Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר חוות דעת על הסוניק 1.4 חדשה, 0 ק"מ, שמוצעת כאן בפורום ב-75K ?

מדובר ללא ספק בסופר מיני האוטומטית הזולה בישראל (בהפרש של עשרות אלפי שקלים....).

פורסם

עוד מידע על הרכב-

שברולט סוניק 1.4 LS :

101 כ"ס, 6 הילוכים טיפטרוניק, 6 כריות אויר, עיגוני ISOFIX, התראה על אי חגירת נוסעים, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית ESP, גלגל הגה מתכוונן למרחק (טלסקופי) , צמיג 195/65R15, רדיו דיסק MP3 מקורי, כניסת AUX, כניסת USB, ארבע רמקולים, מערכת שמע נשלטת מגלגל ההגה, משענת יד לנהג, ידית הילוכים בשילוב כרום, חלונות חשמליים לנהג ולנוסעים, מערכת בקרת שיוט, פנסי הלוגן קדמיים, פנסי ערפל קדמיים, ספויילר אחורי ספורטיבי, פגושים בצבע הרכב, מראת צד חשמלית מחוממת בצבע הרכב, ועוד...

 

למה שלא תתאים נסיעת מבחן פשוט?

פורסם
עוד מידע על הרכב-

שברולט סוניק 1.4 LS :

101 כ"ס, 6 הילוכים טיפטרוניק, 6 כריות אויר, עיגוני ISOFIX, התראה על אי חגירת נוסעים, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית ESP, גלגל הגה מתכוונן למרחק (טלסקופי) , צמיג 195/65R15, רדיו דיסק MP3 מקורי, כניסת AUX, כניסת USB, ארבע רמקולים, מערכת שמע נשלטת מגלגל ההגה, משענת יד לנהג, ידית הילוכים בשילוב כרום, חלונות חשמליים לנהג ולנוסעים, מערכת בקרת שיוט, פנסי הלוגן קדמיים, פנסי ערפל קדמיים, ספויילר אחורי ספורטיבי, פגושים בצבע הרכב, מראת צד חשמלית מחוממת בצבע הרכב, ועוד...

 

למה שלא תתאים נסיעת מבחן פשוט?

 

 

אחל'ה רכב, בעבודה שאני עובד בה יש לי 4 אנשים שהביאו להם את הרכב כרכב ליסינג. אם מה שכתבו פה למעלה זה באמת האבזור

אז שווה כל שקל, הבעיה היא באמת שיש המון כאלה מפוזרות כרכבי ליסינג והשכרה וזה מבאס. לשיקולך .

אוטו-מאניה :-)

פורסם

קח בחשבון צריכת דלק גבוהה ובעיה עתידית במכירת הרכב, עקב ריבוי של הדגם הנ"ל בחברות הליסינג.

תבצע נסיעת מבחן ותחליט. אני לא בטוח שהיא האופציה הכי טובה שישי.

פורסם

הסוניק לא נמכרה בכמויות גבוהות לחברות הליסינג.

כיום יונדאי אקסנט בת 4 יוצאת ליסינג עולה בסביבות 40,000 שקלים.

 

אני מאמין שזה יהיה המחיר של הסוניק אם הוא ירצה למכור אותה עוד 4 שנים.

ככה שמדובר בהפסד של כ-35,000 שקלים, ביחס לרכבים אחרים זה לא הפסד גדול כל כך.

 

חוץ מזה מדהים לראות את ההבדלים בין האוויאו לסוניק, בייחוד בתחום הבטיחות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
קח בחשבון צריכת דלק גבוהה ובעיה עתידית במכירת הרכב, עקב ריבוי של הדגם הנ"ל בחברות הליסינג.

תבצע נסיעת מבחן ותחליט. אני לא בטוח שהיא האופציה הכי טובה שישי.

גם אני קיבלתי כזו בעיסקת ליסינג תפעולי.

והאמת, הופעתי לטובה.

הסוניק חולקת פלטפורמה משותפת עם האופל קורסה וגם מנועה די דומה, אך יש לה תיבה בת 6 הילוכים, מעצבנת במצב אוטומטי ויעילה בשימוש ידני.

בניגוד למרבית המכוניות היום, לסוניק 1.4 יש הגה כוח הידראולי, 2.7 סיבובים מנעילה לנעילה, מפתיע בהחלט לטובה.

צריכת הדלק סבירה בעיר וסבירה + מחוץ לעיר.

במחיר שבו היא מוצעת כיום היא מהווה עיסקה מצויינת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם זה הדגם המאובזר , אז הוא שווה כל גרוש ב 75. ד"א הוא גם נותן לנו אינדיקציה אמיתית לעלות הרכבים האלו ליצרן שבמחירון הן נמכרות ב 100-110 אלף ש"ח והוא מוכר ב 75 ועדיין מרוויח. אח אח אח :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אחרי שנסעתי בסוניק, הבנתי שאין לרכב הזה שום קשר לאוואו היוצא. הייתה לי לבהשכרה סוניק 1600 2011 - רכב נוח בטירוף ויציב. אחרי שמתרגלים לגיר (אגב, הוא שופר בהרבה בדגם 2013), חווית נהיגה לגמרי חיובית. אחרי סוניק, לא רציתי לחזור לפיאסטה שלי (שמרגישים בה כמו בעגלה נמוכה אחרי סוניק).

פורסם

אני מבולבל .

בכל מבחני הדרך שנעשו בארץ לסוניק הדעות חלוקות .

חלק טוענים נוחה חלק לא,חלק טוענים צריכת דלק ממוצעת חלק טוענים צריכה גבוהה מאוד, חלק טוענים איכות חומרים סבירה חלק טוענים איכות חומרים מזעזעת ,חלק טוענים כיפית לנהיגה וזריזה חלק לא בקיצור אין תמימות דעים בנוגע לרכב.

