Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Superchips לרכב לא מוגדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מחפש בכל צורה לתת קצת יותר כח ל 138 סוסים שיש היום ל Z3 מנוע 1.9

מעבר לשיפורים הקטנים של דוד אחורי, קיט יניקה שאולי לא מוספים סוסים , אלא קצת מומנט לפחות בסלד הנמוך

יש את הקיטים / תוכנות ניהול למנועים לא מוגדשים:

 

http://www.superchips.co.uk/search?make=3&fueltype=1&model=276&variant=870

 

יש גם את התכנה של אפסולוט (שם הם מצהירים שהסטוק מגיע עם 118 סוסים (שזה עבור מנוע 1.8 ..))

 

שאלתי:

האם שווה להשקיע את הכסף בשיפור הזה ולו רק בגלל תוספת המומנט בסלד הנמוך :

 

http://www.superchips.co.uk/curves/bmwz319.pdf

 

העלול באמת נמוכה ביחס לשאר השיפורים שכבר הושקעו ברכב.

 

אם כן, האם משהו הזמין מהם את הקופסא באופן ישיר?

תודה

פורסם

יש לך עוד כמה אופציות:

http://www.gforcechips.com/bmwz3.aspx

http://www.tuningwizard.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=993

 

מה שלא תבחר, במקומך הייתי מעלה את הרכב לדיינו לפני התוכנה ואחרי התוכנה בכדי לראות אם באמת עלה ההספק.

קח בחשבון שאם המנוע לא במצב טוב מאוד, כמעט ולא תראה הבדל, לכן כדאי לעשות יישור קו קודם.

פורסם
יש לך עוד כמה אופציות:

http://www.gforcechips.com/bmwz3.aspx

http://www.tuningwizard.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=993

 

מה שלא תבחר, במקומך הייתי מעלה את הרכב לדיינו לפני התוכנה ואחרי התוכנה בכדי לראות אם באמת עלה ההספק.

קח בחשבון שאם המנוע לא במצב טוב מאוד, כמעט ולא תראה הבדל, לכן כדאי לעשות יישור קו קודם.

 

תודה.

נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי.. יכול להיות תוספת של 40 סוסים ל 138 , מנוע לא מוגדש? משהו מכיר או התנסה עם הצ'יפים הללו?

 

הרכב במצב מכני מעולה , גם בבדיקה וגם ביישור קו ( למכונאי ניתן צ'ק פתוח לבדוק הכל והוא חזר עם החלפה וחיבור מקשר אחורי).

 

שוב, אשמח לקבל 40 כ"ס נוספים, האם זה אמיתי?

פורסם

זה עד 40 כ"ס המקרה הטוב.. בפועל זה אולי 8-12 כ"ס.

הכל תלוי לאן אתה מכוון, לא תקבל 50 כ"ס עם צ'יפ וכל המסביב, אם זה התוספת שאתה מחפש אז רק סופרצ'ארגר יענה לך על הדרישות.

פורסם

שוב, אשמח לקבל 40 כ"ס נוספים, האם זה אמיתי?

לא. הדברים האלו משנים את הקריאה של חיישן חום האוויר כדי לגרום למחשב להזריק כמות שונה של דלק. שום טוב לא יצא לך מזה, ו-40 כ"ס בודאי שלא. נזק למנוע ו/או לממיר, לעומת זאת, בהחלט יתכן.

 

לשיקולך.

 

דני

פורסם

גם אם היית מקבל 40 סוסים לא תרגיש אותם כמו שתקבל 40 סוסים מטורבו, זה 40 סוסים נטולים מומנט ... דחיפה חזקה יותר תהיה סביב ה5K סל"ד אבל לא משהו שיהיה יותר מדי מורגש.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
גם אם היית מקבל 40 סוסים לא תרגיש אותם כמו שתקבל 40 סוסים מטורבו, זה 40 סוסים נטולים מומנט ... דחיפה חזקה יותר תהיה סביב ה5K סל"ד אבל לא משהו שיהיה יותר מדי מורגש.

 

לא סופר את הסוסים.. יש אפשרות להתקין ולבדוק אם ארגיש שינוי כלשהוא . אם כן, היכן הוא והם הוא מתאים לי.

מתכנן לבדוק זאת מחר.

×
×
  • תוכן חדש...