Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה שאוכל להעביר את הבעיה בצורה הברורה ביותר.

בזמן האחרון כשאני נוסע ולא משנה באיזו מהירות,הרכב מתחיל לרעוד קצת והגז לא מגיב והרכב מאבד מהירות בהדרגה,עד שאני לוחץ על הקלאץ',ואז זה נעלם וחוזר חלילה.

אני חייב לציין שיש תקופות שזה לא מופיע בכלל ויש ימים רצופים שזה לא נפסק.

מה יכולה להיות הבעיה?

משאבת דלק?

בעיית חשמל?

 

תודה לעונים ואשמח לקבל כמה שיותר פרטים מדוייקים כי ברצוני להמנע ממוסך!

 

יום טוב

פורסם

שלום רב !

סכוי רב שהבעייה כרוכה בהספקת דלק לקויה, לחץ דלק נמוך, ו/או מסנן דלק סתום.

ברגע שאתה לוחץ על דוושת הקלאץ, תיבת הלוכים עוברת לסרק, המנוע מפסיק להתאמץ, אתה בוודאי באותו רגע מוריד את הרגל מדוושת התאוצה, ולכן הרעידות מפסיקות.

לא מהנמנע שהבעייה קשורה גם למגע חשמלי רופף של החיווט החשמלי.

להמנע מלהכנס למוסך, זה כמו לסבול מכאב שינים, ולהמנע מלהכנס לרופא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה על התגובה המקצועית!!

שזה צץ באותו יום נסעתי למוסך וכשהמוסכניק עשה סיבוב אז חוק מרפי נכנס לפעולה :)

הכל היה בסדר ושום דבר לא רעד ולא כלום.

ניסיתי להסביר ו אבל הוא אמר שהוא צריך להרגיש את זה כדי לאבחן את הבעיה.

אם אני מגיע עם רכב שעל פניו לא עושה בעיות באותו רגע נתון מה הוא צריך לבדוק?

איך הוא עולה על הבעיה בעצם

 

ואשמח לקבל כתובת של מוסך מומלץ ולא יקר באזור נתניה חדרה והסביבה!!

פורסם

כנראה שלא תוכל להמנע מבדיקת דיאגנוסטיקה כדי לאבחן את התקלה, אבל, בהמשך לדברים שצביקה כתב אני הייתי בוחן אפשרות של חיישן מצב מצערת שמוציא נתונים שגויים למחשב הרכב ולכן המזרקים לא עובדים באופן תקין. עוד כיוון יכול להיות דליפת ואקום.

×
×
  • תוכן חדש...