Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אני כבר הרבה זמן מנסה לפרק את הוונטות על הלוח שעונים והבנתי שאני אצטרך לפרק את הדאשבורד.

אחרי מאמצים רבים (לא פירקתי בעברי יותר מדי פלסטיקה פנימית ברכב) לא הצלחתי להוציא את הדאשבורד (או לא השעונים).

 

סגרתי כבר בפירוקייה וונטות תקינות ב-100 ש"ח (אחרי שלחצתי על הבן אדם מאד), ואף כן הוא לא הצליח לפרק את הוונטות אחרי מאמצים רבים שלו ושל עוד חבר שלו שבא לעזור. אמרתי אני יסתכל איך מפרקים אצלי ואני יחזור עם תשובה.

 

אני מדבר על הוונטות האלה:

mjly4iymm2ez.jpg

לא הצלחתי להוציא את התמונות מהפלאפון שלי, אז הבאתי משהו שמצאתי באינטרנט.

סימנתי את מה שאני צריך להוציא (אצלי זה שבור), ניסיתי לחפש מדריך בכל האינטרנט בכל שפה כבר נראה לי.

ללא שום הצלחה, עזרה בבקשה?

 

אגב אני הוצאתי כבר את כל הפלסטיקה של המערכת ואת הכפתורים של המזגן, ועוד כמה שטויות על הדרך. אבל משם לא יכלתי להתקדם.

פורסם

נסה להעזר בקבצים המצורפים.

Central diffusers: removal and refitting

Move the diffuser to the interior of the panel, while at the same time pulling the diffuser downwards until the retractable

anchorings unhook from the top of the diffuser.

.

2.pdf

28208.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם
נסה להעזר בקבצים המצורפים.

Central diffusers: removal and refitting

 

Move the diffuser to the interior of the panel, while at the same time pulling the diffuser downwards until the retractable

anchorings unhook from the top of the diffuser.

.

 

אחי, אתה מלך. עזרת לי מאד !

ידעתי שלא צריך לפרק את כל הדאשבורד בשביל הוונטה המסכנה הזאת, רק קליפס קטן ומניאק :)

 

תודה רבה לך :-P

×
×
  • תוכן חדש...