Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל האלקטרונאים שבפורום

קניתי לאחי לפני כחודשיים נגן MP4 סיני. הנגן היה אצלו בתיק כשהאוזניות מגולגלות סביבו.

שלשום הוא הוציא את הנגן מהתיק והתיר ממנו את האוזניות, המכסה של הנגן נפל. ומאז אי אפשר להחזיר אותו.

אפשר לראות שהרכיב הכסוף בתמונות המצורפות התנפח (קבל? סוללה?)

הנגן נדלק ופועל.

האם בטיחותי להמשיך להשתמש בו?

אחי מאוד בעייתי עם הנגנים האלה, ועד שהתרגל אל אחד מהם הייתי מעדיף לתקן לו אותו כדי שיוכל להמשיך ליהנות ממנו.

האם יש דרך לשים רכיב זהה תקין במקום הרכיב הנפוח ע"מ להשיב את הנגן לפעולה תקינה?

 

תודה,

מתן.

IMG_20130209_220620.jpg

IMG_20130209_220634.jpg

IMG_20130209_220655.jpg

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

הסוללה התנפחה. בשלב מסוים היא תתפוצץ או תנזול

וכל החומצה תצא ותחרב את המכשיר וסביבותיו.

 

בקיצור, לא בטיחותי בעליל.

 

אם אתה מוצא את אותה סוללה בדיוק איפה שהוא, אפשר להחליף בלי בעיה.

 

לא מבין בשביל מה צריך נגן היום, כל פלאפון הכי פשוט מסוגל לנגן MP3.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא מבין בשביל מה צריך נגן היום, כל פלאפון הכי פשוט מסוגל לנגן MP3.

 

בשעת כושר זה יותר נח מאשר פלאפון מסורבל שגם יכול להשבר.

 

מתן תבדוק מה כתוב על הרכיב (אם בכלל...) ונסה לחפש משהו תואם ברשת\חנויות ואז להחליף.

אלא עם כן זה ממש זול ועדיף לאחד חדש ולגמור סיפור.

404

פורסם

הדבר היחיד שכתוב זה 7.2012 כמו שניתן לראות באחת התמונות (זו שאני מחזיק את הMP4 עם היד)

גם כתובה עוד איזו מילה בסינית.

 

אחי יוצא נגד הטכנולוגיה ומסרב להשתדרג למכשיר פלאפון נורמלי.

גם מה שיש לו משמיע MP3 אבל הוא לא מוכן לשתף איתו פעולה.

 

אחי משתמש בקבצי MP3 בעיקר לשמיעת הרצאות ולהקלטה. (לא הרצאות של הטכניון, אלא הרצאות של רבנים)

האופציה שהכי חשובה לו זה שהנגן יוכל להמשיך לנגן מנקודה מסוימת בה הוא הפסיק לפני הכיבוי שלו.

ולא כל נגן עושה את זה.

 

הנגן עלה איזה 12 דולר אם אני זוכר נכון. אבל אני מעדיף לא לרכוש שוב את אותו הנגן.

 

יתקבלו בברכה המלצות לנגן MP4 אחר שעונה על הדרישות הבאות:

אפשרות הקלטה.

המשך נגינה מאותה הנקודה בה הוא היה לפני שכובה.

קורא כרטיס TF בנפח 16 ג'יגה.

אפשרות רדיו ורמקול חיצוני - יתרון.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

על הסוללה חייב להיות מצויין מתח וזרם מוצא (לדוגמא 3.7V/100mAh, תבדוק אולי זה בצד השני). תמצא סוללה דומה במתח (זרם לא משמעותי, אבל תדאג שיהיה לא פחות מהמקור (משפיע על זמן סוללה, כך שאתה יכול לקחת סוללה יותר קטנה אבל היא פשוט תחזיק פחות, או אחת יותר גדולה אם צריך יותר זמן חיים).

שני כבלים קטנים, לתת לחברה שלך להלחים (:-) ) ושלום על ישראל.

 

*אתה יכול גם לבדוק את המתח של הסוללה, אם אני לא טועה (ותקנו אותי אם כן, זה מזכרון נורא רחוק), אפשר לגלף קצת את שני החוטים של הסוללה, להפעיל את הנגן על ווליום גבוה, ולבדוק כמה מתח הסוללה נותנת, ע"פי זה להחליף.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זה שחייב להיות כתוב זה נחמד.

לא כתוב כלום משום צד.

 

חשבתי לבדוק בעצמי את המתח של הסוללה.

אבל עכשיו כשהיא נפוחה, היא תתן את אותו המתח כמו שנתנה כשהייתה רזה וחטובה?

 

כששאלתי את החברה אם זה קבל או סוללה היא התפלצנה עלי בתשובה "סוללה זה קבל בטעינת יתר" או משהו כזה..

לפני שהיא תלחים, חשבתי לתת לה גם לבדוק את המתח וגם לקנות סוללה אחרת. :wink:

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אם היא נותנת לך כאלה תשובות, למה אתה בכלל מעמיס על עמוס? תן לה לעשותאת כל העבודה וזהו. בשביל מה אתה יוצא איתה אם לא כדי שתתקן לך דברים? :lol:

*אם הנדן עובד רגיל גם כשהסוללה מנופחת, אז לפי ההגיון היא נותנת אותו מתח (אלא אם כן יש ירידה בווליום או בבהירות של המסך). ואם אני (שוב) לא טועה, אם אתה לא מוצא סוללה זהה מבחינת מתח, 0.1 או 0.2 וולט לא אמורים לשנות יותר מידיי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כל סוללות הליתיום האלו הן 3.7 וולט.

קנה באיביי אחת במידות פיזיות זהות ותחליף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...