Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב רנו קליאו B שנת 2000 K7M 8V 1.6.

 

מנוע קר (אתמול בלילה היה 9-10 מעלות) מניע בסדר.

 

מנוע חם מניע מאוד מאוד קשה, לאחר הרבה סטרטרים + עזרה עם דוושת הגז.

 

לאחר התנעה יש ריח חריף של דלק, שנשאר גם בהמשך כל עוד המנוע פועל.

 

סל"ד סרק נשאר גבוה גם 15 דקות לאחר ההתנעה - סביב 1300. לפעמים יורד ל 900 ושוב עולה.

 

מאוורר מנוע לא נכנס לפעולה, בטמפרטורה סביב 110 מעלות החלטתי שזה מספיק והפעלתי מזגן (ואז המאוורר פועל).

 

חושד בכיוון חיישן טמפרטורה. כלומר לדעתי הוא מדווח נתון שגוי (קר מאוד) ליחידת הבקרה של המנוע, ולכן מערכת הזרקה מציפה בדלק.

 

על בית הטרמוסטט יש חיישן אחד עם 3 חוטים, האם זהו החיישן הבעייתי? (האם חיישן זה מדווח גם ליחידת הבקרה של המנוע וגם לשעון בלוח שעונם?

 

 

עריכה בשעה 13:00 - אותו חיישן מדווח גם ליחידת הבקרה וגם לשעון, והוא היחידי במערכת.

 

האם יתכנו סיבות נוספות?

 

תודה רבה.

 

 

פורסם

מצאתי 3 מק"טים לחיישן טמפרטורה,

 

 

7700101968

7700113867

8800561449

 

איזה מהם אני צריך?

 

תודה.

 

 

פורסם

אכן אצלי בקליאו 99 e7j האוטו היה מניע בכוח ועם עזרה של דוושה,

וטורים היו משחקים קצת.

החיישן עצמו קרא נתונים לא נכונים, (מנוע חם) אחרי החלפתו גיליתי שכל החיישן הקודם היה מלא באבנית ומלוכלך...

לגבי מק״ט אגיע לבית ואביא לך את המק״ט יש לי את הישן בבית, וזה אותו חיישן כמו במגאן באותם שנתונים.

גם אצלך נשמע חיישן טמפ׳ והוא נמצא בצמוד לבית טרמוסטט עם 3 חוטים.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון - לאחר ניקוי הפלג של החיישן עם ספרי מגעים, הבעיה נעלמה, אבל החלטתי להחליף את החיישן בכל זאת.

 

ההחלפה מאוד מאוד קלה.

 

משתמשים בבוקסה עמוקה 21 מ"מ, הכי נוח להשתמש בבוקסה שמגיעה עם כל מפתח פלגים. היא מתאימה בדיוק.

 

פותחים את החיישן (כמובן כשהמנוע קר), ושמים חדש במקום. כל הסיפור לוקח בדיוק דקה.

 

החיישן מגיע עם טבעת אטימה כמו שיש על מצתים, ולכן סוגרים באותו אופן - לא להדק חזק מידי. לא מצאתי נתון מומנט מדוייק לסגירה (חאפר).

 

יטפטפו כמה טיפות נוזל קירור, אבל לא יותר מזה, לא צריך לדאוג לכלי לאיסוף נוזל קירור ולא צריך להשלים את המפלס אחר כך.

 

ניקוז אוויר אני לא בטוח שצריך לעשות, בכל מקרה ביצעתי ניקוז אוויר כמו שרשום בספר - הפעלת מנוע עם מכסה מיכל עיבוי פתוח עד שמאורר נכנס לפעולה.

 

 

בתמונות מימין לשמאל:

חיישן ישן מורכב

חיישן חדש מורכב

במצב זה של שעון טמפרטורה בלוח שעונים מאוורר נכנס למהירות ראשונה

חיישן ישן מפורק-יצא נקי לגמרי. האוטו בן יותר מ 13 שנה, אבל מהיום הראשון ועד היום ראה אך ורק נוזל קירור מקורי.

 

בינתיים הכל עובד תקין.

 

תודה לכל מי שעזר כאן ובה"פ.

1.jpg

2 (1).jpg

2 (2).jpg

2 (3).jpg

 

 

×
×
  • תוכן חדש...