Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

יש לי שאלה בנוגע ליישום ווקס/ אוטם צבע.

הבנתי שאם אני משתמש באוטם צבע (לצורך העניין Opti-Seal) לאחר פוליש על הרכב אין צורך ביישום ווקס, האם זה נכון ?

אני מתכוון להביא בעיקרון את האוטם צבע Opti-Seal וגם ווקס של מגוויארס Gold class wax, עכשיו אם אני צודק במה שאמרתי ותקנו אותי אם אני טועה, אשמח אם אנשים שמבינים יאירו את עיני בנושא, על איזה מהם לוותר? האם להביא את שניהם?

 

עוד שאלה היא בנוגע לפוליש עצמו, אני מעוניין להביא גם את הswirlX של מגוויארס, האם הוא נחשב לפוליש לכול דבר?

 

מה דעתכם גם על החומר לניקוי פנימי -Quik Interior Detailer של מגוויארס ? (אני מדבר על החומר שמגיע בתרסיס), מתאים לניקוי עור וכד' או שלא מומלץ ?

 

 

 

תודה לעוזרים! :-)

אם יהיו לי עוד שאלות בנושא אני אשאל כאן.

 

 

דין.

פורסם
אהלן,

 

יש לי שאלה בנוגע ליישום ווקס/ אוטם צבע.

הבנתי שאם אני משתמש באוטם צבע (לצורך העניין Opti-Seal) לאחר פוליש על הרכב אין צורך ביישום ווקס, האם זה נכון ?

אני מתכוון להביא בעיקרון את האוטם צבע Opti-Seal וגם ווקס של מגוויארס Gold class wax, עכשיו אם אני צודק במה שאמרתי ותקנו אותי אם אני טועה, אשמח אם אנשים שמבינים יאירו את עיני בנושא, על איזה מהם לוותר? האם להביא את שניהם?

 

עוד שאלה היא בנוגע לפוליש עצמו, אני מעוניין להביא גם את הswirlX של מגוויארס, האם הוא נחשב לפוליש לכול דבר?

 

מה דעתכם גם על החומר לניקוי פנימי -Quik Interior Detailer של מגוויארס ? (אני מדבר על החומר שמגיע בתרסיס), מתאים לניקוי עור וכד' או שלא מומלץ ?

 

 

 

תודה לעוזרים! :-)

אם יהיו לי עוד שאלות בנושא אני אשאל כאן.

 

 

דין.

 

היי דין,

 

וקס ואוטם משרתים למעשה את אותה מטרה, כשווקס הוא לרוב מורכב מחומרים טבעיים (העיקרי שבהם הוא שעוות הקארנובה) בעוד שאוטם הוא חומר סינטטי. בגדול, וקס אמור לתת מראה יותר עמוק ורטוב לצבע בעוד שאוטם אמור להחזיק הרבה יותר זמן. היום זה כבר לא בהכרח נכון, יש וקסים עם עמידות של חודשים, ויש אוטמים שנותנים מראה מדהים לצבע... יש הרבה מאד מקרים פרטיים.

אז תיאורטית, כן, אפשר לוותר על אחד מהם, אבל הרבה מאד דיטיילרים מקצועיים וחובבים כאחד אוהבים לשים גם וגם - קודם את האוטם, ועליו עוד שכבה של וקס.

 

SwirlX - פוליש, אבל עדין מאד. הוא טוב לסווירלים קלים, לא למכונית במצב מוזנח.

 

Quick Interior Detailer - אין לי ניסיון איתו, אבל מביקורות הוא צריך להיות מוצר מצויין ופשוט.

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...