Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מתלבט איזה רכב ליסינג לקחת.

 

נקודה הכי חשובה - בטיחות

לאחר מכן - נוחות

ולבסוף - חיסכון בדלק (מוגבל חודשית בסכום מסויים)

 

אשמח לדירוג של שלושה רכבים מתוך הרשימה לפי שלושת הקריטריונים, מכיוון שלבסוף גם העיצוב החיצוני ובעיקר הפנימי ישפיע (יעשה ע"י לאחר מיון של כל הרשימה).

 

* גם איבזור עשיר ומעניין בדגם מסויים יכול להיות "פלוס" אבל לא על חשבון בטיחות.

 

האפשרויות הן:

 

יונדאי I20 דגם אינספייר 1.4 אוטו'

קיה ריו LX אוטו' דגם חדש

יונדאי I25 אינספייר 1.4 אוטו'

יונדאי I30 אינספייר 1.6 אוטו'

טיוטה קורולה סאן פלוס 1.6 אוטו'

יונדאי I30 CW אינספייר 1.6 אוטו'

יונדאי I35 אינספייר 1.6 אוטו'

קיה פורטה LX דגם חדש

פיג'ו 301 אקטיב

רנו פלואנס קומפורט 1.5 טורבו דיזל

פורד פוקוס 1.6 טורר

פולקסוואגן ג'טה 1.2 טרנדליין

סקודה אוקטבייה אמביאנט 1.2 TSI

 

* מימדי הרכב לא פונקציה מבחינתי (ככה שI20 ופוקוס טורר מבחינתי על אותו משקל, במידה והן עומדות בדרישות)

 

תודה

אופיר

פורסם

הפלואנס לא נבחנה במבחני ריסוק רשמיים, אבל האבזור הבטיחותי מלא וכולל 6 כריות אוויר, ABS וESP,

מבחינת שני הפרמטרים האחרים - צריכת דלק ונוחות, היא אכן עונה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מה הק"מ השנתי אשר אתה אמור לגמוא עם הרכב?

יש לזה השפעה ישירה על הרכב המומלץ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני מניח ש 13,500 בשנה

אולי קצת פחות

 

שנה הבאה זה יגדל כנראה לכיוון ה 15,000

 

אם כך כלכלית לא שווה לך כלל לקחת רכב בליסינג, נקודת האיזון היא כ 20K בשנה , בק"מ נמוך כמו שאתה מבצע עדיף לרכוש רכב חדש ואו משומש ולהתמקח על השתתפות המעסיק בהוצאות הרכב.

שווי השימוש והפגיעה בתנאים הסוציאלים אינם כדאים לאור הנסועה הנמוכה שלך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

השתתפות המעסיק בהוצעות זה לא אופציונאלי.

וגם לרכוש רכב חדש כרגע זו לא אופציה מסיבות כאלו ואחרות.

 

בהנחה שבכל זאת אני בוחר בליסינג,

ולפי הדרישות שלי מהרכב, מה בכל זאת כדאי לי לקחת?

פורסם

אני מנחש שאתה לא צריך רכב משפחתי גדול (אחרת היית מציין זאת).

לכן אני ממליץ על רכב קומפקטי, היונדאי i30 החדשה ניראת מצויין,בטוחה, נוחה ובעלת צריכת דלק טובה לצד ביצועים טובים ואיבזור נדיב בגירסת הליסינג (כלל גג פנורמי).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

היי,

מתלבט איזה רכב ליסינג לקחת.

 

נקודה הכי חשובה - בטיחות

לאחר מכן - נוחות

ולבסוף - חיסכון בדלק (מוגבל חודשית בסכום מסויים)

 

אשמח לדירוג של שלושה רכבים מתוך הרשימה לפי שלושת הקריטריונים, מכיוון שלבסוף גם העיצוב החיצוני ובעיקר הפנימי ישפיע (יעשה ע"י לאחר מיון של כל הרשימה).

 

* גם איבזור עשיר ומעניין בדגם מסויים יכול להיות "פלוס" אבל לא על חשבון בטיחות.

 

האפשרויות הן:

 

יונדאי I20 דגם אינספייר 1.4 אוטו'

קיה ריו LX אוטו' דגם חדש

יונדאי I25 אינספייר 1.4 אוטו'

יונדאי I30 אינספייר 1.6 אוטו'

טיוטה קורולה סאן פלוס 1.6 אוטו'

יונדאי I30 CW אינספייר 1.6 אוטו'

יונדאי I35 אינספייר 1.6 אוטו'

קיה פורטה LX דגם חדש

פיג'ו 301 אקטיב

רנו פלואנס קומפורט 1.5 טורבו דיזל

פורד פוקוס 1.6 טורר

פולקסוואגן ג'טה 1.2 טרנדליין

סקודה אוקטבייה אמביאנט 1.2 TSI

 

* מימדי הרכב לא פונקציה מבחינתי (ככה שI20 ופוקוס טורר מבחינתי על אותו משקל, במידה והן עומדות בדרישות)

 

תודה

אופיר

אני הייתי עושה נסיעת מבחן על ויונדאי35 פורטה גטה אוקטבביה ופלואנס

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

אני הייתי הולך על הרנו,קודם כל צריכתהדלק הנמוכה ביותר,ובהפרש לא קטן,מבחינת נוחות היא מספר אחד ברשימה,ומנוע הדיזל עדיף בביצועים שלו על בנזין אטמוספרי כמעט בכל השוואה.

×
×
  • תוכן חדש...