Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

יש לי נזילת מים לבגאז ,כל מכסה הבאגז מלא במים בחלקו התחתון וכבר התחילה חלודה וירוקת שם.הגומיות במצב טוב והרטיבות נמצאת בעיקר מעל המקום בו יושב גלגל הספייר (שמיותר לציין מלא במים גם הוא ).לא מדובר בטיפה אחת אלא ממש בשטפון.כמו כן צידי הרכב מבפנים מלאים טיפות של מים.מאיפה זה יכול להכנס? .

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

זה יכול להיכנס מתחת לגומיה של פתח תא המטען,בין החיבור של פנסים האחורים למרכב,השיטה שאצלי תמיד עבדה היא לקחת פנס,לקבל את המושבים האחוריים,מבחוץ משהו שופך מים ואז אתה רואה.

ככה אני גיליתי את הנזילה ברכב של ההורים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ראשית אמליץ כי תעבור בעניים/בפנס על כל קו גומיית הבגטז' ע"מ לוודא כי אין בה פגם וכי היא יושבת בדיוק במקום.

בהנחה שכן, דליפת מים יכולה להיווצר בגלל רווח (עיוות) מילימטרי שנוצר בין מכסה המנוע, לגוף הרכב.

רווח שכזה יכול להיגרם מכמה סיבות, כגון: חלודה בצירים, נוהג לסגור הבאגז' רק בצד אחד, מכה קלה, פתיחת הברגים, ועוד.

רכבי סבל פעם מתופעה זהה. החלפתי גומייה-לא עזר. פניתי לפחח-הנ"ל ביצע כיוון/איזון לצירי המכסה --> והבעיה נפתרה.

לשיקולך.

פורסם
ראשית אמליץ כי תעבור בעניים/בפנס על כל קו גומיית הבגטז' ע"מ לוודא כי אין בה פגם וכי היא יושבת בדיוק במקום.

בהנחה שכן, דליפת מים יכולה להיווצר בגלל רווח (עיוות) מילימטרי שנוצר בין מכסה המנוע, לגוף הרכב.

רווח שכזה יכול להיגרם מכמה סיבות, כגון: חלודה בצירים, נוהג לסגור הבאגז' רק בצד אחד, מכה קלה, פתיחת הברגים, ועוד.

רכבי סבל פעם מתופעה זהה. החלפתי גומייה-לא עזר. פניתי לפחח-הנ"ל ביצע כיוון/איזון לצירי המכסה --> והבעיה נפתרה.

לשיקולך.

אני חושב שזו בדיוק הבעיה .אשתי סגרה לא מזמן את הבגאז על מוצר מסוים והדלת קיבלה עיוות .אפנה בהקדם לפחח .תודה על התשובה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...