אני מתעניין בדגם ההצבק 1.6 ברמת האבזור הגבוהה המוצעת ב 80K לחברי הפורום מדגם 2012 יד 1 0 ק"מ. על פניו במחיר הזה נשמע כדיל לא רע למכונית אוטומטית אך אני באמת לא מצליח לגבש דיעה עוד לפני בכלל שלקחתי לנסיעת מבחן בקיצור אני מבולבל .

האם כחבילה במחיר המוצע מדובר בדיל טוב?

האם נהגים בעלי הרכב יכולים להעיד לגבי צריכת הדלק?

האם השילוב של מנוע והגיר בשנתון זה באמת לא משהו?

האם מול מאזדה 2 דינמיק (הדגם המאובזר) שניתן לרכוש מליסינג יד 2 0 ק"מ ב 85K זה דיל טוב?

אשמל לתגובות.

יום נעים ותודה .

פורסם
אפשר חוות דעת על הסוניק 1.4 חדשה, 0 ק"מ, שמוצעת כאן בפורום ב-75K ?

מדובר ללא ספק בסופר מיני האוטומטית הזולה בישראל (בהפרש של עשרות אלפי שקלים....).

 

אפשר לקבל פרטים לגבי ההצעה אותה ציינת - של שברולט סוניק חדשה ב- 75K?

מי מציע?

איזה דגם?

צבעים?

פרטי העסקה?

 

תודה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
אני מבולבל .

בכל מבחני הדרך שנעשו בארץ לסוניק הדעות חלוקות .

חלק טוענים נוחה חלק לא,חלק טוענים צריכת דלק ממוצעת חלק טוענים צריכה גבוהה מאוד, חלק טוענים איכות חומרים סבירה חלק טוענים איכות חומרים מזעזעת ,חלק טוענים כיפית לנהיגה וזריזה חלק לא בקיצור אין תמימות דעים בנוגע לרכב.

אני מתעניין בדגם ההצבק 1.6 ברמת האבזור הגבוהה המוצעת ב 80K לחברי הפורום מדגם 2012 יד 1 0 ק"מ. על פניו במחיר הזה נשמע כדיל לא רע למכונית אוטומטית אך אני באמת לא מצליח לגבש דיעה עוד לפני בכלל שלקחתי לנסיעת מבחן בקיצור אני מבולבל .

האם כחבילה במחיר המוצע מדובר בדיל טוב?

האם נהגים בעלי הרכב יכולים להעיד לגבי צריכת הדלק?

האם השילוב של מנוע והגיר בשנתון זה באמת לא משהו?

האם מול מאזדה 2 דינמיק (הדגם המאובזר) שניתן לרכוש מליסינג יד 2 0 ק"מ ב 85K זה דיל טוב?

אשמל לתגובות.

יום נעים ותודה .

 

אז למה שלא תתאם נסיעת מבחן ותתרשם בעצמך?

אין חכם כבעל ניסיון.

פורסם
אפשר לקבל פרטים לגבי ההצעה אותה ציינת - של שברולט סוניק חדשה ב- 75K?

מי מציע?

איזה דגם?

צבעים?

פרטי העסקה?

 

תודה.

 

הטרייד אין של UMI, ההצעה:

שברולט סוניק 1.4 0 ק"מ 4 דל' ,מחיר : 79 אלף ש"ח כולל אגרת רישוי וקודנית .

סוניק 5 דלתות 1.6 0 ק"מ – 80,000 ₪ , 3 שנים אחריות מלאות או 100,000 ק"מ.

סוניק 5 דלתות 1.4 0 ק"מ , 75,000 ₪ , 3 שנים אחריות מלאות או 100,000 ק"מ.

הרכב הוא מודל 2012 עם 0 ק"מ.

יש לנו כמה בודדים, החלטנו להציע לחברי הפורום.

מדובר ברכב יד 1

פורסם

מניסיון עם סוניק 1.4 2012 (בהשכרה) לתקופה של בערך חודש במצטבר, אני יכול להעיד שמדובר ברכב סה"כ נחמד מאוד.

מגיע עם אבזור רב כבר בגירסת הבסיס האוטומטית, רדיו דיסק MP3 מקורי + דיבורית BT וחיבור USB בתא הכפפות, חיבור AUX גם קיים כמובן ושליטה מההגה.

פנסי ערפל קדמיים, בקרת שיוט ומגביל מהירות קיימים גם הם, אם כי המגביל מהירות רק מצפצף כשאתה עובר את המהירות שקבעת לו ולא באמת מגביל אותך.

 

האוטו מרגיש יציב על הכביש ודי מרווח לרכבים בסגמנט הזה, אבל ב1.4 זה מרגיש שהגיר ממש מסרס את המנוע (שתחת עומס רועש ברעש מצועצע יותר ופחות "ספורטיבי")

הוא לפעמים לא סגור על עצמו ומחליף הילוכים בלי קשר לקצב הנסיעה (קרו לא מעט פעמים שאחרי עצירה ברמזור הורגשה החלפה בין 2 ל-1 כמה שניות אחרי שכבר עצרתי)

מצב טיפטרוניק שונה ממה שרגילים אליו (הבנתי שגם בפוקוס החדשה זה כך) כשבעצם אין מסילה נפרדת ל(+) ו(-) אלא רק מצב נוסף בבורר (M) וכפתור בצד עם (+) ו(-), לא הכי נוח אבל אפשר להתרגל.

 

אבל כמו שנאמר קודם, הכי טוב לדעתי שתעשה נסיעת מבחן וככה תראה ת'כלס מול מה אתה עומד ואם זה מתאים לך.

בהצלחה! ^_^

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...