Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מתלבט מה לעשות ואשמח להמלצות.

אני מתכוון לשדרג את המערכת באוטו (החדש).

לגבי ה HU כבר פתחתי שרשור נפרד. כעט השאלה היא לגבי הרמקולים.

 

יש לי בבית (עוד מימי הרכב הקודם, שוכבת בארון כבר כ 3 שנים) מערכת שלמה שמאוד אהבתי אז.

כוללת:

- מגבר (אני חושב קראנצ', 600 ואט, 4 ערוצים)

- סאב (בזוקה מקורי, 6")

- קומפוננט לאנזר VB 5.25.

 

המגבר והסאב משנת 2005

הקומפוננט מ 2003.

 

עד 2009 כל זה עבד ברכב. ב 2009 עם מכירת הרכב זה ירד ונכנס לארון בו זה נמצא עד עצם היום הזה.

את המגבר והסאב לא רוצה להחליף. אבל חושש שהקומפוננט כבר די מת.

 

האם אני טועה והוא יעבוד בסדר?

 

אם לא, מה ממליצים? בערך באותה רמת איכות. תקציב - עד 700 ש"ח בערך.

 

 

תודה מראש, טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

תאחד שרשורים עם הבקשה שלך לרדיודסיק.

הבנתי שיש לך 1500 +700 = 2200 שח תקציב

במחיר הזה הייתי הולך על :

Pioneer DEH4450BT

קלריון CZ302

 

ואחד מהקומפוננטים הבאים:

FOCAL PS165

P6560C JBL

Rainbow SAX 265.20

MOREL VIRTUS

TSD1720C Pioneer

hybrid audio imagine

פורסם

תודה על ההמלצה :)

לגבי איחוד שרשורים - מבחינתי אלו שני נושאים שונים, שכן יש לי בבית HU של פיוניר שעבד לי מעולה אך היה ללא תמיכת BT.

אם אני לא מוצא משהו שנותן לי תמיכת BT מלאה - אני משאיר את הקיים. (ודואג לאיזו דיבורית).

 

לגבי הקומפוננט:

וואחד רשימה. מה ההבדלים ביניהם?

איך אני מוצא את דרכי בחושך של המבחר הזה? :roll:

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

זו רשימה של קומפוננטים הטובים ביותר לדעתי בגודל 6.5 אינצ

בטווח המחיר של 1200 שח ומטה שניתן להשיג בארץ ,מה יותר טוב.? זה עניין של טעם אישי.

 

אגב אם המאזדה 3 שבתמונה היא הרכב המדובר

הרמקולים ברכב הזה הם בגודל 5X7 אינצ

 

אתה יכול לשקול גם קומפוננטים בגודל הנ"ל או בגודל 6X8 שגם ניכנסים שם.

קומפוננט בגדלים הנ"ל יתן יותר באס מקומפוננט 6.5 אינצ.

פורסם

המזדה זה מה שהיה פעם...

 

הרכב המדובר הוא רנו קליאו ידנית. והיא עוד לא אצלי אלא אצל היבואן.

למיטב ידיעתי שם זה 5.25...

 

 

אתה אומר "העדפה אישית". לא שמעתי אף אחד מהנ"ל. אני יודע שלפני עשור לא באמת היה מקום לשמוע בו את הרמקולים שרצית לקנות.

היום כבר יש?

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

אני מבין שאתה מדבר על מודל 2013

אני לא יודע מה המידה שם ,תברר בוודאות.

 

היום אין כמעט מקומות שיש בהם תצוגה של רמקולים

על אחת רמקולים ברמה הנ"ל.

 

אתה יכול להגיע למפגשי פורום שם אולי תתקל באחד מהסטים הנ"ל.

 

או שאתה יכול לציין איזה סוג מוזיקה אתה שומע

ואני כבר אמליץ לך לפי דעתי מבניהם.

 

אגב ביחס ללאנזר VB כול הסטים הנ"ל לפחות 2 רמות מעל.

פורסם

OK, בו ננסה בשיטה הזו :)

 

בעיקר פופ על סוגיו (סוג של 100FM/99FM ונספחיו). אני לא אודיופיל, ולא מתיימר להבין יתר על המידה במוזיקה.

 

 

לפעמים זה יכול לגלוש גם לכיוון הקלאסי והרוק (קל).

 

מה מומלץ בכזה מצב?

 

תודה רבה על העזרה, אגב.

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

×
×
  • תוכן חדש...