Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

יש לחבר שלי בעיה שצצה לא מזמן לאחר שנה וחצי שלא היתה ...

כשהאוטו מונע , ובאת חיבור RCA לערוצים של הרמקולים , מתחיל להיות מן רעש של מנוע ברמקולים, וכשהווליום על אפס ומעבירים אותו על 1 אז שומעים מן פיצוץ כזה, מה זה יכול להיות ? מאיפה זה בא ואיך איפשר להפטר מזה, מאוד מעצבן ...

תודה לכל העוזרים ושנה טובה לכולם !

מש"ק זרזור

פורסם
FAQ -רעש אלטרנטור.
לפי תיאור הבעיה לא היתי קורא לזה רעש אלטרנטור,

תן לי לנחש, זה גם קורה כשהרכב אינו מונע ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
לפי תיאור הבעיה לא היתי קורא לזה רעש אלטרנטור,

תן לי לנחש, זה גם קורה כשהרכב אינו מונע ?

לא, להפך רק כשהרכב מונע זה קורה ! אנחנו בבעיה, הרעש מציק במיחד מתי שמשחקי בכיוונים של הרמקולים, מתי שעושים כיבוי למכשחר וכו' ...

מש"ק זרזור

פורסם

ניסוי קלוש, אבל היתי מנסה

הייתי מוציא את הפאנל החוצה, לוקח כבל RCA אחר, מעביר אותו מהפאנל ישירות להגברה מאחורה, (דרך הסלון של הרכב.)

ובודק אם הבעיה נשארה, או נעלמה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
כשאתה לוחץ על הגז הרעש גובר?
כן אבל לא ממש גובר, במיוחד כשהמוזיקה בעוצמה גבוהה אז לא שומעים את הרעשים כמעט

מש"ק זרזור

פורסם

לדעתי זה רעש אלטרנטור,אבל לפני שאתה קונה משתיק רעשים תעשה מה שמיקמיק המליץ.

ותעבור על כל החוטים תוודא שהם לא חתוכים או פגועים.תבדוק שהמגבר לא נוגע במתכת חשופה שמחוברת לשלדת הרכב.

פורסם

לא היתי ממליץ על משתיק רעשים, העידו בעבר על טיבם והוא לא טוב ולא שווה את המחיר שאתה משלם בסאונד שלך.

אכן היתי ממליץ לעשות "וידוי הריגה" ומנתק רכיבים ברכב , כמו אלמנטים , או סאבים, ובודק אם הבעיה ישנה או נעלמת.

אותו דבר לגבי החיווט לוודא שהוא תקין, ואינו מעיד על ליקוי כל שהו כמו פצע בבידוד..

לגבי המגבר שנוגע בשילדה, כל עוד זה מגבר מבית "סביר" לא צריכה להיות שום בעיה כזאתי, לפחות לא כזאתי שאני נתקלתי בה, או כל אחד מהחברים שלי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...