Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

האם הדיטיילרים התותחים כאן....יודעים להגיד אם זה מותג שווה?

למשל זה שעולה 499 ש"ח

 

זה למשל של KARCHER החברה הטובה בעולם = גם עולה 499

 

אבל ללא אביזרים של מיכל ואקדח הקצפה שעולה

http://www.polack.co.il/item-print.asp?Item_ID=2184

 

כלומר רק 100 ש"ח יותר? למותג הטוב בעולם

==========================================

"There's even more innovation ahead of us,

than there's behind us..." (Jeff Bezos - Amazon)

פורסם

 

וואלה?....עכשיו אני מבין למה קוראים להם וואלה :wink::lol:

 

בכל מיקרה השאלה היא:

1 אם 120 לעומת 100 זה הבדל משמעותי?

2. האם אלו מכונות מספיקות ו"מפנקות" לשטיפה שבועית טיפוסית? או סתם צעצוע שדומה לצינור פשוט עם לחץ סביר?

3. והעיקר ===האם ללכת על המותג הנחשב? כי זה יוצא אותו מחיר כולל החלקים לקצף

 

:?:

==========================================

"There's even more innovation ahead of us,

than there's behind us..." (Jeff Bezos - Amazon)

פורסם

לא הסתכלתי יותר מידי , אבל אתם מתייחסים ללחץ בלבד וזו טעות , חשוב גם להתייחס לספיקת מים (l/hr) .

לגבי 120 מול 100 כן , זה הבדל משמעותי אבל גם עם ה-100 תוכל להסתדר כנראה (לא , זה לא כמו צינור מים , אבל גם לא ממש לחץ גבוה) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
האם למכונה יש צינורית שתשאב את מקור המים מדלי לצורך העניין? או שזה רק בחיבור ישיר עם צינור?

שאלה מעניניים, יש למישהו תשובה?

פורסם

לא יכול לענות לגבי כל מכונה , המכונות של KARCHER יצליחו לשאוב מדלי בתנאים אופטימליים (צינור קצר , בלי פיתולים) - אם אין צינור \ מיכל נורמאלי הייתי מוותר .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
לא יכול לענות לגבי כל מכונה , המכונות של KARCHER יצליחו לשאוב מדלי בתנאים אופטימליים (צינור קצר , בלי פיתולים) - אם אין צינור \ מיכל נורמאלי הייתי מוותר .

מהו מיכל נורמלי?

פורסם

כתבתי את זה יותר כדי לסייג , כי זו אחת הדרכים בהן עובדים דיטיילרים ניידים .

בכל מקרה כל כלי שמכיל כמה עשרות ליטרים ויש לו נקודת ניקוז תחתונה (ברז) יתאים , יש המון סוגי מיכלים שיתאימו ותמיד אפשר "לקמבן" אחד עם ברז פלסטי פשוט .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:


×
×
  • תוכן חדש...