במכתב שלו שפנית לסיאט העולמית.
  • - אם הייתי בנעליך ההתנהלות שלי אל מול צ'מפיון מאתה ואילך הייתה מתבצעת אך ורק עם מצלמת וידאו מופעלת (או הקלטה אם זאת שיחת טלפון). תתייעץ גם עם עורך הדין שלך לגבי המהלך הזה הוא ידע לתת מידע יותר מדויק.
  • - חשוב לזכור שאם אתה לא רוצה להיכנס לכל הבלאגן הזה, זאת גם אפשרות! למשל לתת לסיאט העולמית לעשות את שלה, אבל לדעתי הצנועה מכים בברזל כל עוד הוא חם ובכל הכוח.

 

my 2 cents, מקווה שעזרתי.

Bimmer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור היה, יש סיפורים נוספים.

זה היה הקיצוני שבהם.

שמור על השפה שלך בחור, אל תקרא לי שקרן.

 

אני כתבתי בבקשה ש"אל תגזים", דווקא אתה זה שהשתמש במונח "שקרן". יש איזשהו כובע שבוער איפשהו?! כמה קל לכתוב "הסיפור קיים" שהרי המסך סופג הכל והאצבע קלה על המקלדת. אף יבואן או יצרן בעולם לא מתנדב לתקן על חשבונו דברים שהם לא באחריות ונגרמו כתוצאה ישירה מנזק שגרם המשתמש. אולי נורה שרופה כן, אבל לא מנוע באלפי שקלים. וכדי שלא תהיינה שוב אי הבנות בהבנת הנקרא, אני לא כותב שאל תשקר אלא שפשוט תפסיק לבלבל פה את המוח על אגדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני או לא זה מה שקרה.

גם אני הופתעתי מאוד אבל זה אמיתי לגמרי.

אני מניח שלא שומעים סיפורים כאלה כאן טבעו של האדם הוא לפרסם כשפוגעים בו לא כשעושים לו טוב.

באותה הזדמנות, שמעתי מבעל המוסך עוד מספר סיפורים על איכות שירות היבואן הזה ובהצלבה עם הסיפור שראיתי במו עיני יחד עם העדר תלונות על היבואן הזה כאן בפורום אני מאמין לזה לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה מאוד חכמים לאחר מעשה,עצות בשקל ותשובות אמרתי ועשיתי ואלפא וכו ללא תגובה ענינית למקרה

לפי הנתונים שסיפקת אני מאמין שהיצרן יגבה אותך(במידה ולא השמטת פרטים או עובדות)

פניה מידית ליצרן היא הדבר הנכון לעשות כולל העתק למכותב עו"ד שאתה מכיר

אני מאמין שהיצרן יוריד מהעץ את היבואן "המעולה שלנו" ולא תשלם כלל או תשלם סכום סימלי בלבד

נא עדכן אותנו בהמשך הפרשה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי נסיון רע מאד עם צ'מפיון ב2008, כשקניתי סיאט איביזה קופרה חדשה מהסוכנות.

ביום שהוצאתי את הרכב מהסוכנות, ההגה (עור) נפרם, רעשי היגוי נוראיים.

יום למחרת נסעתי לצ'מפיון חוף הכרמל, הזמינו לי הגה וגירזו לי את מערכת ההיגוי.

ביצעתי הרצה לאילת, כמו שצריך, לאחר 2000 ק"מ הרכב התחיל להיכבות באמצע נסיעה (כל הנורות הבהבו), כיבוי והנעה מחדש פתרו את הבעייה אבל רבאק, לאחר עוד כמה מאד ק"מ הקלאטץ החל להחליק, כמובן שהמוסך לא מצא את הבעייה בכיבוי הפתאומי ובהחלקת הקלטץ, טענו שהרדיו שהרכבתי (הרכב הגיע ללא רדיו, סיאט דאגו להוריד את הרדיו המקורי כסטנדרט (כדי לעשות עוד כמה ג'ובות על חשבון הלקוח) גורם לכל הבעיות.

צילמתי להם את הכל קורה בזמן אמת, שום דבר לא עזר, התנערות של חולרות!

שלחתי מכתב מעו"ד, שום דבר לא עזר, מכרתי את הרכב כשהלוח שעונים הראה 4000 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...