Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היה לי נסיון רע מאד עם צ'מפיון ב2008, כשקניתי סיאט איביזה קופרה חדשה מהסוכנות.

ביום שהוצאתי את הרכב מהסוכנות, ההגה (עור) נפרם, רעשי היגוי נוראיים.

יום למחרת נסעתי לצ'מפיון חוף הכרמל, הזמינו לי הגה וגירזו לי את מערכת ההיגוי.

ביצעתי הרצה לאילת, כמו שצריך, לאחר 2000 ק"מ הרכב התחיל להיכבות באמצע נסיעה (כל הנורות הבהבו), כיבוי והנעה מחדש פתרו את הבעייה אבל רבאק, לאחר עוד כמה מאד ק"מ הקלאטץ החל להחליק, כמובן שהמוסך לא מצא את הבעייה בכיבוי הפתאומי ובהחלקת הקלטץ, טענו שהרדיו שהרכבתי (הרכב הגיע ללא רדיו, סיאט דאגו להוריד את הרדיו המקורי כסטנדרט (כדי לעשות עוד כמה ג'ובות על חשבון הלקוח) גורם לכל הבעיות.

צילמתי להם את הכל קורה בזמן אמת, שום דבר לא עזר, התנערות של חולרות!

שלחתי מכתב מעו"ד, שום דבר לא עזר, מכרתי את הרכב כשהלוח שעונים הראה 4000 ק"מ.

 

זה פשוט עצוב שלכזאת חברה יש נציג,יבואן בשם צמפיון .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היה לי נסיון רע מאד עם צ'מפיון ב2008, כשקניתי סיאט איביזה קופרה חדשה מהסוכנות.

ביום שהוצאתי את הרכב מהסוכנות, ההגה (עור) נפרם, רעשי היגוי נוראיים.

יום למחרת נסעתי לצ'מפיון חוף הכרמל, הזמינו לי הגה וגירזו לי את מערכת ההיגוי.

ביצעתי הרצה לאילת, כמו שצריך, לאחר 2000 ק"מ הרכב התחיל להיכבות באמצע נסיעה (כל הנורות הבהבו), כיבוי והנעה מחדש פתרו את הבעייה אבל רבאק, לאחר עוד כמה מאד ק"מ הקלאטץ החל להחליק, כמובן שהמוסך לא מצא את הבעייה בכיבוי הפתאומי ובהחלקת הקלטץ, טענו שהרדיו שהרכבתי (הרכב הגיע ללא רדיו, סיאט דאגו להוריד את הרדיו המקורי כסטנדרט (כדי לעשות עוד כמה ג'ובות על חשבון הלקוח) גורם לכל הבעיות.

צילמתי להם את הכל קורה בזמן אמת, שום דבר לא עזר, התנערות של חולרות!

שלחתי מכתב מעו"ד, שום דבר לא עזר, מכרתי את הרכב כשהלוח שעונים הראה 4000 ק"מ.

אני מצטער בשבילך.

 

 

"שלום לכולם,

 

 

אני מוכר את האיביזה CUPRA שלי לאחר חצי שנה של שימוש (נקנתה ביוני 2007),

 

האוטו עם 5500 ק"מ, ללא כל שיפורים למיניהם.

 

תוספות:

 

גג שמש, ציפויי ניקל בפתחי אוורור, מגני סף דלת מקוריים, צבע שחור מאט.

 

נמכרת עקב שלילה, ללא שום תאונות או שריטות!!! (הרכב נמצא בחנייה פרטית)."

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתנאל, בוא לא נהיה תמימים.

 

עבר זמן מאז הקופרה שלך אז אפשר לדייק קצת, אתה לא יכול להגיד שהשארת אותה סטנדרטית במיוחד, וגם לא בדיוק ריחמת עליה.

 

מי שקונה קופרה, קונה אותה לא בשביל לנסוע לסופר וחזרה.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מביך.

 

גם להשחיל את מי שמוכרים לו.

גם ל"שפר " עם צ'יפ (ואולי עוד תוספות) ולנסות לסחוט את היבואן בצורה "תמימה".

גם לעבוד על חברי הפורום שוב.

גם להכפיש את היבואן לאחר כמה שנים (כשאתה יודע את האמת).

 

למה זה טוב?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט עצוב שלכזאת חברה יש נציג,יבואן בשם צמפיון .

 

איך אתה מרגיש עכשיו?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

לצערי, הלקוח אינו מדייק בתיאור המקרה וחבל.

הרכב לא טופל באופן סדיר עפ"י הנחיות היצרן, אין חובה לטפל ברשת אבל כן יש חובה לטפל ברכב כנדרש.

לא נאמר ללקוח שעליו לשלם 10,000 ש"ח - נאמר שרק אחרי הורדת ראש מנוע יהיה ניתן להבין את סיבת הנזק ובהתאם להחליט על המשך טיפול.

 

לצ'מפיון מוטורס אין רצון ועניין להקשות עם לקוחותינו ולמנוע אחריות יצרן.

 

כפי שהוסבר ללקוח, אנו נעשה את המירב כדי לעזור.

 

יום טוב,

הילה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הטיפולים בוצעו בצ'פיון בזמן ולפי הספר ולא נחסך שקל אחד. גם כאשר היה צריך לעשות טסט לאוטו הייתי משאיר להם אותו והם היו דואגים לזה.

 

לצערי, הלקוח אינו מדייק בתיאור המקרה וחבל.

הרכב לא טופל באופן סדיר עפ"י הנחיות היצרן, אין חובה לטפל ברשת אבל כן יש חובה לטפל ברכב כנדרש.

 

.....

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עבר את כל הטיפולים בזמן, כולם במוסכים מורשים. היועץ שירות במוסך בחוף שמן נקב במחירים שרשמתי. אם הוא היה אומר שצריך לבדוק קודם מן הסתם לא הייתי מוציא את הרכב מהמוסך.

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא טופל באופן סדיר עפ"י הנחיות היצרן' date=' אין חובה לטפל ברשת אבל כן יש חובה לטפל ברכב כנדרש.[/quote']

 

גם אם נגיד שהרכב לא טופל באופן סדיר עפ"י הנחיות היצרן, הגיון שלי אומר שאם היצרן גילה כשל סדרתי במנוע כמו שעולה מהמקרה הזה, הרי שעל היבואן ליצור קשר עם בעלי הרכבים הרלוונטים/להוציא הודעה לעתונות ולעדכן את בעלי הרכבים בכשל ובאפשרויות התיקון. וזאת על מנת לצמצם נזקים שעלולים להופיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקוח יקר,

 

מיותר לחזור על הדברים שנאמרו בשיחתנו המשותפת.

אין לי כל עניין להתנהל בדפי הפורום.

את מלוא השירות תקבל מאיתנו במרכז השירות בחיפה.

 

תודה,

הילה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...